gyári MK1 köteget még nem láttam, ezért nem tudok nyilatkozni hogy mi is ez, de akkor is érdekes...szszaby wrote:Ez gyári cucc benne, nem fabrik dolog.Bogyo28 wrote:szszaby wrote:Érthetó a dolog. Nálam bent az utastérben van egy csati, ha azt széthúzom csak akkor van szikra ha teker az önindító, gondolom ennek is ahoz lehet köze.
az érdekes... bár láttunk már sok érdekes dolgok capriba kábelezve...![]()
![]()
V4 motor
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: V4 motor
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: V4 motor
http://img0.tar.hu/szszaby/img/33546362.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: V4 motor
Na először is köszönet:
Capri-3-nal aki közel egy évig tárolta a tranyóimat, amíg én lakásfelujítottam, költöztem stb...
Krisznek aki segített lábra állítani most a tranyókat...
Kovinak, Lastinak és még jópár embernek akik tavaly is segítettek a tranyót bütykölni, főleg a zalelnöknek, akinek ezért nem készült a caprija...
És persze Sunyának, aki amellett hogy mindíg ott volt, ma is segített hazavinni kalászra a tűzoltót. Nélküle nem ment volna az tuti. A rakparton persze megszólalt a vízpumpa, ami addig csak szerényen csöpögött, elég éles hangon. Mormoltunk pár imát, ami be is jött, fullrapakolva, visító vízpumpával is simán ment 70-et a felüljáron a vas, egyszóval hazaért. Most már csak az apróbb javítások meg a papirmunka van hátra...
Ja és majdnem kihagytam Sünit, aki minden hülyeséget beszerzett a nem mai mocikhoz, és elviselte hogy negyedikre se tudtam eltalálni az ékszíj méretét...
Capri-3-nal aki közel egy évig tárolta a tranyóimat, amíg én lakásfelujítottam, költöztem stb...
Krisznek aki segített lábra állítani most a tranyókat...
Kovinak, Lastinak és még jópár embernek akik tavaly is segítettek a tranyót bütykölni, főleg a zalelnöknek, akinek ezért nem készült a caprija...
És persze Sunyának, aki amellett hogy mindíg ott volt, ma is segített hazavinni kalászra a tűzoltót. Nélküle nem ment volna az tuti. A rakparton persze megszólalt a vízpumpa, ami addig csak szerényen csöpögött, elég éles hangon. Mormoltunk pár imát, ami be is jött, fullrapakolva, visító vízpumpával is simán ment 70-et a felüljáron a vas, egyszóval hazaért. Most már csak az apróbb javítások meg a papirmunka van hátra...
Ja és majdnem kihagytam Sünit, aki minden hülyeséget beszerzett a nem mai mocikhoz, és elviselte hogy negyedikre se tudtam eltalálni az ékszíj méretét...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: V4 motor
Remélem Süni mester az én vezérlésemmel is ilyen sikeresen megbirkózik
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Re: V4 motor
Bogyo28 wrote:Na először is köszönet:
Capri-3-nal aki közel egy évig tárolta a tranyóimat, amíg én lakásfelujítottam, költöztem stb...
Krisznek aki segített lábra állítani most a tranyókat...
Kovinak, Lastinak és még jópár embernek akik tavaly is segítettek a tranyót bütykölni, főleg a zalelnöknek, akinek ezért nem készült a caprija...
És persze Sunyának, aki amellett hogy mindíg ott volt, ma is segített hazavinni kalászra a tűzoltót. Nélküle nem ment volna az tuti. A rakparton persze megszólalt a vízpumpa, ami addig csak szerényen csöpögött, elég éles hangon. Mormoltunk pár imát, ami be is jött, fullrapakolva, visító vízpumpával is simán ment 70-et a felüljáron a vas, egyszóval hazaért. Most már csak az apróbb javítások meg a papirmunka van hátra...
Ja és majdnem kihagytam Sünit, aki minden hülyeséget beszerzett a nem mai mocikhoz, és elviselte hogy negyedikre se tudtam eltalálni az ékszíj méretét...



http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: V4 motor
az a lista is szépen alakul, csak sajnos ott az árak nem egyszerüek...én is érintett vagyok a témában...Dozer wrote:Remélem Süni mester az én vezérlésemmel is ilyen sikeresen megbirkózik
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: V4 motor
Minden elismerésem! Gratula a vas(ak)hoz. Menniy is az annyi? Hány db? Mind menni fog?
Csak így tovább

Csak így tovább


A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: V4 motor
A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz 

- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: V4 motor
Pontos darabszám:2Blant wrote:Minden elismerésem! Gratula a vas(ak)hoz. Menniy is az annyi? Hány db? Mind menni fog?
Csak így tovább![]()
egy tűzótó-ótó és egy platós, de a plató az egyenlőre még párszáz km-el arrléb van mint a tranyó, de azon dolgozunk majd hogy egymásra találjanak. Mindkettő papirozása és talpraállítása a cél. Az egyik 9 személyes szervíz és bulibusz, a másik hosszított platós teherautó, a plató hossza akkora kell hogy majd legyen , hogy ráférjen egy autó...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: V4 motor
gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz
pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- albicapri
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 198
- Joined: Fri Apr 15, 2005 8:48 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Ukrajna
Re: V4 motor
de ha levagsz a labadbol,az is jo,nemde?Bogyo28 wrote:gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz
pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...

mer"hogy itt is van capri
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: V4 motor
Ott más bibi van, én elfértem benne, pedig magasabb vagyok.Bogyo28 wrote:gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz
pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...



Ford Capri MkI Essex
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: V4 motor
Annyira patkánynak nézett ki Szabi kertjében, rögtön megtetszett :)Bogyo28 wrote:gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz
pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...
Ha esetleg nem tudnád megszokni, szólj és megalkudunk
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: V4 motor
próbáltál menni vele, és kezelni a pedálokat? nekem egy 20 perc után már nagyon kényelmetlen volt. Az hogy csak benne ülsz és tekergeted a kormányt az nem hozza elö a dolgot, a kormány kifejezetten könnyü, és nagyon jól fordul az autó, de kb 15 perc után kezd kényelmetlen lenni az ülés, vagy hátrébb kellene vinni (amit ugye a fehérnél nem lehet, vagy feljebb ülni a székben... és Sunya is ezt mondta a pirosra, de ott egyszerübb hátrébb tolni az ülést, mert nincs az ülés mögött vége a fülkének...szszaby wrote:Ott más bibi van, én elfértem benne, pedig magasabb vagyok.Bogyo28 wrote:gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz
pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...![]()
![]()
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4