ültetés
Posted: Wed Nov 30, 2005 12:18 am
Hogyan lehetne elöl leültetni az autót legegyszerűbben és nemutolsó sorban olcsón pénz ugyanis a legkevesebb. Hátul nem szükséges mert a laprugó már eléggé fáradt úgyhogy a hátulja már lent van.
idióta :?Capripower wrote:Levágsz egy keveset a rugóból.
Ha ennél tudsz egyszerübbet és olcsóbbat, tényleg idióta vagyok!Capripower wrote:Levágsz egy keveset a rugóból.
"tuningolni" sosem egyszerű és olcsó, de a nem túl jó műszaki állapotot (kilágyult laprugó) még egy vágott rugóval tetézzük elől, azért ez nem semmi.Capripower wrote:Ha ennél tudsz egyszerübbet és olcsóbbat, tényleg idióta vagyok!Capripower wrote:Levágsz egy keveset a rugóból.:?
Ezt az ültető szettet a féder és a híd közzé kell beépíteni és hosszabb csavarokkal?bogyo28 wrote:Őőőő izé emberek, nem lehetne az eredeti témára koncentrálni? Ne baszogassuk már egymást...
Hogy irjak is valamit: a vörös rugónál csinálnak 14 ezerért uj rugót (/darab), olyan magas lesz tőle az autó amilyet csak szeretnél. A rugó vágásnál drágább, de jobb is. Hátra én is árulok ültetőt, nézz körül a kínálok rovatban. Bár a kiegyenesedett rugú sem épp tul jó hátul. Ha mégis vágni akarnál, van törött rugóm, abbol pont egy menet tört le, ingyen viheted :D :D :D
Gyerkkőcök ez nem kötöszködés es ganalyodás 1 kicsir arrébbb kell menni CENTRUMtol és joval olcsobbbCapripower wrote:Szerezz 2.8i rugókat, vagy gyártass, vagy csináltass?! -ez neked olcsó, és egyszerű?!
Amiről te beszélsz az minimum 60 ezer forint! :?
Nem megcsináltatni akarja, hanem a legegyszerübben, és olcsón leültetni!
Az más kérdés, hogy ettől nem lesz jobb az autója, ezt ő is tudja!
Én sem tennék soha ilyet az autómmal ember!
Kapcsolatban állok velük meg még egy pár nagy kereskedővel (láng, birner ,bárdi, jc) jó a kedvezményem is majd körbenézem őket.bogyo28 wrote:azért ajánlottak a srácok 2.8i rugot, mert az gyárilag ültetett, és mivel a 2.8i moci jóval nehezebb, ezért egy rövedebb de keményebb rugót kapnál elöre, és ha minden igaz ezt keresel. a Unixtrade is árul ilyen rugót, az van debrecenben is.
itt a kentrumban sem annyi... a 2 rugo legyártása 28 papir, az nem a világ vége. vagy ennyiért vehetsz ujat is....Tibi wrote:Gyerkkőcök ez nem kötöszködés es ganalyodás 1 kicsir arrébbb kell menni CENTRUMtol és joval olcsobbbCapripower wrote:Szerezz 2.8i rugókat, vagy gyártass, vagy csináltass?! -ez neked olcsó, és egyszerű?!
Amiről te beszélsz az minimum 60 ezer forint! :?
Nem megcsináltatni akarja, hanem a legegyszerübben, és olcsón leültetni!
Az más kérdés, hogy ettől nem lesz jobb az autója, ezt ő is tudja!
Én sem tennék soha ilyet az autómmal ember!
Ha simitgatsz a rugokon, vesztesz a rugoutból, ami nem tesz jót, azért jobb ha a rugo és a hid közé teszed az ültető cuccot (ami egyébként nem sufni tuning cucc, gyári megoldás). Egy ügyes esztergányos hamar megvan vele....szszaby wrote:Ezt az ültető szettet a féder és a híd közzé kell beépíteni és hosszabb csavarokkal?bogyo28 wrote:Őőőő izé emberek, nem lehetne az eredeti témára koncentrálni? Ne baszogassuk már egymást...
Hogy irjak is valamit: a vörös rugónál csinálnak 14 ezerért uj rugót (/darab), olyan magas lesz tőle az autó amilyet csak szeretnél. A rugó vágásnál drágább, de jobb is. Hátra én is árulok ültetőt, nézz körül a kínálok rovatban. Bár a kiegyenesedett rugú sem épp tul jó hátul. Ha mégis vágni akarnál, van törött rugóm, abbol pont egy menet tört le, ingyen viheted :D :D :D
Attól szerintem jobb ha a rugókovács simít a féderlapokon és még berakok plusz egy lapot. a lapok közzé pedig műanyag lapokat súrlódáscsökkentés céljából.