Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Ha veszel egy eredeti turbós Caprit és azt építed át V8-ra az 1 kész kibaszás!!!!
A pénzt tárcáddal is kitolsz, mert már nem fogank annyit adni érte!

Egy ritkaságot teszel "tönkre"!

És itt most nem a V8 ellen szólok, mert annak szerintem is gyönyörű hangja van, teljesítmény stb. stb.!
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
Terka
nemleszgondhasegítis
Posts: 102
Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Meadowbank

Post by Terka »

Az hogy v.kinek tunningolt autoja van az csak nalunk nagy szam :cry: mas orszagokban egy atlag ember az atlag fizetesebol sokkal tobb mindent engedhet meg maganak :cry: persze otthon legalabb nem kell fizetni akkor ha fogorvoshoz akarsz menni.
Meg nem tudtam eldonteni melyik a jobb ha igen majd szolok. :wink:
Tunningolt capri :?: VS. ingyen fogorvos :?:
Terka
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Terka wrote:Az hogy v.kinek tunningolt autoja van az csak nalunk nagy szam :cry: mas orszagokban egy atlag ember az atlag fizetesebol sokkal tobb mindent engedhet meg maganak :cry: persze otthon legalabb nem kell fizetni akkor ha fogorvoshoz akarsz menni.
Meg nem tudtam eldonteni melyik a jobb ha igen majd szolok. :wink:
Tunningolt capri :?: VS. ingyen fogorvos :?:
mi van veled, ezen gondolkozni kell? :D :D :D :D ne kelljen csalódnom benned!!!!! 8)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Terka
nemleszgondhasegítis
Posts: 102
Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Meadowbank

Post by Terka »

gizmo wrote:
Terka wrote:Az hogy v.kinek tunningolt autoja van az csak nalunk nagy szam :cry: mas orszagokban egy atlag ember az atlag fizetesebol sokkal tobb mindent engedhet meg maganak :cry: persze otthon legalabb nem kell fizetni akkor ha fogorvoshoz akarsz menni.
Meg nem tudtam eldonteni melyik a jobb ha igen majd szolok. :wink:
Tunningolt capri :?: VS. ingyen fogorvos :?:
mi van veled, ezen gondolkozni kell? :D :D :D :D ne kelljen csalódnom benned!!!!! 8)
Persze hogy nem kell gondolkodni :lol: mert itt lehet tunning capri hogyha meg haza megyek elmegyek a fogorvoshoz :lol:
Terka
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Terka wrote:
gizmo wrote:
Terka wrote:Az hogy v.kinek tunningolt autoja van az csak nalunk nagy szam :cry: mas orszagokban egy atlag ember az atlag fizetesebol sokkal tobb mindent engedhet meg maganak :cry: persze otthon legalabb nem kell fizetni akkor ha fogorvoshoz akarsz menni.
Meg nem tudtam eldonteni melyik a jobb ha igen majd szolok. :wink:
Tunningolt capri :?: VS. ingyen fogorvos :?:
mi van veled, ezen gondolkozni kell? :D :D :D :D ne kelljen csalódnom benned!!!!! 8)
Persze hogy nem kell gondolkodni :lol: mert itt lehet tunning capri hogyha meg haza megyek elmegyek a fogorvoshoz :lol:
Na hogy-hogy? továbbra is fizeted az adót Mo.-on is ? :P
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Január 1-ig csináltathatja, utána változik a rencer. Nekem annyibol jobb, hogy az idekinnt fizetett TB-t elfogadják otthon (unijo :) )
User avatar
Terka
nemleszgondhasegítis
Posts: 102
Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Meadowbank

Post by Terka »

Pudva wrote:
Terka wrote:
gizmo wrote: mi van veled, ezen gondolkozni kell? :D :D :D :D ne kelljen csalódnom benned!!!!! 8)
Persze hogy nem kell gondolkodni :lol: mert itt lehet tunning capri hogyha meg haza megyek elmegyek a fogorvoshoz :lol:
Na hogy-hogy? továbbra is fizeted az adót Mo.-on is ? :P
Nem de az itt keresett penzbol siman elmegyek otthon a fogorvoshoz fillerekbe kerul itt meg 400 dolcsi az ora dij abbol otthon mar veszek 1/4 protkot.
Terka
User avatar
Terka
nemleszgondhasegítis
Posts: 102
Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Meadowbank

