utban van angliából a próbadarab....proteus wrote:Ennek mi lett a vége? Van akkor új biztosítéktábla?
Help! Nem indul :(
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
oldcars.de pl, vagy néha az ebay-en is fel szokott bukkanni egy-egy darab.proteus wrote:És a régit honnan lehet beszerezni újonnan?bogyo28 wrote:utban van angliából a próbadarab....proteus wrote:Ennek mi lett a vége? Van akkor új biztosítéktábla?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Help! Nem indul :(
Nekem ma olyat csinált az autó, h alig akart beindulni. Az AC működött gyújtásra, és amikor be akartam röffenteni, akkor be is röffent, és aztán egyből le is fulladt. Hiába nyomtam neki gázfröccsöt, ugyanúgy lefulladt, csak még kicsit dadogott előtte. Kb 6-odjára sikerült beindítani. Valahogy sikerült feltornászni a fordulatszámot az indítást követően 2000 fölé, és akkor már úgymaradt, de akkor is küzdött az autó dadogásokkal, h most lefulladjon-e vagy sem. Tegnapig vagy 2-3 hétig nem volt beindítva, és akkor pöccre indult, majd este krúzoltam vele, és semmi baja nem volt. Azt reggelre meg így küzdött szegény.
Szerintetek mi lehetett?
Hétfőn viszem Bandi bához beállítatni az injektort...

Szerintetek mi lehetett?
Hétfőn viszem Bandi bához beállítatni az injektort...
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Help! Nem indul :(
Ez érdekes.levelboss wrote:Nekem ma olyat csinált az autó, h alig akart beindulni. Az AC működött gyújtásra, és amikor be akartam röffenteni, akkor be is röffent, és aztán egyből le is fulladt. Hiába nyomtam neki gázfröccsöt, ugyanúgy lefulladt, csak még kicsit dadogott előtte. Kb 6-odjára sikerült beindítani. Valahogy sikerült feltornászni a fordulatszámot az indítást követően 2000 fölé, és akkor már úgymaradt, de akkor is küzdött az autó dadogásokkal, h most lefulladjon-e vagy sem. Tegnapig vagy 2-3 hétig nem volt beindítva, és akkor pöccre indult, majd este krúzoltam vele, és semmi baja nem volt. Azt reggelre meg így küzdött szegény.![]()
Szerintetek mi lehetett?
Hétfőn viszem Bandi bához beállítatni az injektort...





'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Help! Nem indul :(
Add el azt a szart ! Biztos neked is megmondták előre, hogy ezekkel a régi verdákkal csak a baj van nem ? ;) 

1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Help! Nem indul :(
Ezt a hozzáállást.Tibi wrote:Add el azt a szart ! Biztos neked is megmondták előre, hogy ezekkel a régi verdákkal csak a baj van nem ? ;)



Ford Capri MkI Essex
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Help! Nem indul :(
Dehogy adom!!! Mondjuk anyám még mindig csak egy bontószökevénynek tartja, ami minden sarkon lerohadhat, de hát más az értékrendszerünk.szszaby wrote:Ezt a hozzáállást.Tibi wrote:Add el azt a szart ! Biztos neked is megmondták előre, hogy ezekkel a régi verdákkal csak a baj van nem ? ;)![]()
![]()


Viszont nagyon szemezek egy még dúrvább ford v6 mocival, mint az explorer. Fúú, ha egy olyat bele lehetne hekkelni!!
(3.8 supercharged T-bird 440 Nm

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Help! Nem indul :(
Már valahol volt róla szó úgy rémlik...különben meg ha ekkora hekkelést akarsz akkor 302 és szerintem ez a legegyszerűbb és legolcsóbb.
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Help! Nem indul :(
Bizony, az a jó minél nagyobb.Tibi wrote:Már valahol volt róla szó úgy rémlik...különben meg ha ekkora hekkelést akarsz akkor 302 és szerintem ez a legegyszerűbb és legolcsóbb.
Ford Capri MkI Essex
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Help! Nem indul :(
302 az csak nálunk nagy 460 kell bele meg egy új bódészszaby wrote:Bizony, az a jó minél nagyobb.Tibi wrote:Már valahol volt róla szó úgy rémlik...különben meg ha ekkora hekkelést akarsz akkor 302 és szerintem ez a legegyszerűbb és legolcsóbb.

1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Help! Nem indul :(
Pont ezért nem szeretnék bele v8-at, mert az már nem lenne úgy Capri. Ahoz már tényleg egy új bódé kéne... meg különben is ahoz vagdosni kell az egész kasztnit. Akkor már inkább vennék egy igazi v8-as vasat.
Imádom a V8-at, de a Capri mardjon csak inkább európai v6-osnak, és ebből kéne kihozni a legtöbbet.
De eléggé elkanyarodtunk a témától... holnap megyek Bandi bához, aki már Dunakeszin rendel, aztán tőle remélem megtudom a nem indulás okát is... persze csak, ha reggel hajlandó lesz beindulni!
Imádom a V8-at, de a Capri mardjon csak inkább európai v6-osnak, és ebből kéne kihozni a legtöbbet.
De eléggé elkanyarodtunk a témától... holnap megyek Bandi bához, aki már Dunakeszin rendel, aztán tőle remélem megtudom a nem indulás okát is... persze csak, ha reggel hajlandó lesz beindulni!

