Hát igen,sajnos ez van.
Reménykedem hogy a regisztrációs adót eltörlik(majd valamikor....) és akkor legalább valamit lehetne alakítani!
Addig is álmodozok
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Hattyu wrote:Hát igen,sajnos ez van.
Reménykedem hogy a regisztrációs adót eltörlik(majd valamikor....) és akkor legalább valamit lehetne alakítani!
Addig is álmodozok
én az elöző hozzászólásomban a regadót nem is számoltam!!!! azt még vedd hozzá! de egyébként ebben a projectben az lenne a legkevesebb szinte, amit ki kell fizetned. tudod: amit nem tudsz megoldani pénzel, old meg sok pénzel!!!!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Hattyu wrote:Hát igen,sajnos ez van.
Reménykedem hogy a regisztrációs adót eltörlik(majd valamikor....) és akkor legalább valamit lehetne alakítani!
Addig is álmodozok
én az elöző hozzászólásomban a regadót nem is számoltam!!!! azt még vedd hozzá! de egyébként ebben a projectben az lenne a legkevesebb szinte, amit ki kell fizetned. tudod: amit nem tudsz megoldani pénzel, old meg sok pénzel!!!!
Hát igen,sajnos így van ez a "kedves,okos" kis hazánkban
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Hattyu wrote:Hát igen,sajnos így van ez a "kedves,okos" kis hazánkban
nem mintha védeni szeretném az itthoni bürokráciát, de kint sincs sokkal másképp, ott sem rohangálhatsz akármivel. Nusiék most ujítottak fel egy Peranát, ott a német TÜV egy szép listát nyomott a tulaj kezébe hogy mit csináljon meg az auton milyen alkatrészekből hogy utánna használhassa. nem nagyon volt olyan benne hogy otthon mokolj valami nagyobb féket rá, meg fest le a futomű alkatrészeit, hanem igen komoly és drága cuccokat kértek bele, de a cél a biztonságos auto volt. és ezen nem is fognak engedni. ha egyedi építésü autót akarsz, akkor meg erre kell hogy legyen pénzed. és az sem lehet hogy te építesz valamit, amivel tömegszerencsétlenséget okozol, mert a V8 alatt ott maradt az 1.3 fék és futómű...szóval ebben a témában szerintem igaza van a hatóságnak, igaz a bürokrácián lehetne még finomítani.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Hattyu wrote:Hát igen,sajnos így van ez a "kedves,okos" kis hazánkban
nem mintha védeni szeretném az itthoni bürokráciát, de kint sincs sokkal másképp, ott sem rohangálhatsz akármivel. Nusiék most ujítottak fel egy Peranát, ott a német TÜV egy szép listát nyomott a tulaj kezébe hogy mit csináljon meg az auton milyen alkatrészekből hogy utánna használhassa. nem nagyon volt olyan benne hogy otthon mokolj valami nagyobb féket rá, meg fest le a futomű alkatrészeit, hanem igen komoly és drága cuccokat kértek bele, de a cél a biztonságos auto volt. és ezen nem is fognak engedni. ha egyedi építésü autót akarsz, akkor meg erre kell hogy legyen pénzed. és az sem lehet hogy te építesz valamit, amivel tömegszerencsétlenséget okozol, mert a V8 alatt ott maradt az 1.3 fék és futómű...szóval ebben a témában szerintem igaza van a hatóságnak, igaz a bürokrácián lehetne még finomítani.
Persze én se úgy gondoltam hogy csak úgy belepasszintom a mocit és minden levan szarva,nagyobb fékek erősebb futómű is kell meg a kasztnit megerősíteni és sok egyéb dolog tudom.
Nem egyszerű dolog ez.
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Nem az a gond hogy meg kell felelni a megfelelő követelményeknek, hanem az hogy bemész közlöd mit akarsz és elhajtanak a p...ba, mert a kedves odaültetett irodistának meg sem fordul a fejében hogy egyáltalán utánanézzen mit hogy merre miért hanem inkább rácseszi a NEM ENGEDÉLYEZETT pecsétet mert az sokkal egyszerűbb...
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Dozer wrote:Nem az a gond hogy meg kell felelni a megfelelő követelményeknek, hanem az hogy bemész közlöd mit akarsz és elhajtanak a p...ba, mert a kedves odaültetett irodistának meg sem fordul a fejében hogy egyáltalán utánanézzen mit hogy merre miért hanem inkább rácseszi a NEM ENGEDÉLYEZETT pecsétet mert az sokkal egyszerűbb...
mindenre megvan a megfelelő ember, az összes ocsmányirodában/közlekedési felügyelet irodában nem ülhet hozzáértő. kis utánnajárással minden elintézhető, persze vastag pénztárca kell hozzá. és itt most nem kenőpénzre gondolok, hanem arra hogy elég sokba kerülnek a projecthez kellő cuccok. nézd csak meg mennyi amcsi vas rohangál papirokkal nem igazán gyári állapotban. lehet már itthon kit-car-t is üzembehelyezni stb. kitartás kell hozzá az igaz, de azért látszik valami javulás a rendszerben...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Dartonit wrote:Most beszéltem egy ismerős Kpm-es guruval, azt mondja AF-el esetleg el lehet intézni...
Csak már nincs AF, ami meg helyette van az meg sokkal szigorubb mint az AF volt (EU-s előírás, már nem csak egy felragasztott alu lap van számokkal, kissá komolyabb a dolog). És ami a lényeg, ha esetleg régi AF-s motorszámod van, (a mototrszám meg ugye egyre kevésbé érdekes) akkor is nehéz egy V8-ra azt mondani hogy 1.3-as. És ha nagyon szívozni akarnak veled, akkor azért baszogathatnak, hogy ugye a forgalmiban ott figyel az 1300 ccm és pl 45 kw. na most a V8 joval több kw. ami viszont jóval több teljesítményadót jelentene, tehát te a nem legális nagyobb mociddal akár adócsaló is lehetsz....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4