Az autómon az 5-ös váltó nem nagyon szereti szinkronizálni magát. Vagy nagyon le kell lassítani, hogy simán bevegye pl a 2-est, vagy klasszikus módon kell mindig duplakuplungolni ha vissza akarjuk tenni. Persze nem 60-nál hanem akár 30-nál. Ellenkező esetben nagy recsegéssel jutalmazza az erőszakos hozzá nem értő úrvezetőt (állítólag, mert én sose eröltettem így).
Namármost. A kérdés szinte magától értetődően a következő: Mennyi egy ilyen váltó felújítása?
Gondolom, h lehet kapni bontottan jobbat, de kitudja meddig jobb az...
Vagy ez már nagyon tré ahogy az enyém van???
Köszi!
Ketőbe 60-at simán, akár 110-ig
Vegyél egy másikat, hagyd meg a mostanit. Ha az új beszarik van mihez nyúlni.
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
Az autómon az 5-ös váltó nem nagyon szereti szinkronizálni magát. Vagy nagyon le kell lassítani, hogy simán bevegye pl a 2-est, vagy klasszikus módon kell mindig duplakuplungolni ha vissza akarjuk tenni. Persze nem 60-nál hanem akár 30-nál. Ellenkező esetben nagy recsegéssel jutalmazza az erőszakos hozzá nem értő úrvezetőt (állítólag, mert én sose eröltettem így).
Namármost. A kérdés szinte magától értetődően a következő: Mennyi egy ilyen váltó felújítása?
Gondolom, h lehet kapni bontottan jobbat, de kitudja meddig jobb az...
Vagy ez már nagyon tré ahogy az enyém van???
Köszi!
V6-hoz való type 9 váltót 25-30 között mérik, és ritka, tehát csak ugy másikat venni nem lesz egyszerü. soros type 9 az elég sürü, 10-15 pénzért már simán kapsz. ha jól tudom csak a nyelestengelyhossz más, tehát ha szerzel egy jó sorosat, és a kettőből csinálsz egyet az is jó lehet. vagy ebay-en lehet venni felujító szettet, és azzal felujítani:
Mad Max wrote:
Ketőbe 60-at simán, akár 110-ig
Vegyél egy másikat, hagyd meg a mostanit. Ha az új beszarik van mihez nyúlni.
Persze, tudom én hogy simán jó az neki! :D Vagyis inkább nekem! :D :D
De úgy értettem, hogy 60-nál már egy egészséges szerkezet esetében is a kímélése miatt is nyomnék neki egy gázfröccsöt, mielőtt visszateszem...
És köszi a tippeket mindkettőtöknek!
Nagyon remélem, hogy minél hamarabb aktuális lesz ez a dolog is! 8)
Az autómon az 5-ös váltó nem nagyon szereti szinkronizálni magát. Vagy nagyon le kell lassítani, hogy simán bevegye pl a 2-est, vagy klasszikus módon kell mindig duplakuplungolni ha vissza akarjuk tenni. Persze nem 60-nál hanem akár 30-nál. Ellenkező esetben nagy recsegéssel jutalmazza az erőszakos hozzá nem értő úrvezetőt (állítólag, mert én sose eröltettem így).
Namármost. A kérdés szinte magától értetődően a következő: Mennyi egy ilyen váltó felújítása?
Gondolom, h lehet kapni bontottan jobbat, de kitudja meddig jobb az...
Vagy ez már nagyon tré ahogy az enyém van???
Köszi!
V6-hoz való type 9 váltót 25-30 között mérik, és ritka, tehát csak ugy másikat venni nem lesz egyszerü. soros type 9 az elég sürü, 10-15 pénzért már simán kapsz. ha jól tudom csak a nyelestengelyhossz más, tehát ha szerzel egy jó sorosat, és a kettőből csinálsz egyet az is jó lehet. vagy ebay-en lehet venni felujító szettet, és azzal felujítani: