Page 1 of 4

nitro

Posted: Fri Jan 20, 2006 4:47 pm
by gigford
Ilyen topik meg ugy sem volt, de most aktualitasa is van a dolognak,ugyanis ma erkezett meg a Wizards of Nos nitroszettem! :ba:
Enyhen szolva boldog vagyok, regi almom valt valora :D :D :D

Image
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Image
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Image
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Image
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Image
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Posted: Fri Jan 20, 2006 8:37 pm
by Peti
Komolyság! :twisted:
Gratula! :)

Posted: Fri Jan 20, 2006 9:20 pm
by Nitrobuster
Gratula a szerkezethez :wink:

Kiváncsi vagyok mennyi pluszt ad a mocinak. Remélem sok örömöd lesz benne.
Tényleg egy ilyen palackot mennyiért töltenek :?:

Posted: Fri Jan 20, 2006 9:46 pm
by gigford
Kb 10ert ugy hallottam,vagyis a nitrosystem honlapjan ennyi van irva,de mashol is toltenek.

Nemsokara jon meg hozza vezerlo computer,palack melegito meg egy un digitalis window switch nevu szerkezet is, amivel be lehet allitani,hogy milyen ford.szam tartomany kozott nyomja a nitrot.
75os shotot tervezek,de azt is ugy,hogy kb3ezertol indul de csak 30%-at nyomja be es folyamatosan felepulve kb6ezres fordulatnal jelenik a tervezett a max 75loero. az egeszet pedig 6500nel letiltja a window switch. Ezt minden valtas utan megismetlodik.

A legjobb az egeszben,hogy orok garancia van a szettre ezek a solenoidok(jelen esetben pulsoidok) meg nem mentek tonkre sose a ceg 25eves fennallasa ota.

Talan latta valaki a TopGearnek azt az adasat amikor egy regi jaguart megnitroztak es lenyomott tobb uj sportkocsit,na ez a szett ugyanaz amit ott hasznaltak.

Posted: Fri Jan 20, 2006 9:50 pm
by Süni
Ismerősöm rakott a 85-ös 3.6 V8 Passatjába, csak egyszer nyomott egy lukat, és lerobbantotta mindkét légtömegmérőt .... :lol: :lol: :lol:

Posted: Fri Jan 20, 2006 10:15 pm
by gigford
Süni wrote:Ismerősöm rakott a 85-ös 3.6 V8 Passatjába, csak egyszer nyomott egy lukat, és lerobbantotta mindkét légtömegmérőt .... :lol: :lol: :lol:
Na azert lesz nekem compjutervezerelt, hogy ilyen ne fordulhasson elo.

85ben volt V8as passat :o sose hallottam....

Posted: Fri Jan 20, 2006 11:18 pm
by FehérCapri Sanca
Uhhhhh, baszki!!!

:ru:

:pia:

:fu:

Komolyság, apám! Ha egy ilyet beépítenék, az első dolgom az lenne, hogy kipróbálnám, működik-e a légzsák!

NFS FOREVER!!!

LOL

Posted: Fri Jan 20, 2006 11:22 pm
by Peti
gigford wrote: 85ben volt V8as passat :o sose hallottam....
Rover gyanus a dolog. :? :)

Posted: Fri Jan 20, 2006 11:32 pm
by Süni
gigford wrote:
Süni wrote:Ismerősöm rakott a 85-ös 3.6 V8 Passatjába, csak egyszer nyomott egy lukat, és lerobbantotta mindkét légtömegmérőt .... :lol: :lol: :lol:
Na azert lesz nekem compjutervezerelt, hogy ilyen ne fordulhasson elo.

85ben volt V8as passat :o sose hallottam....
Audi V8 motor van benne, forgalmiban 1600 cm3 a V8 motorszámával !! :lol: Ha végre hozzájutok, lefényképezem.

Posted: Fri Jan 20, 2006 11:41 pm
by Peti
Na az sem gyenge! Egyébként az Audi kézenfekvő. :oops:
(Látszik, hogy Capriban gondolkozok, nem VW-ben :) )

Posted: Sun Jan 22, 2006 2:06 pm
by Pudva
Nem akarok okoskodónak tünni, de bírní fogja az autó többi része ?
Mert ugye a tiéd is minimum 20-25 éves darab, és biztos van benne még olyan alkatrész ami ugyanennyi idős..?

