Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Ha veszel egy eredeti turbós Caprit és azt építed át V8-ra az 1 kész kibaszás!!!!
A pénzt tárcáddal is kitolsz, mert már nem fogank annyit adni érte!
Egy ritkaságot teszel "tönkre"!
És itt most nem a V8 ellen szólok, mert annak szerintem is gyönyörű hangja van, teljesítmény stb. stb.!
A pénzt tárcáddal is kitolsz, mert már nem fogank annyit adni érte!
Egy ritkaságot teszel "tönkre"!
És itt most nem a V8 ellen szólok, mert annak szerintem is gyönyörű hangja van, teljesítmény stb. stb.!
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
- Terka
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 102
- Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Meadowbank
Az hogy v.kinek tunningolt autoja van az csak nalunk nagy szam
mas orszagokban egy atlag ember az atlag fizetesebol sokkal tobb mindent engedhet meg maganak
persze otthon legalabb nem kell fizetni akkor ha fogorvoshoz akarsz menni.
Meg nem tudtam eldonteni melyik a jobb ha igen majd szolok.
Tunningolt capri
VS. ingyen fogorvos 


Meg nem tudtam eldonteni melyik a jobb ha igen majd szolok.
Tunningolt capri


Terka
mi van veled, ezen gondolkozni kell? :D :D :D :D ne kelljen csalódnom benned!!!!! 8)Terka wrote:Az hogy v.kinek tunningolt autoja van az csak nalunk nagy szammas orszagokban egy atlag ember az atlag fizetesebol sokkal tobb mindent engedhet meg maganak
persze otthon legalabb nem kell fizetni akkor ha fogorvoshoz akarsz menni.
Meg nem tudtam eldonteni melyik a jobb ha igen majd szolok.![]()
Tunningolt capriVS. ingyen fogorvos
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Terka
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 102
- Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Meadowbank
Persze hogy nem kell gondolkodnigizmo wrote:mi van veled, ezen gondolkozni kell? :D :D :D :D ne kelljen csalódnom benned!!!!! 8)Terka wrote:Az hogy v.kinek tunningolt autoja van az csak nalunk nagy szammas orszagokban egy atlag ember az atlag fizetesebol sokkal tobb mindent engedhet meg maganak
persze otthon legalabb nem kell fizetni akkor ha fogorvoshoz akarsz menni.
Meg nem tudtam eldonteni melyik a jobb ha igen majd szolok.![]()
Tunningolt capriVS. ingyen fogorvos


Terka
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Na hogy-hogy? továbbra is fizeted az adót Mo.-on is ? :PTerka wrote:Persze hogy nem kell gondolkodnigizmo wrote:mi van veled, ezen gondolkozni kell? :D :D :D :D ne kelljen csalódnom benned!!!!! 8)Terka wrote:Az hogy v.kinek tunningolt autoja van az csak nalunk nagy szammas orszagokban egy atlag ember az atlag fizetesebol sokkal tobb mindent engedhet meg maganak
persze otthon legalabb nem kell fizetni akkor ha fogorvoshoz akarsz menni.
Meg nem tudtam eldonteni melyik a jobb ha igen majd szolok.![]()
Tunningolt capriVS. ingyen fogorvos
mert itt lehet tunning capri hogyha meg haza megyek elmegyek a fogorvoshoz
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Terka
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 102
- Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Meadowbank
Nem de az itt keresett penzbol siman elmegyek otthon a fogorvoshoz fillerekbe kerul itt meg 400 dolcsi az ora dij abbol otthon mar veszek 1/4 protkot.Pudva wrote:Na hogy-hogy? továbbra is fizeted az adót Mo.-on is ? :PTerka wrote:Persze hogy nem kell gondolkodnigizmo wrote: mi van veled, ezen gondolkozni kell? :D :D :D :D ne kelljen csalódnom benned!!!!! 8)mert itt lehet tunning capri hogyha meg haza megyek elmegyek a fogorvoshoz
Terka
- Terka
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 102
- Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Meadowbank
Itt nem kell tb fizetni befizetem a 20 szazalek adot ebbol egy resze megy valami tb fele de az csak 1evig munkahelyi balesetet fedez 2 ev utan meg mindent de ha mesz a dokihoz mindenert fizetsz nem kevesetgigford wrote:Január 1-ig csináltathatja, utána változik a rencer. Nekem annyibol jobb, hogy az idekinnt fizetett TB-t elfogadják otthon (unijo :) )

