szszaby wrote:Kérdésem lenne, hogy milyen nyereggel milyen tárcsaméretek voltak a Capriban.
Az enyém 48-as és 240-es tárcsa vam rajta 10-es vastagságú de többet be se vesz. Amit vettem Bencétől az 54-es (ate) szintén 240 tárcsával de bevenné a 13mm vastagságút is ami már 244-es tárcsára jellemző.
Akkor hogy van ez?
elvileg volt rajta 244-es 10 vastag sima tárcsa, a gyári 2.8-i pedig ugyancsak 244-es hűtött tárcsa asszem 22-es vastagsággal. ez utobbit szoktuk a granada nyereg - saxo tárcsa kombinációjával kivitelezni. gyárilag elöl nem volt szerintem több variáció, föfékhenger és szervó méretében voltak még eltérések...
Amit biztosan tudok 3 féle tárcsa létezik:
240-es 10 vastag (ez van most az enyémen 48-as nyereggel, új a tárcsa)
244-es 13 vastag és
244-es hűtött 20 vastag, de ahol néztem ez nem kapható
Nekem elméletileg meg 240-es kellene 13-as vastagságban az 54-es nyereghez. Most a két új betét közti távolság 16mm.
szszaby wrote:Kérdésem lenne, hogy milyen nyereggel milyen tárcsaméretek voltak a Capriban.
Az enyém 48-as és 240-es tárcsa vam rajta 10-es vastagságú de többet be se vesz. Amit vettem Bencétől az 54-es (ate) szintén 240 tárcsával de bevenné a 13mm vastagságút is ami már 244-es tárcsára jellemző.
Akkor hogy van ez?
elvileg volt rajta 244-es 10 vastag sima tárcsa, a gyári 2.8-i pedig ugyancsak 244-es hűtött tárcsa asszem 22-es vastagsággal. ez utobbit szoktuk a granada nyereg - saxo tárcsa kombinációjával kivitelezni. gyárilag elöl nem volt szerintem több variáció, föfékhenger és szervó méretében voltak még eltérések...
Amit biztosan tudok 3 féle tárcsa létezik:
240-es 10 vastag (ez van most az enyémen 48-as nyereggel, új a tárcsa)
244-es 13 vastag és
244-es hűtött 20 vastag, de ahol néztem ez nem kapható
Nekem elméletileg meg 240-es kellene 13-as vastagságban az 54-es nyereghez. Most a két új betét közti távolság 16mm.
az nehéz lesz, mert a 240 is csak a korai MKI-en lehetett, de több vastagságban nem hiszem hogy kapsz mostanában. meg miért jobb ha vastagabb?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Nekem mindegy, hogy milyen vastag csakhát ha már most kijön a dugattyú 3mm-ert akkor lehet ki is esik mire a betét elkopik, vagy legalábbis lelevegősödik a rendszer.
szszaby wrote:Nekem mindegy, hogy milyen vastag csakhát ha már most kijön a dugattyú 3mm-ert akkor lehet ki is esik mire a betét elkopik, vagy legalábbis lelevegősödik a rendszer.
nem eshet ki, maximum megszorul. meg aztán max figyeld jobban a féket és 1-2 mm-rel "hamarabb" cseréld.
Hy! Nekem BMW E30 fékek lesznek fenn! Megvan hozzá az átalakítóm! Aki akarja kb még 2 hétig lemásolható, utána megy fel. A tárcsa szintén E30, Csak simán megfúrod 45'al elfordítva. ÉSRÁMEGY A 13as felni
Akit érdekel az szóljon. Persze a szerelésről lesznek fotók!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
szszaby wrote:Nekem mindegy, hogy milyen vastag csakhát ha már most kijön a dugattyú 3mm-ert akkor lehet ki is esik mire a betét elkopik, vagy legalábbis lelevegősödik a rendszer.
nem eshet ki, maximum megszorul. meg aztán max figyeld jobban a féket és 1-2 mm-rel "hamarabb" cseréld.
Csak ez marad amit mondasz, sasolok és csak sasolok.
Blant wrote:Hy! Nekem BMW E30 fékek lesznek fenn! Megvan hozzá az átalakítóm! Aki akarja kb még 2 hétig lemásolható, utána megy fel. A tárcsa szintén E30, Csak simán megfúrod 45'al elfordítva. ÉSRÁMEGY A 13as felni
Akit érdekel az szóljon. Persze a szerelésről lesznek fotók!
Blant wrote:Hy! Nekem BMW E30 fékek lesznek fenn! Megvan hozzá az átalakítóm! Aki akarja kb még 2 hétig lemásolható, utána megy fel. A tárcsa szintén E30, Csak simán megfúrod 45'al elfordítva. ÉSRÁMEGY A 13as felni
Akit érdekel az szóljon. Persze a szerelésről lesznek fotók!
a sierra 260-asat furni sem kell! de azért fotozz bátran....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Blant wrote:Csak ahoz kell nyereg is Nekem meg van BMW nyergem ingyen Legalább kuriózum lesz!
Mekkora a ,max tárcsaméret ami elmegy 13" alatt nem tudja valaki?
ha hihetünk angol barátainknak akkor 260-as. Meg ahogy néztem otthon, a 260-as tárcsa mellett még épp elfér a féknyereg, de ennél nagyobb tárcsához a méréseim szerint is már nagyobb felni kellene...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Blant wrote:Nem akrtam új topicot nyitni,ezért ide írom:
Meg tudja nekem valaki mondani, hogy melyik fém fékcső milyen hosszú a Caprin és hogy milyen helyeken lehet fém fékcsövet csináltatni?
Leginkább a főfékhengertől az első 2 fékkörhöz tartozó fémcsövek érdekelnének.
én a XIII kerületben szoktam csináltatni, a Tatai ut egyik sarkán, ahol a patak megy keresztben van egy autoszerviz, és ott. elég olcsó, és meg lehet várni amig kész lesz, de le kell mérned hogy mekkora is kel mert azt nem tudom. de volt ilyen topik már, ott volt több gyártó hely is...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4