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Help! Nem indul :(
Egy 3.8 T-bird kompitól persze eredeti marad nem ? Ezt azért ne beszéld be magadnak. ;)levelboss wrote:Pont ezért nem szeretnék bele v8-at, mert az már nem lenne úgy Capri. Ahoz már tényleg egy új bódé kéne... meg különben is ahoz vagdosni kell az egész kasztnit. Akkor már inkább vennék egy igazi v8-as vasat.
Imádom a V8-at, de a Capri mardjon csak inkább európai v6-osnak, és ebből kéne kihozni a legtöbbet.
De eléggé elkanyarodtunk a témától... holnap megyek Bandi bához, aki már Dunakeszin rendel, aztán tőle remélem megtudom a nem indulás okát is... persze csak, ha reggel hajlandó lesz beindulni!
1980 Capri MK3
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Help! Nem indul :(
Na hát reggel is nagyon be akart szopatni az autó, mert nagyon nem akart elindulni, de aztán hosszas unszolásra megetette. Bandi bá kb 4 órán keresztül hekkelte, és nem lett kész. De haladtunk rendesen. Az egész autó olyan szinten volt elállítva, azért h működjön, h fúj. A keverék beállításáért, meg hidegindításért, felelős alkatrész teljesen el volt dugulva, emiatt tök szarul működött volna az autó, amennyiben nem lett volna túldúsítva a keverék. Tehát azért volt olyan magas a CO% mert túl volt dúsítva benyával, h működjön. De mák, h csak most kezdte el azt, h nem szeret beindulni, mert ennek is ez az alkatrész volt az oka. Bandibá kitisztította, meg 3-szor szétszedte, meg összerakta, de még így se tökéletes a kocsi, de a CO érték szépen lement. Az említett alkatrészben nem volt meg egy rugó, ami a csőgáznál kinyitó valami kis szelepszerűség működését befolyásolja (ami hatására mégjobban megindul a verda), de ez a kis szar többekközt a rugó hiánya miatt máig nem tud működni. A másik történet az autóról, h ugyebár ez utólag lett injektorosítva és a gyujtótrafó a kellő 12 volt helyett, csak a karbis 8V-ját kapja, ezzel is rontva a menetteljesítményt, mert kisebb szikrát adnak a gyertyák. Ugyh ki kéne iktatni belőle az előtét ellenállás kábelt, ami az eredeti 12-ből csinál 8 voltot.
Összességében örülök, h rendben lesz a kocsinak ezen része, és annak meg főleg, h így gazdaságosabban és jobban fog menni. Úgy fog működni, ahogy kellene neki!
Az a szerencse, h kaptam az autóhoz a volt tulajtól egy olyan alkatrészt, amit ma basztattunk, ami ugyancsak a hidegindítási gondok miatt volt lecserélve, és ebben már megvan az a rugó, ami a kocsiban lévőben nincs, ugyh ezt majd még megoldjuk.
Én tök jól kijöttem Bandibával, még kávéztunk is egy cukrázdában, meg minden. Tök jól elvoltunk. :D Én nemtom, h nektek mi a bajotok vele... és nem mellesleg nagyon keni a K-jet témát (is)!
Összességében örülök, h rendben lesz a kocsinak ezen része, és annak meg főleg, h így gazdaságosabban és jobban fog menni. Úgy fog működni, ahogy kellene neki!

Az a szerencse, h kaptam az autóhoz a volt tulajtól egy olyan alkatrészt, amit ma basztattunk, ami ugyancsak a hidegindítási gondok miatt volt lecserélve, és ebben már megvan az a rugó, ami a kocsiban lévőben nincs, ugyh ezt majd még megoldjuk.
Én tök jól kijöttem Bandibával, még kávéztunk is egy cukrázdában, meg minden. Tök jól elvoltunk. :D Én nemtom, h nektek mi a bajotok vele... és nem mellesleg nagyon keni a K-jet témát (is)!

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Help! Nem indul :(
Bandibá szakértelmével semmi gond. Ha mondjuk sietnél, vagy nem akarsz órákat dumálni már nehezebb, mert szeret beszélni a szaki. Egyesek szerint nem olcsó, bár ez szerintem nézőpont kérdése, mert álltalában pár tankulás után bejön a beállítás ára, csak mikor a beállításokért kapsz egy 25-35 ezres számlát hirtelen soknak tünhet (pedig nem az, föleg ha a 18 lityit evő szarul menő mocit leviszik 11 lityire, jól megy stb.) De pl volt egy ominozus karbi, amiért elkért a szaki nem kevés pénzt, de nem lett megcsinálva ( ferde volt a fedél, de ezt mondtuk az elején. amikor érte mentünk, minde eg volt csinálva, de a fedél alatt még át lehetett köpni. ez kb 35 volt, karbi használhatatlan. ha előre tudjuk hogy a fedelet nem tudják lesíkolni, nem is kellett volna felujítani a karbit, vagy szolhatott volna hogy szerezzünk mésik tetőt.). és ott van még az ominózus spoiler ügy.
de a szakértelme egyértelmü, nem tudok más olyan szakit, aki tényleg ennyire értene a dolgokhoz, legyen az régi karbi vagy ujjabb EFI. mi legalábbis máshol csunyán megjártuk, kalap pénz és nem lett jó a karbi...
de a szakértelme egyértelmü, nem tudok más olyan szakit, aki tényleg ennyire értene a dolgokhoz, legyen az régi karbi vagy ujjabb EFI. mi legalábbis máshol csunyán megjártuk, kalap pénz és nem lett jó a karbi...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4