Tibi wrote:
Egyébként mit projektelsz az autón ha szabad tudni?
Köszönöm kérdésed, sajna az autó az építkezés projekt miatt eléggé háttérbe szorult ismételten, de amikor jut rá egy kis zs, mindíg épül-szépül 1-2 alkatrész. Időnként még új dolgok is befigyelnek. (gyújtás kábel, spéci fékcső meg ilyenek) Most épp sperr difire spórolok...
Amúgy épül bele a hátsó tárcsás, abs főfékes cucc, elég sok minden lekrómozódott, polír még folyamatban. Már nálam van a teljes Karkus sport kipuff rendszer is, egyenlőre még darabokban. Majd rakok fel pár képet, ha vissza kaptam a régi wincsimet.
Tibi wrote:
Egyébként mit projektelsz az autón ha szabad tudni?
Köszönöm kérdésed, sajna az autó az építkezés projekt miatt eléggé háttérbe szorult ismételten, de amikor jut rá egy kis zs, mindíg épül-szépül 1-2 alkatrész. Időnként még új dolgok is befigyelnek. (gyújtás kábel, spéci fékcső meg ilyenek) Most épp sperr difire spórolok...
Amúgy épül bele a hátsó tárcsás, abs főfékes cucc, elég sok minden lekrómozódott, polír még folyamatban. Már nálam van a teljes Karkus sport kipuff rendszer is, egyenlőre még darabokban. Majd rakok fel pár képet, ha vissza kaptam a régi wincsimet.
Mad Max wrote:Vincsab, miért szedted le a tetejét? Ha kell van egész tetőm gyári nagyon jó tolótetővel, fekete tetőkárpittal!
Az igazság az, hogy egy "csöppet" el volt rohadva. Nem tudom, hogy miért lett ilyen. A tető nem szokott így elrohadni. Köszi, de van másik tetőlemez. Már azt is leszedtem "csak" fel kell tennem.
Mad Max wrote:Vincsab, miért szedted le a tetejét? Ha kell van egész tetőm gyári nagyon jó tolótetővel, fekete tetőkárpittal!
lehet hogy ez a tető dolog aktuális lesz... Kovi kasztnijába van egy beépitett ablak, ami egy kalap sz..., lehet egyszerübb lenne a tető cseréje. valaki aki ért hozzá, mennyire bonyolult művelet egy tető csere?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Mad Max wrote:Ha nem szedi le a sárvédőket, akkor talán megcsinálja újra, mert így el hajolhat a kasztni.
Gondolom messze van, de itt nálunk megcsinálják.
Hát Tibi erről többet tudna mesélni, de szerintem lakatolás témában ami az országon belül van az nincs messze. Max az ember bérel egy trélert, 10-15 pénzből bárhol ott tud lenni a kasztni, az olcsobb mintha elbasszák/nem csinálják...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Nem sűrűn akarok tetőt cserélni. :) Itt is csak a lemezt cseréltem mert ez egyszerűbb mint megvágni az oszlopokat. Ennél a megoldásnál csak annyi a gáz, hogy baromi sok a ponthegesztés az oldalán. Viszont nem igazán tudod elcseszni, mert nem megy el semmi méret. Azért jó pénzé csinálhatok még egy tetőcserét.
Mad Max wrote:Ha nem szedi le a sárvédőket, akkor talán megcsinálja újra, mert így el hajolhat a kasztni.
Gondolom messze van, de itt nálunk megcsinálják.
Hát Tibi erről többet tudna mesélni, de szerintem lakatolás témában ami az országon belül van az nincs messze. Max az ember bérel egy trélert, 10-15 pénzből bárhol ott tud lenni a kasztni, az olcsobb mintha elbasszák/nem csinálják...
Igaz, kicsi ez az ország semeddig nem tart elszállítani a bódét,már csak a megfelelő ember kell a lakatoláshoz... :? Capri témában bejártam majdnem az egész országot 8)
Mad Max wrote:Ha nem szedi le a sárvédőket, akkor talán megcsinálja újra, mert így el hajolhat a kasztni.
Gondolom messze van, de itt nálunk megcsinálják.
Hát Tibi erről többet tudna mesélni, de szerintem lakatolás témában ami az országon belül van az nincs messze. Max az ember bérel egy trélert, 10-15 pénzből bárhol ott tud lenni a kasztni, az olcsobb mintha elbasszák/nem csinálják...
Igaz, kicsi ez az ország semeddig nem tart elszállítani a bódét,már csak a megfelelő ember kell a lakatoláshoz... :? Capri témában bejártam majdnem az egész országot 8)
hm...lakatosok...
nekem már el is baszták meg nem is csinálják a kocsit...
az első okos ürge olyan faszán nekikezdett hogy az ajtó környékén elment a kocsi vagy 2 centivel
aztán most találtunk egy srácot aki jól dolgozik, meg haladt is vele....erre....menni kell neki melózni pestre...szóval Capri stop.....a fele van kész az autónak....és a köténylemezzel eddig nem nagyon tudott senki mit kezdeni mert 1000milliószor lett már toldva foldva...és abból nem biztos hogy lesz valami... :( szóval a .... kivan eddig :x
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
bogyo28 wrote:
Hát Tibi erről többet tudna mesélni, de szerintem lakatolás témában ami az országon belül van az nincs messze. Max az ember bérel egy trélert, 10-15 pénzből bárhol ott tud lenni a kasztni, az olcsobb mintha elbasszák/nem csinálják...
Igaz, kicsi ez az ország semeddig nem tart elszállítani a bódét,már csak a megfelelő ember kell a lakatoláshoz... :? Capri témában bejártam majdnem az egész országot 8)
De legalább már kész van.
háááttttttt még lakatolunk majd fényezés előtt azért...