Na akkor vissza a kezdetekhez:
szóval 2005. áprilisában enyém lett a Daywalker.
Akkor így nézett ki:

- visszaraktam rá a hátsó lököst és leszedtem róla a hátsó feliratokat
nehogymá' tudják mi is ez, a ló úgyis megzavarja a nem hozzáértőket :P
- a belseje így nézett ki:

- rögtön kezdtük egy vízpumpa cserével
- kicsit hozzá lett nyúlva a kipufogóhoz is, hogy jobban kijöjjön belőle a V6 bugyogás

- májusban felraktam/tuk rá az Ascona B tükröket, lánykori nevén Manta tükör

- irány vele Aggtelek-re

- megkapta a matricáit is, hogy lássák, hogy hívják és ki vezeti :)

- augusztusra elfáradt a hengerfej :( úgyhogy csere. Egy 2.8 szelepekkel ellátott felpiszkált hengerfejet és polírozott szívósort kapott

- szeptemberre megérett a hátsó laprugó csere és első gólyalábakat és lengéscsillapítókat is kapott
- 2006. júniusában belekerült a Hi-Fi "installáció" is ami egy MP3-as fejegységből, 2csipógóból, 2középsugárzóból, erősítőből és mély-ládából áll

- valahogy télen belekerült egy 2.8-as motor és egy új kuplungtárcsa is
- 2007. júliusában megadta magát a "csattogós" váltóm és kapott egy sima 4es váltót
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.