Terka
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
They called capitalismTerka wrote:Itt nem kell tb fizetni befizetem a 20 szazalek adot ebbol egy resze megy valami tb fele de az csak 1evig munkahelyi balesetet fedez 2 ev utan meg mindent de ha mesz a dokihoz mindenert fizetsz nem kevesetgigford wrote:Január 1-ig csináltathatja, utána változik a rencer. Nekem annyibol jobb, hogy az idekinnt fizetett TB-t elfogadják otthon (unijo :) )

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Terka
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 102
- Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Meadowbank
Yes! FreedomPudva wrote:They called capitalismTerka wrote:Itt nem kell tb fizetni befizetem a 20 szazalek adot ebbol egy resze megy valami tb fele de az csak 1evig munkahelyi balesetet fedez 2 ev utan meg mindent de ha mesz a dokihoz mindenert fizetsz nem kevesetgigford wrote:Január 1-ig csináltathatja, utána változik a rencer. Nekem annyibol jobb, hogy az idekinnt fizetett TB-t elfogadják otthon (unijo :) )

Terka
Abban tőkéletesen igazad van hogy egy ritkaságot teszek tönkre ha a turbós Capriból V8-asat csinálok ,de most őszintén te el tudod azt képzelni ,hogytalálsz olyan tirbós Caprit aminek akár a motorja ,akár a kasznija egyben van még mert én ebben már régen nem hiszek. Ha valoban találnék is olyat ami egyben van minden szempontból annak az árán is érződik a különbség ,de ha egy olyat veszel meg amihez már bizony hozzá kell nyulni ,és miért ne kellene hiszen ezek már nem egy uj kocsik ,akkor olcsobban járok ha bele dobok egy V8-as motort .Persze nem ehy HEMYt de még is csak egy V8-as.Azt pedig hogy V8-assal nehéz eladni szerintem ez sem biztos mert párszor már sikerült meg lepődnöm azon ,hogy nem mindenki foglalkozik azzal ,hogy mekkora a moci a vasba ,sőt akik ilyeneken gondolkodnak azok már nem törödnek vele ,hogy milyen a moci csak azzal ,hogy minnél naghyobb köbcentis legyen ,és minnél erősebb.Tőbbek között engem sem érdekelt soha a motor köbcentije csak minnél nagyobb legyen ,és minimum 6 hengeres.Ugyanis ezek azok a motorok amiknek muzsikájuk van ,és kultuszuk .Tehát nálam a 2500ccm-i alatti kocsik nem igazán jöttek be soha,és nem is fognak valoszinü.Sajnos a benzin ,és a biztositási árak rengeteg autosnak korlátokat szab ,de a korlátok azért vannak ,hogy átlépjük azokat ,és én szeretem a bivaly kocsikat anagy mocikkal együtt.Mad Max wrote:Ha veszel egy eredeti turbós Caprit és azt építed át V8-ra az 1 kész kibaszás!!!!
A pénzt tárcáddal is kitolsz, mert már nem fogank annyit adni érte!
Egy ritkaságot teszel "tönkre"!
És itt most nem a V8 ellen szólok, mert annak szerintem is gyönyörű hangja van, teljesítmény stb. stb.!


