cosworth

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: cosworth

Post by Pudva »

:twisted:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Re: cosworth

Post by Kenny »

Ezek szerint felfelé is kevesebb hely van a Escort motorterében mint a Capriéban. :)
(A géptető még újra lesz fújva, a borításon pedig az írások 24V, Ford, Cosworth az autó szinére lesznek festve)
IMG_0188_2.jpg
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: cosworth

Post by Tibi »

FÓTÓSOPP ! :D

Capripúpot neki !
1980 Capri MK3
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: cosworth

Post by levelboss »

Nagyon kemény lett! :wink: 8)
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
ittyu
nemleszgondhasegítis
Posts: 136
Joined: Mon Mar 24, 2008 6:34 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: deby

Re: cosworth

Post by ittyu »

Bogyo28 wrote: a moci előző tulaja ugy látszik gondos gazdi volt, és nem sokkal az előtt hogy eladta az autót, kicseréltette a vezérlést, szinte minden tök uj benne!!!!! ilyen mázlim se volt még soha. leszedtem a 2 szélső cspágyat meg egy hajtókar csapágyat is, az sem futott még tul sokat, szerintem az is volt már benne cserélve. most spórolt nekem a régi tulaj kb 120 pénzt. öröm e bódogság....
ezek tényleg patika láncvezetők. :D

blokkot szétfűzöd?fúrva lesz?esetleg valami tyúning?
a tőkéket mért kavartad úgy össze? :oops: :roll:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: cosworth

Post by Bogyo28 »

ittyu wrote:
Bogyo28 wrote: a moci előző tulaja ugy látszik gondos gazdi volt, és nem sokkal az előtt hogy eladta az autót, kicseréltette a vezérlést, szinte minden tök uj benne!!!!! ilyen mázlim se volt még soha. leszedtem a 2 szélső cspágyat meg egy hajtókar csapágyat is, az sem futott még tul sokat, szerintem az is volt már benne cserélve. most spórolt nekem a régi tulaj kb 120 pénzt. öröm e bódogság....
ezek tényleg patika láncvezetők. :D

blokkot szétfűzöd?fúrva lesz?esetleg valami tyúning?
a tőkéket mért kavartad úgy össze? :oops: :roll:
a block és a 2 HF már megjárta a gépmühelyt. 4 hétig ültek rajte, de remélem jó lesz. meg lett hüvelyezve a block mert már oválos volt, kapott uj gyűrűket, hajtókarcsapágyat. a HF-eket átnézték, lesíkolták, szimeringet cserélték. most rakom össze, majálison szeretném kezdeni a bejáratást. kap még uj kábelköteget is.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Re: cosworth

Post by CapriTurbo »

Bogyónak
Attachments
Kép 031 4.jpg
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: cosworth

Post by Bogyo28 »

CapriTurbo wrote:Bogyónak
zsír, igy már látom!!!!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: cosworth

Post by Peti »

Kiváncsi lennék, hogy mit tud így a gép?
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: cosworth

Post by Bogyo28 »

Peti wrote:Kiváncsi lennék, hogy mit tud így a gép?
nem rossz, bár mért érték nincs, és épp fejlesztés van tervbe, hogy jobb legyen...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: cosworth

Post by Peti »

Aham... Köszi a választ! Arra lettem volna kíváncsi, hogy legalább érzésre milyen a különbség pl. a Te kozédhoz képest. Kíváncsian várom a fejleményeket! Hajrá! :)
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: cosworth

Post by Bogyo28 »

Peti wrote:Aham... Köszi a választ! Arra lettem volna kíváncsi, hogy legalább érzésre milyen a különbség pl. a Te kozédhoz képest. Kíváncsian várom a fejleményeket! