Szemre elfér....a többit a gyakorlat megmutatja, azé köszi!!!!!Bogyo28 wrote:azé nem tud segíteni senki, mert ilyet még nem próbált bele rakni senki. probáld ki hogy elfér e, és ha igen legyél vele boldog, ha meg nem, kell keresni másmilyet. Sunyának pl béka kozé fék van fenn, tehát szerintem bármi megoldható, max dr flex és H aparát kiskoru segítségét kell igénybe venni...holecz wrote:Pont azért kérdezem mert nem igazán szeretnék fölöslegesen költeni ilyenre ha nem muszáj.Ez van otthon, ha bele lehet tenni aakor örülök, mivel az MKII. Sierrán is sokkal jobb fék van mint a Caprikon.
első hűtött tárcsa.
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: első hűtött tárcsa.
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
Re: első hűtött tárcsa.
Egy kicsit elkanyarodnék a Capritól! ;)
Valakinek volt valaha Taunussal kapcsolatos első hűtött tárcsafékes tapasztalata?
Átolvastam a témát,nem igazán találtam benne Taut.
Valakinek volt valaha Taunussal kapcsolatos első hűtött tárcsafékes tapasztalata?
Átolvastam a témát,nem igazán találtam benne Taut.
- Jatis
- márokosanistudnézni
- Posts: 60
- Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: első hűtött tárcsa.
Mindent lehet mindenhova, csak vas kérdése.clooney55 wrote:Egy kicsit elkanyarodnék a Capritól! ;)
Valakinek volt valaha Taunussal kapcsolatos első hűtött tárcsafékes tapasztalata?
Átolvastam a témát,nem igazán találtam benne Taut.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: első hűtött tárcsa.
Féknyereg, féktárcsa ugyanaz, mint a Caprin, tehát sztem megoldható.clooney55 wrote:Egy kicsit elkanyarodnék a Capritól! ;)
Valakinek volt valaha Taunussal kapcsolatos első hűtött tárcsafékes tapasztalata?
Átolvastam a témát,nem igazán találtam benne Taut.
Re: első hűtött tárcsa.
Az én taum hűtött volt...
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Re: első hűtött tárcsa.
Köszi srácok a segítséget! ;)
Az a baj,hogy tényleg 9218376 féle tárcsa,nyereg létezik,hogy őrület.
Mert ha hűtött tárcsa,az majdcsak dupla széles a telénél,és a nyeregnek plusz a betétnek is el kék férni valahol.S szerintem akkor már menőbb lenne egy legalább 2 dugattyús nyereg.
A nyeregtartó konzolról meg sem feledkezzünk ugye.
Tudom,hogy nektek ez lerágott csont,és unalmasan hangzik.
De ki mit ajánl összeállításokat?
Granada nyereg-Saxo 1.6-os tárcsájával pl, ezt olvastam.
Viszont nyerget Unixnál láttam balost,jobbost,54-est,darabja kedvezmény nélkül 22289 FT.
Ehhez kellene nyeregtartó tuskó is,s a nyereg csúszka részéhez is új perselyek,gumik.
Erre kellene alapoznom,vagy van más lehetőség is? Pl. bontottan venni valamilyen nyerget,és hozzá beszerezni a felújító készleteket,dugattyúkat? De dugattyúkból sem lehet kapni már egy csomó típushoz. :(
S az árakat nézve ez a huszonpár ropi az olcsónak is mondható a 40-120 ezres nyergekhez képest,és ez is egy darabra vonatkozik! Ott van még a normális tárcsa,és ugyanolyan betét.
Az ötleteket előre köszönöm! ;)
Az a baj,hogy tényleg 9218376 féle tárcsa,nyereg létezik,hogy őrület.
Mert ha hűtött tárcsa,az majdcsak dupla széles a telénél,és a nyeregnek plusz a betétnek is el kék férni valahol.S szerintem akkor már menőbb lenne egy legalább 2 dugattyús nyereg.
A nyeregtartó konzolról meg sem feledkezzünk ugye.
Tudom,hogy nektek ez lerágott csont,és unalmasan hangzik.
De ki mit ajánl összeállításokat?
Granada nyereg-Saxo 1.6-os tárcsájával pl, ezt olvastam.
Viszont nyerget Unixnál láttam balost,jobbost,54-est,darabja kedvezmény nélkül 22289 FT.
Ehhez kellene nyeregtartó tuskó is,s a nyereg csúszka részéhez is új perselyek,gumik.
Erre kellene alapoznom,vagy van más lehetőség is? Pl. bontottan venni valamilyen nyerget,és hozzá beszerezni a felújító készleteket,dugattyúkat? De dugattyúkból sem lehet kapni már egy csomó típushoz. :(
S az árakat nézve ez a huszonpár ropi az olcsónak is mondható a 40-120 ezres nyergekhez képest,és ez is egy darabra vonatkozik! Ott van még a normális tárcsa,és ugyanolyan betét.
Az ötleteket előre köszönöm! ;)
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: első hűtött tárcsa.
Sztem amit néztél, az nem hűtött nyereg.
Re: első hűtött tárcsa.
Az elképzelhető,hogy nem hűtöttet néztem,nem vagyok otthon a témában egyenlőre. :PSüni wrote:Sztem amit néztél, az nem hűtött nyereg.
Ha jól emlékszem,nem voltak írva méretek,hogy mekkora széles tárcsát/betétet tud befogadni a nyereg.
Az árak,ötletek,beszerzési lehetőségek érdekelnek a legjobban.Szóval minden. :D
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: első hűtött tárcsa.
Itt olvashatsz egy-két érdekes dolgot:clooney55 wrote:Az elképzelhető,hogy nem hűtöttet néztem,nem vagyok otthon a témában egyenlőre. :PSüni wrote:Sztem amit néztél, az nem hűtött nyereg.
Ha jól emlékszem,nem voltak írva méretek,hogy mekkora széles tárcsát/betétet tud befogadni a nyereg.
Az árak,ötletek,beszerzési lehetőségek érdekelnek a legjobban.Szóval minden. :D
http://www.zyworld.com/caprisport/1_brakes.htm
Egyébként mostanában engem is ez foglalkoztat... nekem elől Scorpio Cosworth nyereg lesz (bontott) a hozzá való 278mm átmérőjű, 24mm széles tárcsával, de Citroen C4- nek van 302mm-es tárcsája is, ami szintén 4x108-as osztókör, csak olyan felni kell, ami mögött elfér. Hátsó tárcsa is van már néhány emberkének, kérdezd Őket.
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
Re: első hűtött tárcsa.
Nézelődtem egy kicsit Citroen BX témában.
A kollégámnak ilyen gépe van,már vagy egy éve fejbe ötlött,hogy mi lenne,ha elbugáznám majd tőle a plusz nyergeit?
De tán már azóta nincsenek is meg a nyergek,de a nagyobb baj az,hogy nem lehet ahhoz sem kapni új dugattyút.
Ha már olyan drágák az újak,akkor valami bontósat kellene beszerezni,és azt fullra felújítani.
Bár az igaz,hogy a fékrendszere más,mint egy hagyományos kocsinak,mert a rendszer a "lengéscsillapító" kört is ellátja. De maga a fék egydugattyús létére akkor is jó rajta. :D
UI.: átvillant a fejemen,hogy:óó,he clooney!Te hülye vagy? Ez nem is hűtött,amiről beszéltél,csak a széria fék!
:D
A kollégámnak ilyen gépe van,már vagy egy éve fejbe ötlött,hogy mi lenne,ha elbugáznám majd tőle a plusz nyergeit?

Ha már olyan drágák az újak,akkor valami bontósat kellene beszerezni,és azt fullra felújítani.
Bár az igaz,hogy a fékrendszere más,mint egy hagyományos kocsinak,mert a rendszer a "lengéscsillapító" kört is ellátja. De maga a fék egydugattyús létére akkor is jó rajta. :D
UI.: átvillant a fejemen,hogy:óó,he clooney!Te hülye vagy? Ez nem is hűtött,amiről beszéltél,csak a széria fék!


- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: első hűtött tárcsa.
További probléma, hogy a BX fékének a folyadéka nem fékfolyadék, hanem LHM, ami nem kompatibilis a fék többi alkatrészével, ugyanis megeszi a normál fék gumialkatrészeit.
Re: első hűtött tárcsa.
Ebben igazad van,hogy más a folyadék. Már ilyen "gázgömböt" is cseréltem kollégával.Süni wrote:További probléma, hogy a BX fékének a folyadéka nem fékfolyadék, hanem LHM, ami nem kompatibilis a fék többi alkatrészével, ugyanis megeszi a normál fék gumialkatrészeit.
Az a baj,hogy nem tartok ott,hogy a féket csináljam a kocsin,de az elmélet megszülése is gondolt okoz. Olyan nyerget kell hogy találjak,ami ha lehet legalább 2 dugattyús,és még fel tudom újítani /dugattyúktól kezdve minden legyen hozzá itthon/. Ha az elmélet meg van,akkor tudok haladni apránként.
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: első hűtött tárcsa.
Szép nagy féktárcsa, érdekesen van rajta az a sok lyuk. 9+1 lefogató, már ahogy a képen látszik.
Ford Capri MkI Essex