Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
vincsab
márokosanistudnézni
Posts: 71
Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Göd
Contact:

Post by vincsab »

Homokfúvatva volt.

Blant wrote:Homokfuvatva lett?
Vagy drótkorong?
Nagyon jó lenne az enyém aljának is egy új alvázvédeleme...
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Post by Árpi »

Nem let rosz a gép!! :)
Granada 1977 2.0i V6
vincsab
márokosanistudnézni
Posts: 71
Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Göd
Contact:

Post by vincsab »

Remélem is mert már rajta van 6lityó rücsi és még rámegy kb ennyi sima is.



Árpi wrote:Nem let rosz a gép!! :)
User avatar
patroler
márokosanistudnézni
Posts: 51
Joined: Sun Nov 18, 2007 8:48 pm

Post by patroler »

Jot csinaltal vele :wink: ,csak ez jarjon a fejedbe!!!
...Capri visszatero alom!!!
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

nagyon komoly... oldalra lett borítva, mikor az alját fújták, vagy csáposon volt fent? Homokkal, vagy fémforgáccsal szórták. Csak az alját, vagy az egészet? mennyi volt és hol? Csak ennyi kérdésem van :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
vincsab
márokosanistudnézni
Posts: 71
Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Göd
Contact:

Post by vincsab »

Oldalra lett borítva. Homokkal fújták.Az egész alját meg az egész elejét, a taposót meg néhány apróságot. Pesten csináltattam a 4-ik kerületben.
Amikor ezt a caprit fújták akkor volt ott egy kész 1-es capri is full teljesen lefújva. Nem gyilkolták szét. Olyan 50rugóra jön illetve tavaly annyira jött ki egy teljes szórás. De ha 60-ért fújják akkor is megéri.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Szép!
Ford Capri MkI Essex
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

jobb mint a gyári! :smt023
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Megjárja! :wink:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

melyik anyag milyen és mire való? (na megint a hülye kérdezős gyerek) :twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
vincsab
márokosanistudnézni
Posts: 71
Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Göd
Contact:

Post by vincsab »

A hosszúkás dobozban volt a rücsi. A jobb oldali dagiban volt az alapozó, a bal oldali "930"-as a sima alvázvédő. A "999"-es az pedig ecsettel kenhető tömitőpaszta. Remélem kielégítő volt a válasz. 8)
Ja és mindegyik anyag arra való, hogy lefújd vele a kocsid alját!!! :D

Blant wrote:melyik anyag milyen és mire való? (na megint a hülye kérdezős gyerek) :twisted:
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Post by tomtom »

zsírkutya!

:ru:
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Post by Árpi »

vincsab wrote:A hosszúkás dobozban volt a rücsi. A jobb oldali dagiban volt az alapozó, a bal oldali "930"-as a sima alvázvédő. A "999"-es az pedig ecsettel kenhető tömitőpaszta. Remélem kielégítő volt a válasz. 8)
Ja és mindegyik anyag arra való, hogy lefújd vele a kocsid alját!!! :D

Blant wrote:melyik anyag milyen és mire való? (na megint a hülye kérdezős gyerek) :twisted:
És ez jocuc?
Granada 1977 2.0i V6
vincsab
márokosanistudnézni
Posts: 71
Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Göd
Contact:

Post by vincsab »

Igen!
User avatar
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm

Re: Épülő CAPRI-k

Post by kuzsi »

na...hát csak idetaláltam :lol: kolosszális teljesítmény...bár Bogyó azt írta hogy kaptam elvileg 2 e-mailt hogy ide keveredtünk...lehet...én nem láttam...bár igen ritkán nézem meg az eredeti e-mail címem...
azóta hozzánk talált a Taunus Coupe is... :D bár még nem tudni mi lesz a sorsa...
Capri bátyó azóta kicsit formálódott...bár még mindig a lakatosnál küzdenek vele....a futóműhöz is kigurult alóla amit közben újítgatnak ott helyben...ha minden igaz a fékek is megoldhatóak lesznek ott, illetve egy autóvillamosságis srác is odajön szerelgetni majd....bár ahoz nem ártana működő motort látnia...ami viszont még sehol sem tart...na mind1...3 blokkból csak össze birnak majd pakolni 1et :lol: legalábbis bízom benne
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
Locked