Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Nitrobuster wrote: Hát remélem, hogy azt tudni fogja, de én a stage 2-re hajtok, ha a gyári teljesítménye lenne a célom, akkor hagynám az egészet a fenébe.
Stage 2 milyen beavatkozásokkal jár? Váltód van hozzá?
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Pudva wrote:
Nitrobuster wrote:
Tibi wrote:Nitro, ez most az a moci ( az előző oldalon ) ami eddig is benne volt? Turbo ?
Nem ez egy Lima moci a régi még mindíg a kocsiban van.
Tisztelettel megkérdezném, mijaza Lima moci ?
Gyakorlatilag ami a Sunya autójában is van...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

DavidMolnar wrote:Mi lett a turboPintoval, elég bombázottnak tűnik?

Ez még egy régi kép, amikor a turbosítás készült. Most is ez a moci van a kocsiban, csak elfogytak a turbok. :D Ha esetleg engem is megszívat a lima moci, akkor visszatérünk a turbo pintohoz.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Tibi wrote:
Nitrobuster wrote: Hát remélem, hogy azt tudni fogja, de én a stage 2-re hajtok, ha a gyári teljesítménye lenne a célom, akkor hagynám az egészet a fenébe.
Stage 2 milyen beavatkozásokkal jár? Váltód van hozzá?

Kezdésnek egy jó nagy intercooler kell :) 60mm nagy légtömegmérő, egy LA3-as computer. Lekötni az EGR-t. 360-as befecsifejek. portolni szívórész. Kb 1.3-1.6bar töltőnyomás és kész is. :D Perzse lehet, hogy valamit kihagytam, de hirtelen ennyi lényeges dolog jutott az eszembe.
Egyébként van hozzá erősített Type 9-es váltóm. Ha nem bírná akkor beszerzek egy T5-ös Borg váltót.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Post by DavidMolnar »

Nitrobuster wrote: Ez még egy régi kép, amikor a turbosítás készült. Most is ez a moci van a kocsiban, csak elfogytak a turbok. :D Ha esetleg engem is megszívat a lima moci, akkor visszatérünk a turbo pintohoz.
A blokk jól bírta a terhelést? Milyen nyomással töltötted? IC volt rajta?
Én egy Pintora szeretnék majd kompresszort, de lehet csak turbinyek leszesz!
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

Megvolt az átvontatás, kormánymű, futó, gumik rendben, féknek furcsa hangja volt, de működött, lehet csak a rásegítő nélkül és a másfél év állás miatt volt.
Lekaptam a lámpákat, meg a hűtőrácsot, aztán kiderült, hogy elég horribilis a helyzet :( De mondjuk várható volt. Jövhéten összerakjuk a motort, meglessük hogy szuperál. Viszont itt lenne is rögtön két kérdésem:
1. másfél év állás után nem lesz tele a benzintank mindenféle oda nem illő dologgal? Nem dugulhat el a rendszer valahol vagy ilyesmi?
2. milyen olajat ajánlotok bele? Nem vagyok dagobert bácsi, szóval érdekelnek a low price megoldások :lol:
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Sok sikert a javításhoz!
A tankot nem árt kipucolni, főleg ha kevés benya volt benne.
Olajba Nekem a sima ásványi vált be Agip minőségben, azzal sokkal stabilabb és nagyobb az olajnyomásom.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Nitrobuster wrote: ...Egyébként van hozzá erősített Type 9-es váltóm...
Erről írnám nekem valami okosságot a váltós topikba, hogy a helyén legyen hátha másnak is jól jön.

köszi
1980 Capri MK3
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Ma végre lekerült a hengerfej a motorról és úgytűnik a blokk tök jó! :D 91,3 a furat ami nem lehet véletlen. A hf meg meg lesz dolgozva, veztengely, himbák biztosan csarések, lehet, hogy a szelepek is és síkolva is lesz a biztonság kedvéért.
Meg az apróságok is készülnek, rendberaktam a pedálokat meg a kormányoszlopot, ma szétszedtem a váltókart.


Image
Image
Image
Image
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

Tényleg egész korrektül néz ki az a hengerfej! :) Tűzkarikázás esetleg? :P 8)
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

TomiCaPri wrote:Tényleg egész korrektül néz ki az a hengerfej! :) Tűzkarikázás esetleg? :P 8)
Jah, meg toronyóra lánccal... :fcp32:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

:lol: :lol: :lol:
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

A kezdeti állapotok :(
Image
Image

szétszedés után: :piaa: :smt010
Image

és jelenleg itt tartunk:
:lol: :smt040
Image

Első blikkre az én kocsim is elkeserítő volt, de minden szenvedést, nélkülözést pótolt az a pillanat amikor elösszőr kigurultam vele a garázsból, és persze az irígykedő tekintetek :twisted:
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Ilyenek kellenek ide ! Sokszor gondolkoztam ,hogy az enyémet kitolom egy rétre és felgyújtom a ge#ibe de ilyenkor csak meg kell nézni egy - két jó képet és visszajön a kedv. Ez nagyon jó Gabooca !
1980 Capri MK3
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

Ilyesféle bíztatás kell nekem is :lol: A benzines dolog az én fejemben is megfordult... 8)
Nem tom illik-e ilyesmit kérdezni, de pénzügyileg eddig mennyiben állt meg a project? :oops:
Locked