Lehet, hogy egy Type 9-el 6800-nál 288-at menne a gép 5.-ben

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Capripower wrote:Számításaim szerint egy angol 4-es váltóval még 0,5s-t tudnál az idődön javítani, az már 10s körül lenne 1/8-ad mérföldön.gigford wrote:Csattogós német négyes és 2.3as híd szorított difivel.
Hogy mennyit jelent a kétkerékhajtás:
11.4nél jobbat sehogy nem tudtam menni míg nem volt megszorítva a difi![]()
Sőtt a rövidebb végáttétel miatt (2.3-as híd) ennél is jobbnak kell lennie!
(Nekem a gyári 2.8i angol 4-es váltóval ment 10,9-et)
Nem gondoltál még váltócserére?
Capripower wrote:Azt hittem 185 R13 slickkel mész. Akkor lehet, hogy azért nem sikerült megdönteni a 10.6-ot mert most nagyobb átmérőjű kerékkel mentél.
A szinterkuplung már a szorított diffid előtt is meg volt? -tudtommal az is tizedeket számít gyorsulásnál.
És ha lehet tudni, hol és mennyiért csináltattad?
Ha már váltózol, akkor a Type9 hez is egy picit kell mókolni, ráadásulgigford wrote:Veletlenul ki ne fejtsd bovebben! :)
nem rossz az oldal, de szerintem pontatlan. Amit mi angol váltonak hivunk, az itt 2000E, amit a könyv pedig TYPE 5-nek hiv, és sokkal több modellbe szerelték. igy hirtelen ennyi, bár lehet hogy több hiba is van benne...Tibi wrote:http://www.zetecinside.com/xr2/gearbox.htm