Post by Terka »

gigford wrote:Január 1-ig csináltathatja, utána változik a rencer. Nekem annyibol jobb, hogy az idekinnt fizetett TB-t elfogadják otthon (unijo :) )
Itt nem kell tb fizetni befizetem a 20 szazalek adot ebbol egy resze megy valami tb fele de az csak 1evig munkahelyi balesetet fedez 2 ev utan meg mindent de ha mesz a dokihoz mindenert fizetsz nem keveset :cry:
Terka
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Terka wrote:
gigford wrote:Január 1-ig csináltathatja, utána változik a rencer. Nekem annyibol jobb, hogy az idekinnt fizetett TB-t elfogadják otthon (unijo :) )
Itt nem kell tb fizetni befizetem a 20 szazalek adot ebbol egy resze megy valami tb fele de az csak 1evig munkahelyi balesetet fedez 2 ev utan meg mindent de ha mesz a dokihoz mindenert fizetsz nem keveset :cry:
They called capitalism :twisted:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Terka
nemleszgondhasegítis
Posts: 102
Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Meadowbank

Post by Terka »

Pudva wrote:
Terka wrote:
gigford wrote:Január 1-ig csináltathatja, utána változik a rencer. Nekem annyibol jobb, hogy az idekinnt fizetett TB-t elfogadják otthon (unijo :) )
Itt nem kell tb fizetni befizetem a 20 szazalek adot ebbol egy resze megy valami tb fele de az csak 1evig munkahelyi balesetet fedez 2 ev utan meg mindent de ha mesz a dokihoz mindenert fizetsz nem keveset :cry:
They called capitalism :twisted:
Yes! Freedom :twisted:
Terka
Megla Gábor

Post by Megla Gábor »

Mad Max wrote:Ha veszel egy eredeti turbós Caprit és azt építed át V8-ra az 1 kész kibaszás!!!!
A pénzt tárcáddal is kitolsz, mert már nem fogank annyit adni érte!

Egy ritkaságot teszel "tönkre"!

És itt most nem a V8 ellen szólok, mert annak szerintem is gyönyörű hangja van, teljesítmény stb. stb.!
Abban tőkéletesen igazad van hogy egy ritkaságot teszek tönkre ha a turbós Capriból V8-asat csinálok ,de most őszintén te el tudod azt képzelni ,hogytalálsz olyan tirbós Caprit aminek akár a motorja ,akár a kasznija egyben van még mert én ebben már régen nem hiszek. Ha valoban találnék is olyat ami egyben van minden szempontból annak az árán is érződik a különbség ,de ha egy olyat veszel meg amihez már bizony hozzá kell nyulni ,és miért ne kellene hiszen ezek már nem egy uj kocsik ,akkor olcsobban járok ha bele dobok egy V8-as motort .Persze nem ehy HEMYt de még is csak egy V8-as.Azt pedig hogy V8-assal nehéz eladni szerintem ez sem biztos mert párszor már sikerült meg lepődnöm azon ,hogy nem mindenki foglalkozik azzal ,hogy mekkora a moci a vasba ,sőt akik ilyeneken gondolkodnak azok már nem törödnek vele ,hogy milyen a moci csak azzal ,hogy minnél naghyobb köbcentis legyen ,és minnél erősebb.Tőbbek között engem sem érdekelt soha a motor köbcentije csak minnél nagyobb legyen ,és minimum 6 hengeres.Ugyanis ezek azok a motorok amiknek muzsikájuk van ,és kultuszuk .Tehát nálam a 2500ccm-i alatti kocsik nem igazán jöttek be soha,és nem is fognak valoszinü.Sajnos a benzin ,és a biztositási árak rengeteg autosnak korlátokat szab ,de a korlátok azért vannak ,hogy átlépjük azokat ,és én szeretem a bivaly kocsikat anagy mocikkal együtt. :lol: :lol:
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Szeritnem nem az a baj, hogy "sokat fogyaszt, nincs hozzá alkatrész és még parkolni is nehéz vele" :D hanem sokkal inkább probléma, hogy egy full felújított PAPÍR NÉLKÜLI v8 Capriért senki nem fog nagyobb összeget kifizetni.
1980 Capri MK3
Megla Gábor

