HELLO
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Pintács S4 2000. 101le
Cologne V6 2000. 90le
2300. 108le 80< 114le
2600. 125le
2800. 135le
2800i. 160le
Essex 3000. 138le
3000 X-pack 175le
3100 148le
Ja és mazohistáknak
Pintács 1600. 72le
Kent 1300. 52le
Tudom, hogy sokat kihagytam, dehát meguntam a gépelést.
Az Essex és a Kent motorokat nyugodtan lehet hanyagolni.
Cologne V6 2000. 90le
2300. 108le 80< 114le
2600. 125le
2800. 135le
2800i. 160le
Essex 3000. 138le
3000 X-pack 175le
3100 148le
Ja és mazohistáknak
Pintács 1600. 72le
Kent 1300. 52le
Tudom, hogy sokat kihagytam, dehát meguntam a gépelést.
Az Essex és a Kent motorokat nyugodtan lehet hanyagolni.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
bármelyik bontóban lehet kapni capriba ilyen motorblokkot? a 205-ös az 2050 cm3? Amúgy ti értetek ezeknek az összerakásához? Erre kell vmilyen átépítési engedély?Nitrobuster wrote:Bármelyik bontóban kapsz hozzá 205-ös blockot, úgy 30-40 pénzért.
Ezek kicsit korszerübbek a régi 200-asnál és az Efi-s motoroknak nagyon jó a hengerfejük(van belőle 115lovas).
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Egy EFI 205-blokkot érdemes berakni (komputerével együtt), nagyon jól fogyaszt, és 115 LE-vel szépen húz, a sorosok kezelhetősége pedig haccorjobb mint a V6-oké. Sokkal kiegyensúlyozottabb az autó, ha meg tudsz barátkozni a 4 hengeres hanggal, (a V6 nagy vonzereje a hangja többek közt), akkor egy nagyon jó autód lesz. (vagy sierra DOHC blokk, 125 LE, és még kisebb fogyasztás...)
Először szerintem megvárom, hogy mi lesz eladó olyan áron, amibe bele tudok ugrani. Ha soros, akkor elgondolkozok, ha meg V6, ami jó állapotú, akkor meg hajrá:)
És Caprimania, mit értesz az alatt, hogy kiegyensúlyozottabb? Vezetésileg van vmi különbség? Mondjuk gondolom hogy nehezebb a V6os motor, igy elöl sokkal hangsúlyosabb a kocsi. Vagy van még vmi?
És Caprimania, mit értesz az alatt, hogy kiegyensúlyozottabb? Vezetésileg van vmi különbség? Mondjuk gondolom hogy nehezebb a V6os motor, igy elöl sokkal hangsúlyosabb a kocsi. Vagy van még vmi?
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Torrente!
Mindenképp azt döntsd el először, hogy mennyit akarsz járni a leendő capriddal és kb milyen teljesítménnyel lennél elégedett. És a legfontosabb, hogy a jövőben várhatóan mennyi lóvét tudsz költeni a gépre, mert ezekre kell bőven...
Sokan megfertőződtünk a tuningal, ha egyszer elvisz valaki a tiédnél erősebb caprival akkor majd neked is olyan kell és nem fogsz nyugodni.
Ha számít a fogyasztás és egy stabil, elég jó teljesítmény akkor tényleg jó választás amiket Caprimánia ajánlott, de ha minnél több lóerőt szeretnél és nem akarsz turbózni akkor az alapvető dolog hogy az elérhető legnagyobb motort válaszd.
Mindenképp azt döntsd el először, hogy mennyit akarsz járni a leendő capriddal és kb milyen teljesítménnyel lennél elégedett. És a legfontosabb, hogy a jövőben várhatóan mennyi lóvét tudsz költeni a gépre, mert ezekre kell bőven...
Sokan megfertőződtünk a tuningal, ha egyszer elvisz valaki a tiédnél erősebb caprival akkor majd neked is olyan kell és nem fogsz nyugodni.
Ha számít a fogyasztás és egy stabil, elég jó teljesítmény akkor tényleg jó választás amiket Caprimánia ajánlott, de ha minnél több lóerőt szeretnél és nem akarsz turbózni akkor az alapvető dolog hogy az elérhető legnagyobb motort válaszd.
A kedvencem kihagytad az 1,6gt 91le jó kis pörgős rövid löketü moci és erre rakták a négyleömlős kipuffotNitrobuster wrote:Pintács S4 2000. 101le
Cologne V6 2000. 90le
2300. 108le 80< 114le
2600. 125le
2800. 135le
2800i. 160le
Essex 3000. 138le
3000 X-pack 175le
3100 148le
Ja és mazohistáknak
Pintács 1600. 72le
Kent 1300. 52le
Tudom, hogy sokat kihagytam, dehát meguntam a gépelést.
Az Essex és a Kent motorokat nyugodtan lehet hanyagolni.
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest