az előnyújtás 0fok-ra volt állítva, ezt Balázs beállította nekem, azóta pöccre indul hideg / meleg motorral is. Más gond nem volt, azóta sincs (kop-kop). Ma kapott új féktárcsákat, olajat. Mármint a Capri 8)trafo2000 wrote::? Na ebből már tudok mindent.
valami elszállt...
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 270
- Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest - Csepel
Összepakoltuk a motorteret nagyjából és egy kis benzin becsurgatása után rögtön beindult a moci!!!
Nade... a baj, hogy egy műszerem se működik. Az olajnyomásmérő sem. Totál nullán áll. Letekertem a műszerre csatlakozó olajcsövet, és beindítottam a motort, de semmi nem jött ki rajta
Ergó nincs most olajnyomásom? :? Tud valaki segíteni, hogy mit hogyan tudnék kipróbálni?


- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Szia!!TomiCaPri wrote:Összepakoltuk a motorteret nagyjából és egy kis benzin becsurgatása után rögtön beindult a moci!!! :lol: Nade... a baj, hogy egy műszerem se működik. Az olajnyomásmérő sem. Totál nullán áll. Letekertem a műszerre csatlakozó olajcsövet, és beindítottam a motort, de semmi nem jött ki rajtaErgó nincs most olajnyomásom? :? Tud valaki segíteni, hogy mit hogyan tudnék kipróbálni?
A motort felujitottad v. sokáig ált?
Mert akkor elöfordulhat hogy nemkapja csak fel az olajat mivel még száraz.
ez esetben rakjál a szüröbe olajat (teli) + plussz csurgass az olaj járatba olajat majd inditozz!
De ne inditsd be semmiféleképp!
Az öninditóval is felkell kapnia!
Ha igysem megy akkor nézzd meg hogy meghajta-e a distributor az olajpumpa hatlap szárát (rudat).
Ha nincs más akkor teknö le pumpa ki!
Nézzd + mu okozza a problémát.
Kb ennyi...
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
a gyertyákat tekerd ki, mert így nagyobb fordulaton, könnyebben hajtja az indítómotor a főtengelyt. ha nincs valóban olajnyomásod, akkor így nem terheled fölöslegesen a motorod. ne felejtsd letestelni a gyújtótrafóról jövő nagyfeszültségű kábelt az indítózás közben vagy húzd le a trafóról a +12-t!capriv6 wrote:Szia!!TomiCaPri wrote:Összepakoltuk a motorteret nagyjából és egy kis benzin becsurgatása után rögtön beindult a moci!!!Nade... a baj, hogy egy műszerem se működik. Az olajnyomásmérő sem. Totál nullán áll. Letekertem a műszerre csatlakozó olajcsövet, és beindítottam a motort, de semmi nem jött ki rajta
Ergó nincs most olajnyomásom? :? Tud valaki segíteni, hogy mit hogyan tudnék kipróbálni?
A motort felujitottad v. sokáig ált?
Mert akkor elöfordulhat hogy nemkapja csak fel az olajat mivel még száraz.
ez esetben rakjál a szüröbe olajat (teli) + plussz csurgass az olaj járatba olajat majd inditozz!
De ne inditsd be semmiféleképp!
Az öninditóval is felkell kapnia!
Ha igysem megy akkor nézzd meg hogy meghajta-e a distributor az olajpumpa hatlap szárát (rudat).
Ha nincs más akkor teknö le pumpa ki!
Nézzd + mu okozza a problémát.
Kb ennyi...
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 270
- Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest - Csepel
1,5 évig állt a kocsi... :? De azért kellemes meglepetés volt, hogy betettük a motort, tettünk bele hűtőfolyadékot, olajat, meg egy kis benyát, és már be is röffentcapriv6 wrote: Szia!!
A motort felujitottad v. sokáig ált?
Mert akkor elöfordulhat hogy nemkapja csak fel az olajat mivel még száraz.
ez esetben rakjál a szüröbe olajat (teli) + plussz csurgass az olaj járatba olajat majd inditozz!
De ne inditsd be semmiféleképp!
Az öninditóval is felkell kapnia!
Ha igysem megy akkor nézzd meg hogy meghajta-e a distributor az olajpumpa hatlap szárát (rudat).
Ha nincs más akkor teknö le pumpa ki!
Nézzd + mu okozza a problémát.
Kb ennyi...


De akkor végigjátszadozom ezeket, köszi a gyors segítséget!!!