Posted: Sun Jan 22, 2006 4:59 pm
by gigford
Pudva wrote:Nem akarok okoskodónak tünni, de bírní fogja az autó többi része ?
Mert ugye a tiéd is minimum 20-25 éves darab, és biztos van benne még olyan alkatrész ami ugyanennyi idős..?
A motort nemreg ujitottuk fel driverrel, a csapagyak viszonylag jo allapotban vannak,hengerfej oke, a dugattyuk meg a hajtokarok sem mutattak semmi rendellenesseget,uj gyuruk,jo biztosan nem gyari allapotu de azert stabil.

Az eroatvitel: nemsokara veszek uj cossie kuplungszerkezetet(az birja 300loig),szintertarcsam van, a valtobol MT75ot akarok,az is birja a gyurodest, meg a `kisvardai` sper is belemegy az autoba majd.

Meg amint irtam, nem olyan nitro lesz, hogy egyadagban ramegy az 50 vagy 75 lo, hanem vezerelt, aminek az a lenyege, hogy fokozatosan adagolja be az anyagot egyre tobbet ahogy no a fordulatszam.
Ezt ugy kepzeld el,hogy egy ora alatt kellene 5 felest meginnod vagy 5 perc alatt.Melyiket birnad jobban :?: :twisted: :lol:
Akkor nem birja a motor meg az eroatvitel ha egyszerre kapja a cuccot es a hirtelen nagy nyomatektol torogetnek az alkatreszek.

Altalaban V6os motor 75os shotot bir el a nagyobb V6ok 100at is,tehat elvileg birnia kell. Eloszor csak a 25 majd 50es jet lesz benne es ugy folfele, majd meglatjuk hogy reagal ra.

Egy szeria gyari motor kb 0.5-0.6 bar toltonyomast bir el ha utolag turbositjak ez az ertek megvan nitronal is,mennyi ajanlott normal motor eseteben,ami fole nem akarok menni.

Ez igy elmeletileg mind szep es jo, de a puding probaja az eves, majd kiderul :)

Posted: Sun Jan 22, 2006 5:57 pm
by CAPRI-3
sztem Pudva nem erre gondolt...
mert a motor a legkevesebb, bármikor veszel újat 20-30-ért oszt jóvan.
ellenben sorra vehetnéd a gyárilag gyenge alkatrészeket.
az hogy butagyenge a fék még a gyári 2.8i-nél az alap, az első fütőművet lassan már mindenki meg akarja támasztani, poliszilentezni vagy anti-dive kittel erősíteni, a hátsó híd már normál helyzetben is el tud csámpázni a felfüggesztéséről, a kaszniról nem is beszélve... ez tudtommal nálad sem hibátlan.
a T9 pedig valóban cserés lesz, bár senki ultraerős kocsija nem indult még be, hogy tapasztaljuk is saját bőrön a gyengeségét.
aztán sper, ahogy írtad, alapból kell Nitro kocsija sem menne ilyen "átlagosan" ha lenne benne diffizárás.

a motor a legutolsó, egy projekt kezdeténél nem is indítanék tökéletes motorral, ha bármi rosszul sül el, ne bukjon akkorát az ember.

mellesleg sok sikert, nem károgni akarok én sem.

Posted: Sun Jan 22, 2006 10:19 pm
by Pudva
:oops:
Igazából nem tudom mire gondoltam, csak ugyi nem értek hozzá és Én félnék minden ilyen dologtól az autómba, de persze ha működik akkor az "zsírkirály" lesz! Úgyhogy Gigford és Capri-3 köszönöm a plusz infókat mind a kettőtöknek
:lol: Respect! 8)

Posted: Mon Jan 23, 2006 6:08 pm
by gigford
Azert nem hiszem, hogy barmikor veszek egy 2.8ast,foleg nem egy felujitottat. Ha meg 20-30ert veszek is akkor is legalabb 100ba all meg mig hengerfej,tomitesek,gyuruzes.
En azt veszem alapul mielott tuningolok,hogy mire akarom hasznalni az autot,nekem nem celom szlalomozni. Inkabb a gyorsulasra tervezem.
Versenysportban(sima ut!) ahol szamitanak a masodpercek egy koridonel ott biztos jobb a pu meg a megtamasztas , de utcara ez lenne a ket legutolso dolog amire koltenek, sot a pu szerintem rosszabb utcara mint a gumi meg a feszes futomu sem kedvezo.
Nem azert irom ezeket,hogy csakazertis mast mondjak de nekem ez a velemenyem

A hatso hid es tarsai erositesevel nagyon egyetertek de a pu meg a elso futomu tuningjanak utcai hasznalat eseten nem sok ertelmet latom