Post by Megla Gábor »

Tibi wrote:Szeritnem nem az a baj, hogy "sokat fogyaszt, nincs hozzá alkatrész és még parkolni is nehéz vele" :D hanem sokkal inkább probléma, hogy egy full felújított PAPÍR NÉLKÜLI v8 Capriért senki nem fog nagyobb összeget kifizetni.
......................... MODERÁLVA Erre rengeteg a lehetőség Nem láttál még 3-as kaszniju Bmw-ben Amiben gyárilag max 2500 ccm-is motor van ,12 hengeres 5000ccm-is motort ?Mert én már igen hivatalosan ez csak az átalakitási engedélytől függ ,és persze a buxtárcádtol. :lol:
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Még ha egy olyan gyári turbós Caprit is alakítasz át V8-ra amihez hozzá kell nyúlni, mert már öreg, akkor is csak ártasz, mert: V8 Caprit bármikor, bármelyikből lehet építeni, DE GYÁRI turbót nem! Még ha meg állsz az orrodon, akkor sem!

Az eladási nehézségre én sem a nagy köbcentire gondoltam, mert az mindegy, ha nem az erdeti Capri turbó V. épített V8 közti külömbségre gondoltam.

A legjobb az egészbe, hogy ez mind csak elméleti probléma, mert nem fogsz találni eredeti turbóst, itthon.
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
Megla Gábor

Post by Megla Gábor »

Mad Max wrote:Még ha egy olyan gyári turbós Caprit is alakítasz át V8-ra amihez hozzá kell nyúlni, mert már öreg, akkor is csak ártasz, mert: V8 Caprit bármikor, bármelyikből lehet építeni, DE GYÁRI turbót nem! Még ha meg állsz az orrodon, akkor sem!

Az eladási nehézségre én sem a nagy köbcentire gondoltam, mert az mindegy, ha nem az erdeti Capri turbó V. épített V8 közti külömbségre gondoltam.

A legjobb az egészbe, hogy ez mind csak elméleti probléma, mert nem fogsz találni eredeti turbóst, itthon.
Találni találnák csak huzos az ára , és valoban nehéz rá bukkani ,de hidd el ,hogy van belőle itthon is,viszont amennyit itthon kérnek egy ilyenért azért a pénzért kintről 2-3 -at be lehet hozni.Ugy láttam ,hogy van a klub tagok között valaki aki kint él Angliában ha jól láttam ,akkor kérdezd meg őt ,hogy mennire ritka kint a turbós Capri ,vagy ott a másik klub tag aki Németbn él szerintem ő is utánna tudna nézni enek a dolognak .Egy biztos nálunk pár darab van belőle ,de a Németeknél bele lehet botlani ha az ember utánna néz. Igazad van ez csak elmélet mert itthon nem jutsz hozzá ,de ez csak az ára miatt van igy.Az átalakitása V8-ra pedig megint csak hobbi szinten éri meg ,mert maceráns a bepapirozása ,de nem lehetetlen ,és hidd el nincs annál jobb amikor a V8-as mocinál nyomsz egy kövér gázt ,és mindenféle erőlkődés nélkül füst felhőbe burkolod a környéket ,ráadásul ha mindezt egy Caprival arra már oda figyelnek.Ne érts félre én nem vitatkozni akarok veled mert te biztosan többet tudsz a Caprikrol mind én ,ráadásul te birtokolsz is egyet én viszont nem ,de eddig ahány caprim volt én mindig többet szerettem volna mint amennyire képes volt maga a kocsi,engem igazából a kasznija ami meg fogott ,és nem a 2.8-as esetleg a 3 ezres motorja. Ezért szeretnék ebbe a kaszniba valoban egy bivaly motort. Az idő nem sürget ki várom a lehetőséget ,előbb utobb ugy is találok egyet. :lol:
Post Reply