első hűtött tárcsa.

Otthoni szerelési tippek fék témában...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

az hogy kicsit nagyobb abetét az nem gond, de ha zavar akkor ott a köszörü, le a felesleggel. ha felrakod a tárcsát, ugy kb 1,5 mm-nek kell maradnia a csonk és a tárcsa közt, ezt több auton használjuk jelenleg is, tehát el kell hogy férjen. hacsak nem valami egyedi golyaláb van a szekéren, de nem hiszem. ha gondolod a hétvégén lefotozom közelről hogy hogy néz ki nálam felrakva meg hogy mekkorák a hézagok...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Post by CapriTurbo »

szszaby wrote: -a tárcsa beleér mérésem szerint a nyereg felfogató fülbe ami a tengelycsonkon van
Elképzelhető, nem mindegyik gólyaláb sikeredett egyformára, én is találkoztam ilyennel, a reszelő segített.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

bogyo28 wrote:ha gondolod a hétvégén lefotozom közelről hogy hogy néz ki nálam felrakva meg hogy mekkorák a hézagok...
Megköszönném.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Sikerült hozzá jutni egy gyári 2.8i tárcsához, csak az a gondom vele, hogy szabályozás után 17,7 mm lett, de 18 mm-t enged meg a legkisebb méretnek, szerintetek ez még elfogadható?
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Post by driver »

Ezek az értékek amit ráirnak a tárcsákra jo bőven van méretezve ugyhogy szerintem ez még belefér! :D
afbalint
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Mon Jan 16, 2006 11:36 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Magyarorszag/Nemetorszag

Post by afbalint »

picit OFF, de en a twingomon most akartam cserelni az elso tarcsat, mert a 7 mm-es hatart elegge elhagytam mar (5.8 mm a tarcsam - persze ez nem hutott), de renault szerelo haver megnyugtatott, hogy panikra semmi ok, latott mar sok vekonyabbat is, torni azok sem tortek, ami gaz lehet vele, hogy hamarabb atmelegszik izzasig (tartos eros fekezesnel), es akkor oda a fekhatas. De Alpokba nem megyek mostanaban, szoval par hetet meg kibir. Ergo 3 tized milli hianyba meg belefer nehany kilcsi.
2.8i tarcsa: nemetbol tok olcson lehet rendelni: Delphi Lockheed tarcsa 100 euro es 30 euro postakoltseg magyarhonba.(ebay.de, keress ra: ford capri bremsscheiben).
bandi
afbalint
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Mon Jan 16, 2006 11:36 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Magyarorszag/Nemetorszag

Post by afbalint »

Bocs, nem tok olcso, de elfogadhato...
bandi
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Ismerősök lehet, hogy hoznak Angliából, ha van v. találnak ott.
Ha az angol vonal nem jön össze, akkor össze rakom így.
Köszi!
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

afbalint wrote:picit OFF, de en a twingomon most akartam cserelni az elso tarcsat, mert a 7 mm-es hatart elegge elhagytam mar (5.8 mm a tarcsam - persze ez nem hutott), de renault szerelo haver megnyugtatott, hogy panikra semmi ok, latott mar sok vekonyabbat is, torni azok sem tortek, ami gaz lehet vele, hogy hamarabb atmelegszik izzasig (tartos eros fekezesnel), es akkor oda a fekhatas. De Alpokba nem megyek mostanaban, szoval par hetet meg kibir. Ergo 3 tized milli hianyba meg belefer nehany kilcsi.
2.8i tarcsa: nemetbol tok olcson lehet rendelni: Delphi Lockheed tarcsa 100 euro es 30 euro postakoltseg magyarhonba.(ebay.de, keress ra: ford capri bremsscheiben).
felesleges szenvedni, itt a III. kerülteben a miskey-nél lehet rendelni tárcsát, huszon-x ezer darabja, és pár nap alatt megvan....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
afbalint
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Mon Jan 16, 2006 11:36 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Magyarorszag/Nemetorszag

Post by afbalint »

Nemetben a parja 100 euro (bar ma 109-ert lattam, de van/volt 100-ert is), es ebben a betetek ara is benne van. Tehat ca. 27000 Ft parja betettel es 7500 a posta = ca 35000 Ft. Meg igy is olcsobb, es 1-2 hetet megeri a varakozas. A nemetek amugy gyorsan postaznak/szallitanak, ami csuszas lehet, az a magyar posta bune. A sima tarcsa 49 euro plusz kuldes - ezt mar talan nem eri meg kintrol hozatni.

http://cgi.ebay.de/FORD-CAPRI-BREMSSCHE ... dZViewItem
bandi
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

afbalint wrote:Nemetben a parja 100 euro (bar ma 109-ert lattam, de van/volt 100-ert is), es ebben a betetek ara is benne van. Tehat ca. 27000 Ft parja betettel es 7500 a posta = ca 35000 Ft. Meg igy is olcsobb, es 1-2 hetet megeri a varakozas. A nemetek amugy gyorsan postaznak/szallitanak, ami csuszas lehet, az a magyar posta bune. A sima tarcsa 49 euro plusz kuldes - ezt mar talan nem eri meg kintrol hozatni.

http://cgi.ebay.de/FORD-CAPRI-BREMSSCHE ... dZViewItem
ennyiért nem rossz, sőt!!! már csak nyerget kell hozzá vadászni, mert a sima sajnos nem jó hozzá. a magyar postával sincs baj, nekem eddig minden megjött tök hamar, kivétel amit a feladó lusta volt időben feladni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Állítólag a 2xx Volvok 4 dugattyús nyerge 1-az1-ben felmegy. Erről tapasztalat ?
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Süni wrote:Állítólag a 2xx Volvok 4 dugattyús nyerge 1-az1-ben felmegy. Erről tapasztalat ?

Nem megy fel csak átalakítással. Fel kell fúrni nagyobra vagy a gólyaláb menetes részét, vagy a féknyerget (hírtelen már nem emlékszem és akkor egy excenterrel meg lehet oldani. De ezt a nyerget akkor használják ha a E30-as bmw belsőhűtésü tárcsályát használják.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

Itt Capri 2.8i tárcsával csinálják. :wink:
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... -4pots.php
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Post by DavidMolnar »

Nekem rémlik még valami Volvo Princess 4 dugattyús, Citroen Saxo tárcsával. De oda is konzol kell a nyereghez asszem.
Post Reply