......................... MODERÁLVA Erre rengeteg a lehetőség Nem láttál még 3-as kaszniju Bmw-ben Amiben gyárilag max 2500 ccm-is motor van ,12 hengeres 5000ccm-is motort ?Mert én már igen hivatalosan ez csak az átalakitási engedélytől függ ,és persze a buxtárcádtol.Tibi wrote:Szeritnem nem az a baj, hogy "sokat fogyaszt, nincs hozzá alkatrész és még parkolni is nehéz vele" :D hanem sokkal inkább probléma, hogy egy full felújított PAPÍR NÉLKÜLI v8 Capriért senki nem fog nagyobb összeget kifizetni.

- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Még ha egy olyan gyári turbós Caprit is alakítasz át V8-ra amihez hozzá kell nyúlni, mert már öreg, akkor is csak ártasz, mert: V8 Caprit bármikor, bármelyikből lehet építeni, DE GYÁRI turbót nem! Még ha meg állsz az orrodon, akkor sem!
Az eladási nehézségre én sem a nagy köbcentire gondoltam, mert az mindegy, ha nem az erdeti Capri turbó V. épített V8 közti külömbségre gondoltam.
A legjobb az egészbe, hogy ez mind csak elméleti probléma, mert nem fogsz találni eredeti turbóst, itthon.
Az eladási nehézségre én sem a nagy köbcentire gondoltam, mert az mindegy, ha nem az erdeti Capri turbó V. épített V8 közti külömbségre gondoltam.
A legjobb az egészbe, hogy ez mind csak elméleti probléma, mert nem fogsz találni eredeti turbóst, itthon.
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
Találni találnák csak huzos az ára , és valoban nehéz rá bukkani ,de hidd el ,hogy van belőle itthon is,viszont amennyit itthon kérnek egy ilyenért azért a pénzért kintről 2-3 -at be lehet hozni.Ugy láttam ,hogy van a klub tagok között valaki aki kint él Angliában ha jól láttam ,akkor kérdezd meg őt ,hogy mennire ritka kint a turbós Capri ,vagy ott a másik klub tag aki Németbn él szerintem ő is utánna tudna nézni enek a dolognak .Egy biztos nálunk pár darab van belőle ,de a Németeknél bele lehet botlani ha az ember utánna néz. Igazad van ez csak elmélet mert itthon nem jutsz hozzá ,de ez csak az ára miatt van igy.Az átalakitása V8-ra pedig megint csak hobbi szinten éri meg ,mert maceráns a bepapirozása ,de nem lehetetlen ,és hidd el nincs annál jobb amikor a V8-as mocinál nyomsz egy kövér gázt ,és mindenféle erőlkődés nélkül füst felhőbe burkolod a környéket ,ráadásul ha mindezt egy Caprival arra már oda figyelnek.Ne érts félre én nem vitatkozni akarok veled mert te biztosan többet tudsz a Caprikrol mind én ,ráadásul te birtokolsz is egyet én viszont nem ,de eddig ahány caprim volt én mindig többet szerettem volna mint amennyire képes volt maga a kocsi,engem igazából a kasznija ami meg fogott ,és nem a 2.8-as esetleg a 3 ezres motorja. Ezért szeretnék ebbe a kaszniba valoban egy bivaly motort. Az idő nem sürget ki várom a lehetőséget ,előbb utobb ugy is találok egyet.Mad Max wrote:Még ha egy olyan gyári turbós Caprit is alakítasz át V8-ra amihez hozzá kell nyúlni, mert már öreg, akkor is csak ártasz, mert: V8 Caprit bármikor, bármelyikből lehet építeni, DE GYÁRI turbót nem! Még ha meg állsz az orrodon, akkor sem!
Az eladási nehézségre én sem a nagy köbcentire gondoltam, mert az mindegy, ha nem az erdeti Capri turbó V. épített V8 közti külömbségre gondoltam.
A legjobb az egészbe, hogy ez mind csak elméleti probléma, mert nem fogsz találni eredeti turbóst, itthon.
