Page 1 of 2
Ezüst nyíl 2.3V6
Posted: Mon Nov 26, 2007 11:23 pm
by mustangv811
Sziasztok!
Bemutatkoznék: Bardóczi Kornél vagyok 2000 óta capri tulaj. Az autóm ilyen-olyan okok miatt ideiglenesen 3 éve nincs forgalomba. De most eljött az idő!:) A legenda újjá születik.
Mutatok néhány képet hogy milyen volt amikor még használtam.

Most így néz ki, de már nem sokáig:
Persze már előrébb járok, mert a kaszni teljesen ki lett belezve és már a motor sincs benne. Hamarosan rakok még fel képet.
Természetesen szívesen veszek minden segítséget a projekthez.:)
Posted: Mon Nov 26, 2007 11:39 pm
by TÉCSÉ
Üdv !
Gyűlnek a vasak , s épülgetnek is....
Mik a bővebb tervek az ótóval ?
Posted: Tue Nov 27, 2007 12:47 am
by proteus
Üdv köztünk! Marad ez a szín?
Posted: Tue Nov 27, 2007 8:09 am
by Tibi
Üdv ! Jó, hogy egyre többen idetalálnak , köztük te is !
Posted: Tue Nov 27, 2007 9:54 am
by szszaby
Üdv és jó munkát az építéshez.
Posted: Tue Nov 27, 2007 6:52 pm
by mustangv811
Köszönöm a kedves fogadtatást.
Szóval kedv van, a pénz lassan csordogál, a sör annál azért gyorsabban és néha befigyel egy-egy üveg jó minőségű magyar bor is.
A szín terveim szerint marad, és itt meg is kérdezném hogy nem-e tudja valaki a gyári metál szürke színkódját. Az autóban megtaláltam, de az idő vasfoga megette az egyik felét.?
És van még egy kérdésem: MadMax-től vettem egy 2.8i injectort. Szerintetek mire figyeljek oda szerelésnél?
Íme ő:
Most kezdődött el a kasznis munka. Valami ilyesmi popsit szeretnék én is:

ennek a helyére:

Posted: Tue Nov 27, 2007 7:02 pm
by holecz
Posted: Tue Nov 27, 2007 7:52 pm
by patroler
Jo munkat!

Posted: Wed Nov 28, 2007 3:53 pm
by Blant
mustangv811 wrote:Köszönöm a kedves fogadtatást.
Szóval kedv van, a pénz lassan csordogál, a sör annál azért gyorsabban és néha befigyel egy-egy üveg jó minőségű magyar bor is.
A szín terveim szerint marad, és itt meg is kérdezném hogy nem-e tudja valaki a gyári metál szürke színkódját. Az autóban megtaláltam, de az idő vasfoga megette az egyik felét.?
És van még egy kérdésem: MadMax-től vettem egy 2.8i injectort. Szerintetek mire figyeljek oda szerelésnél?
Arra, hogy a dugattyú a K-jet fejben ne lötyögjön, de saját súlyától kicsússzon lefelétartva. Ha ez nem így van, akkor gáz van. Az injektorokat érdemes a GATS nál kitisztíttatni/beméretni. Injektoros gyertyákat venni. I-s veztengelyt venni, mert anélkül nem jönnek a plusz lóerők, csak a fogyasztás nő. Az új tengelyhez új csapágysor és új tőkék kellenek. Ha a blokkod 81 előtti, akkor kiscsapágyas, ha későbbi, akkor nagycsapágyas veztengely kell bele. Az enyémben is 2,3i van, ha van kérdésed hívj bátran. Telszám PÜ-ben megy.
Üdv itt
Blant
Posted: Wed Nov 28, 2007 3:59 pm
by Süni
mustangv811 wrote:
És van még egy kérdésem: MadMax-től vettem egy 2.8i injectort. Szerintetek mire figyeljek oda szerelésnél?
Először is arra, hogy a képen látható Golf K-fejjel nem fog működni, mivel az csak 4 hengeres ! 8)

Posted: Wed Nov 28, 2007 8:25 pm
by driver
Az csak a légszűrőház alja! Ez az én k jet em volt, tuti szuper cucc.. :D
Posted: Thu Nov 29, 2007 11:37 pm
by Mad Max
Először én akartam erre írni, de meggondoltam magam, ne hogy úgy tünjön, hogy magyarázkodok.
Re: Ezüst nyíl 2.3V6
Posted: Wed Oct 22, 2008 8:15 pm
by mustangv811
Lassan eltelt egy év és a kasznis még mindig nem végzett. Állítólag az utolsó simításokat végzi.
Íme néhány kép a haladásról:
Re: Ezüst nyíl 2.3V6
Posted: Wed Oct 22, 2008 8:54 pm
by daniv6
Üdvözlet
Mennyiből lehet mostanában így kikasznizni?
Szerintem a mester azé nem kapkodja el, mert csak bónuszként foglalkozik vele munkaidő után, miután már aznap pénzt is keresett. (Saját bőr tapasztalat, még a régi csúf időkből.)
Re: Ezüst nyíl 2.3V6
Posted: Thu May 12, 2011 9:34 am
by mustangv811
Üdv mindenkinek!
Sok idő eltelt mióta utoljára bejelentkeztem, de sajnos nem volt miről hírt adnom.
Most viszont van!!!:)
Íme egy fotó ami önmagáért beszél és ígérem idén követi még néhány.