
sos
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 74
- Joined: Fri Sep 29, 2006 9:14 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc
- Contact:
Köszi a véleményeket. És pl. Nálad mi romlott el rajta leggyakrabban(az egész autón nem csak a motorton.):?: A motorba nagyon bízok (igaz nálam még egy métert nem ment saját "erejéböl") Kb. 8év után egy akksi, benzin a tankba+karbiba, és beindult. 92 körül került Magyarországra Svájcból. Addig végig vezetett szervízkönyve van (Németül) 

Ford Capri 2.0 1982
3 CAPRI van Miskolcon:)
3 CAPRI van Miskolcon:)
Gyakran előforduló hibára nem emlékszem...
"Normál" üzembeni problémák FORDultak elő , ha rendesen (!!!) van felújítva és karbantartott , akkor nem hiszem , hogy nagy gixxxer lenne vele...

"Normál" üzembeni problémák FORDultak elő , ha rendesen (!!!) van felújítva és karbantartott , akkor nem hiszem , hogy nagy gixxxer lenne vele...

http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 74
- Joined: Fri Sep 29, 2006 9:14 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc
- Contact:
TÉCSÉ wrote:Gyakran előforduló hibára nem emlékszem...![]()
"Normál" üzembeni problémák FORDultak elő , ha rendesen (!!!) van felújítva és karbantartott , akkor nem hiszem , hogy nagy gixxxer lenne vele...


Ford Capri 2.0 1982
3 CAPRI van Miskolcon:)
3 CAPRI van Miskolcon:)
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 74
- Joined: Fri Sep 29, 2006 9:14 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc
- Contact:
Bocsi, de nem értem.Mad Max wrote:Szerintem, ha 4 hengeres motorról van szó csak DOHC (120-125 Le).
Az ismerőseim közül akiknek volt (Sierra) nagyon dicsérték. Egyel én is mentem egy kört, meggyőző volt! Ha négy hengeres Caprim lenne biztos azt tennék bele.

Ford Capri 2.0 1982
3 CAPRI van Miskolcon:)
3 CAPRI van Miskolcon:)
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
hy
Én ugyan v6 elkötelezett vagyok, de a bizony a sor4 se rossz... kis fogyasztás, pörgős, olcsó minden (komplett generál mindennel 160ból megvan), könnyebb az autó eleje, stb. Sok előnye van ám
EFI-síteni lehet a normál Capri 2l s4-et is, de valóban nagyon jó a DOHC EFI a Sierrából is. De a jó öreg Pintó is nagyon jó szerintem.
Én ugyan v6 elkötelezett vagyok, de a bizony a sor4 se rossz... kis fogyasztás, pörgős, olcsó minden (komplett generál mindennel 160ból megvan), könnyebb az autó eleje, stb. Sok előnye van ám

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Úgy ám! Csak papírja annak sem lesz.Capri2.0 wrote:Bocsi, de nem értem.Mad Max wrote:Szerintem, ha 4 hengeres motorról van szó csak DOHC (120-125 Le).
Az ismerőseim közül akiknek volt (Sierra) nagyon dicsérték. Egyel én is mentem egy kört, meggyőző volt! Ha négy hengeres Caprim lenne biztos azt tennék bele.Mit tennél bele? Sierrábol DOHC motort?

Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Ez tévedés! A DOHC mmocit simán át lehet iratni capriba, kapsz hozzá átépítési engedélyt, és mivel köbcentit nem váltasz, nem kell regadót fizetni. Csak papiros mocit kell venni, vagy komplett autot bontásra. Az átépítési engedély egy tizes körül van, csak egy vizsga kell hozzá és belirják a forgalmiba a dolgokat.proteus wrote:Úgy ám! Csak papírja annak sem lesz.Capri2.0 wrote:Bocsi, de nem értem.Mad Max wrote:Szerintem, ha 4 hengeres motorról van szó csak DOHC (120-125 Le).
Az ismerőseim közül akiknek volt (Sierra) nagyon dicsérték. Egyel én is mentem egy kört, meggyőző volt! Ha négy hengeres Caprim lenne biztos azt tennék bele.Mit tennél bele? Sierrábol DOHC motort?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Mi a'? Gyárilag ugye nem volt benne, de akkor léteznek a kff által elfogadott tervek az átépítésre vagy hogy is van ez?bogyo28 wrote:Ez tévedés! A DOHC mmocit simán át lehet iratni capriba, kapsz hozzá átépítési engedélyt, és mivel köbcentit nem váltasz, nem kell regadót fizetni. Csak papiros mocit kell venni, vagy komplett autot bontásra. Az átépítési engedély egy tizes körül van, csak egy vizsga kell hozzá és belirják a forgalmiba a dolgokat.proteus wrote:Úgy ám! Csak papírja annak sem lesz.Capri2.0 wrote: Bocsi, de nem értem.Mit tennél bele? Sierrábol DOHC motort?


Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Én anno amikor az 1.6-ról cseréltem 2.8-ra, akkor sem volt ez gond. Tipusazonos a moci (Ford gyártmány), teljesítményben nem haladja meg azt, ami legnagyobb volt a capriban. A közlekedési felügyelet (pár napja beszéltem velük, mivel aktuális az MKI-ben a motorcsere) azt mondta, hogy köbcenti és teljesítmény a lényeg, motorkód alapján adják ki az engedélyt. Tehát sierra vagy scorpió mocit is tehetsz a vasba. Az hogy milyen a hengerfej meg a vezérlés azt ők nem nézik, csak a teljesítmény és a köbcenti a lényeg, ráadásul környezetvédelmi szempontok miatt is jobb lesz az autó.proteus wrote:Mi a'? Gyárilag ugye nem volt benne, de akkor léteznek a kff által elfogadott tervek az átépítésre vagy hogy is van ez?bogyo28 wrote:Ez tévedés! A DOHC mmocit simán át lehet iratni capriba, kapsz hozzá átépítési engedélyt, és mivel köbcentit nem váltasz, nem kell regadót fizetni. Csak papiros mocit kell venni, vagy komplett autot bontásra. Az átépítési engedély egy tizes körül van, csak egy vizsga kell hozzá és belirják a forgalmiba a dolgokat.proteus wrote: Úgy ám! Csak papírja annak sem lesz.![]()
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Akkor így akár egy N3A beépítése is realítás lehet egy Scorpiból...bogyo28 wrote:Én anno amikor az 1.6-ról cseréltem 2.8-ra, akkor sem volt ez gond. Tipusazonos a moci (Ford gyártmány), teljesítményben nem haladja meg azt, ami legnagyobb volt a capriban. A közlekedési felügyelet (pár napja beszéltem velük, mivel aktuális az MKI-ben a motorcsere) azt mondta, hogy köbcenti és teljesítmény a lényeg, motorkód alapján adják ki az engedélyt. Tehát sierra vagy scorpió mocit is tehetsz a vasba. Az hogy milyen a hengerfej meg a vezérlés azt ők nem nézik, csak a teljesítmény és a köbcenti a lényeg, ráadásul környezetvédelmi szempontok miatt is jobb lesz az autó.

Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Nem vagyok jó fejből motorkódokban, de ha ez a 2.9 akkor ott meg kell kérdezni a vámhatóságot, hogy hol ugrik a kategóriát a regadó, mert az gondot okozhat. Meg nem tudom hogy az több e lóerőben mint a 2.8i capri, mert akkor az még gond lehet...proteus wrote:Akkor így akár egy N3A beépítése is realítás lehet egy Scorpiból...bogyo28 wrote:Én anno amikor az 1.6-ról cseréltem 2.8-ra, akkor sem volt ez gond. Tipusazonos a moci (Ford gyártmány), teljesítményben nem haladja meg azt, ami legnagyobb volt a capriban. A közlekedési felügyelet (pár napja beszéltem velük, mivel aktuális az MKI-ben a motorcsere) azt mondta, hogy köbcenti és teljesítmény a lényeg, motorkód alapján adják ki az engedélyt. Tehát sierra vagy scorpió mocit is tehetsz a vasba. Az hogy milyen a hengerfej meg a vezérlés azt ők nem nézik, csak a teljesítmény és a köbcenti a lényeg, ráadásul környezetvédelmi szempontok miatt is jobb lesz az autó.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Hát az EEC-V -el felejtős. Hacsak nem mókolsz rá gyujtást spéci elektronikával, mert oldod meg az EFI-t vagy alakítod át karbira akkor nehéz lesz. Hacsak nem lehet ugy megoldani int a cossie-knál, hogy EEC-IV-es EFI-vel összerakni...Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán
2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4