Stage 2 milyen beavatkozásokkal jár? Váltód van hozzá?Nitrobuster wrote: Hát remélem, hogy azt tudni fogja, de én a stage 2-re hajtok, ha a gyári teljesítménye lenne a célom, akkor hagynám az egészet a fenébe.
Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Gyakorlatilag ami a Sunya autójában is van...Pudva wrote:Tisztelettel megkérdezném, mijaza Lima moci ?Nitrobuster wrote:Nem ez egy Lima moci a régi még mindíg a kocsiban van.Tibi wrote:Nitro, ez most az a moci ( az előző oldalon ) ami eddig is benne volt? Turbo ?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
DavidMolnar wrote:Mi lett a turboPintoval, elég bombázottnak tűnik?
Ez még egy régi kép, amikor a turbosítás készült. Most is ez a moci van a kocsiban, csak elfogytak a turbok. :D Ha esetleg engem is megszívat a lima moci, akkor visszatérünk a turbo pintohoz.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Tibi wrote:Stage 2 milyen beavatkozásokkal jár? Váltód van hozzá?Nitrobuster wrote: Hát remélem, hogy azt tudni fogja, de én a stage 2-re hajtok, ha a gyári teljesítménye lenne a célom, akkor hagynám az egészet a fenébe.
Kezdésnek egy jó nagy intercooler kell :) 60mm nagy légtömegmérő, egy LA3-as computer. Lekötni az EGR-t. 360-as befecsifejek. portolni szívórész. Kb 1.3-1.6bar töltőnyomás és kész is. :D Perzse lehet, hogy valamit kihagytam, de hirtelen ennyi lényeges dolog jutott az eszembe.
Egyébként van hozzá erősített Type 9-es váltóm. Ha nem bírná akkor beszerzek egy T5-ös Borg váltót.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
A blokk jól bírta a terhelést? Milyen nyomással töltötted? IC volt rajta?Nitrobuster wrote: Ez még egy régi kép, amikor a turbosítás készült. Most is ez a moci van a kocsiban, csak elfogytak a turbok. :D Ha esetleg engem is megszívat a lima moci, akkor visszatérünk a turbo pintohoz.
Én egy Pintora szeretnék majd kompresszort, de lehet csak turbinyek leszesz!
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 270
- Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest - Csepel
Megvolt az átvontatás, kormánymű, futó, gumik rendben, féknek furcsa hangja volt, de működött, lehet csak a rásegítő nélkül és a másfél év állás miatt volt.
Lekaptam a lámpákat, meg a hűtőrácsot, aztán kiderült, hogy elég horribilis a helyzet :( De mondjuk várható volt. Jövhéten összerakjuk a motort, meglessük hogy szuperál. Viszont itt lenne is rögtön két kérdésem:
1. másfél év állás után nem lesz tele a benzintank mindenféle oda nem illő dologgal? Nem dugulhat el a rendszer valahol vagy ilyesmi?
2. milyen olajat ajánlotok bele? Nem vagyok dagobert bácsi, szóval érdekelnek a low price megoldások
Lekaptam a lámpákat, meg a hűtőrácsot, aztán kiderült, hogy elég horribilis a helyzet :( De mondjuk várható volt. Jövhéten összerakjuk a motort, meglessük hogy szuperál. Viszont itt lenne is rögtön két kérdésem:
1. másfél év állás után nem lesz tele a benzintank mindenféle oda nem illő dologgal? Nem dugulhat el a rendszer valahol vagy ilyesmi?
2. milyen olajat ajánlotok bele? Nem vagyok dagobert bácsi, szóval érdekelnek a low price megoldások

- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Ma végre lekerült a hengerfej a motorról és úgytűnik a blokk tök jó! :D 91,3 a furat ami nem lehet véletlen. A hf meg meg lesz dolgozva, veztengely, himbák biztosan csarések, lehet, hogy a szelepek is és síkolva is lesz a biztonság kedvéért.
Meg az apróságok is készülnek, rendberaktam a pedálokat meg a kormányoszlopot, ma szétszedtem a váltókart.




Meg az apróságok is készülnek, rendberaktam a pedálokat meg a kormányoszlopot, ma szétszedtem a váltókart.




Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970