Elvileg ma lez könyvem, azért próbálom minél inkább egyben kiszedniu mert nemn nagyon vagyok még tisztában vele, hogy ki van kivel. Amugy meg megy dobozba minden, ami nem megy el az meg a MÉH-be. :Dbogyo28 wrote: Neked csak a motor kábelköteg kell, az pár csatival csatlakozik csak, a többit hagyhatod a bódéban. a föfék kábelköteg ugyanez, tehát kár szétszedned a műszerfal környékét stb....
cosworth
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
A tiedben az aksi mellett is van biztitábla vagy még a régebbi modell? Mert ha van az aksi mellett biztitábla, azt le kell csavarozni, az aljából kihuzgálni a csatikat és bedugni a bódéba. Belül leszedni a reléket, széthuzni még pár csatit és már kinn is van a motorkábelköteg. Ha nincs ott biztitábla akkor az egyszerübbik köteged van, ott csak a csatikat kell széthuzgálni a relék környékén...Tibi wrote:Elvileg ma lez könyvem, azért próbálom minél inkább egyben kiszedniu mert nemn nagyon vagyok még tisztában vele, hogy ki van kivel. Amugy meg megy dobozba minden, ami nem megy el az meg a MÉH-be. :Dbogyo28 wrote: Neked csak a motor kábelköteg kell, az pár csatival csatlakozik csak, a többit hagyhatod a bódéban. a föfék kábelköteg ugyanez, tehát kár szétszedned a műszerfal környékét stb....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Az akksi mellett is van és a vezető oldalon is van a motortérben. Az akksi mellettieket bedugdustuk a bódéba, de még egyben van az egész kábelköteg. Jövőhéten folytatom, addigra felkészülök belőle, hogy legalább kérdezni tudjak :)bogyo28 wrote: A tiedben az aksi mellett is van biztitábla vagy még a régebbi modell? Mert ha van az aksi mellett biztitábla, azt le kell csavarozni, az aljából kihuzgálni a csatikat és bedugni a bódéba. Belül leszedni a reléket, széthuzni még pár csatit és már kinn is van a motorkábelköteg. Ha nincs ott biztitábla akkor az egyszerübbik köteged van, ott csak a csatikat kell széthuzgálni a relék környékén...
Köszi egyébként.
1980 Capri MK3
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
170-es temponál (capri orája szerint) lepadlózva még csunyán huz! jól lehet vele forogni is, főleg ha van speer. de sajnos még az összes cossie kevesett futott, hiába van fél éve meg, én az elmult hónapokban nem is nagyon mentem vele. vannak még gyermekbetegségek, de szép lassan alakul minden, születnek a megoldások, egyre jobbak lesznek. Nekem most lesz szétszedve fényezéshez, meg egyébként is ráfér a mocira egy szelepdekni töités és szimering csere, Fekete Lacinak most lett kész a rozsdamentes külön leömlős kipuffja, tehát a komolyabb tesztek csak most jönnek majd. Szerintem májusra tudunk több autót is villantani a talira, ott lehet élménybeszámolót várni...German Capri wrote:Ja jöhetnének az élménybeszámolók!!!!!!!!!!!!!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Hello. Meg szeretném kérdezni, hogy mi a helyzet a cosworth caprik legalitásával, vagyos a papírral? Mert volt itt régebben szó erről, h "sose kapja meg" meg hasonlók. Ez mennyire fedi a valóságot? És miben?
Kicsit elkezdett járni az agyam ezzel kapcsolatban, hogy mi lenne ha...
Sajnos az én autószerelői tudásom erősen tart a nullához, így ha bátor lennék és akármikor belevágnék, akkor a szerelést egyértelműen másra kéne bíznom. Szerintetek ebben az esetben mennyit kéne rászánnom a szerelőre? Vagy ki vállalná be?
Ezen kívül lehet-e hozzájutni valahol motor és váltó nélküli capri kasztnira? Vagy mennyi az esély arra h találnék ilyet? Nyilván reális áron.
És a papírozása mennyi egy ilyen tevékenységnek?
Bocsi a sok kérdésért.
Köszi
Marci
Kicsit elkezdett járni az agyam ezzel kapcsolatban, hogy mi lenne ha...
Sajnos az én autószerelői tudásom erősen tart a nullához, így ha bátor lennék és akármikor belevágnék, akkor a szerelést egyértelműen másra kéne bíznom. Szerintetek ebben az esetben mennyit kéne rászánnom a szerelőre? Vagy ki vállalná be?
Ezen kívül lehet-e hozzájutni valahol motor és váltó nélküli capri kasztnira? Vagy mennyi az esély arra h találnék ilyet? Nyilván reális áron.
És a papírozása mennyi egy ilyen tevékenységnek?
Bocsi a sok kérdésért.
Köszi
Marci
ne járjon az agyad, felesleges... ki kéne fizetned az eredeti motor és a cosworth közötti regisztrációs adót ami többszázezer vagy millió is lehet.
mivel ilyen motor sosem volt capriban, mérnök által készített tervdokumentációt kéne benyújts az átépítéshez... amit valszeg még így sem engednének, mert a KFF környezetvédelmi (hang) előírásait a cosworth motorok nem teljesítik, azaz semmilyen szinten nem helyezhetőek forgalomba az eredeti kasznijukban sem.
a többi már gyerekjáték, pár nap alatt beépítjük neked, bogyó bekábelezi és mehetsz isten hírével :)
mivel ilyen motor sosem volt capriban, mérnök által készített tervdokumentációt kéne benyújts az átépítéshez... amit valszeg még így sem engednének, mert a KFF környezetvédelmi (hang) előírásait a cosworth motorok nem teljesítik, azaz semmilyen szinten nem helyezhetőek forgalomba az eredeti kasznijukban sem.
a többi már gyerekjáték, pár nap alatt beépítjük neked, bogyó bekábelezi és mehetsz isten hírével :)
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Az durva. Még jó hogy fut belőle így is pár darab... :D
Egyébként "csak" ez mozgatta meg a fantáziámat, és elkezdtem benne keresni a lehetőségeket, mert az van!:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... nwidth=800
Egyébként "csak" ez mozgatta meg a fantáziámat, és elkezdtem benne keresni a lehetőségeket, mert az van!:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... nwidth=800
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
aham, akkor akörül lesz mert több helyen is találtam 275 - 276 Nm -et. ÓóóódeeerossszÁrpi wrote:Ha jol emlékszem 280nm gyárilag :DTibi wrote:Mekkora a BOA nyomatéka? Elég eltérő adatokat találtam ezért nem is linkelek semmit. Gondolom főtengelyen mérve adták meg a gyári értéket.
köszi


1980 Capri MK3