Blant wrote:Homokfuvatva lett?
Vagy drótkorong?
Nagyon jó lenne az enyém aljának is egy új alvázvédeleme...
Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
nagyon komoly... oldalra lett borítva, mikor az alját fújták, vagy csáposon volt fent? Homokkal, vagy fémforgáccsal szórták. Csak az alját, vagy az egészet? mennyi volt és hol? Csak ennyi kérdésem van 

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 71
- Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Göd
- Contact:
Oldalra lett borítva. Homokkal fújták.Az egész alját meg az egész elejét, a taposót meg néhány apróságot. Pesten csináltattam a 4-ik kerületben.
Amikor ezt a caprit fújták akkor volt ott egy kész 1-es capri is full teljesen lefújva. Nem gyilkolták szét. Olyan 50rugóra jön illetve tavaly annyira jött ki egy teljes szórás. De ha 60-ért fújják akkor is megéri.
Amikor ezt a caprit fújták akkor volt ott egy kész 1-es capri is full teljesen lefújva. Nem gyilkolták szét. Olyan 50rugóra jön illetve tavaly annyira jött ki egy teljes szórás. De ha 60-ért fújják akkor is megéri.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
melyik anyag milyen és mire való? (na megint a hülye kérdezős gyerek) 

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 71
- Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Göd
- Contact:
A hosszúkás dobozban volt a rücsi. A jobb oldali dagiban volt az alapozó, a bal oldali "930"-as a sima alvázvédő. A "999"-es az pedig ecsettel kenhető tömitőpaszta. Remélem kielégítő volt a válasz. 8)
Ja és mindegyik anyag arra való, hogy lefújd vele a kocsid alját!!! :D
Ja és mindegyik anyag arra való, hogy lefújd vele a kocsid alját!!! :D
Blant wrote:melyik anyag milyen és mire való? (na megint a hülye kérdezős gyerek)
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
És ez jocuc?vincsab wrote:A hosszúkás dobozban volt a rücsi. A jobb oldali dagiban volt az alapozó, a bal oldali "930"-as a sima alvázvédő. A "999"-es az pedig ecsettel kenhető tömitőpaszta. Remélem kielégítő volt a válasz. 8)
Ja és mindegyik anyag arra való, hogy lefújd vele a kocsid alját!!! :D
Blant wrote:melyik anyag milyen és mire való? (na megint a hülye kérdezős gyerek)
Granada 1977 2.0i V6
Re: Épülő CAPRI-k
na...hát csak idetaláltam
kolosszális teljesítmény...bár Bogyó azt írta hogy kaptam elvileg 2 e-mailt hogy ide keveredtünk...lehet...én nem láttam...bár igen ritkán nézem meg az eredeti e-mail címem...
azóta hozzánk talált a Taunus Coupe is... :D bár még nem tudni mi lesz a sorsa...
Capri bátyó azóta kicsit formálódott...bár még mindig a lakatosnál küzdenek vele....a futóműhöz is kigurult alóla amit közben újítgatnak ott helyben...ha minden igaz a fékek is megoldhatóak lesznek ott, illetve egy autóvillamosságis srác is odajön szerelgetni majd....bár ahoz nem ártana működő motort látnia...ami viszont még sehol sem tart...na mind1...3 blokkból csak össze birnak majd pakolni 1et
legalábbis bízom benne

azóta hozzánk talált a Taunus Coupe is... :D bár még nem tudni mi lesz a sorsa...
Capri bátyó azóta kicsit formálódott...bár még mindig a lakatosnál küzdenek vele....a futóműhöz is kigurult alóla amit közben újítgatnak ott helyben...ha minden igaz a fékek is megoldhatóak lesznek ott, illetve egy autóvillamosságis srác is odajön szerelgetni majd....bár ahoz nem ártana működő motort látnia...ami viszont még sehol sem tart...na mind1...3 blokkból csak össze birnak majd pakolni 1et

Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"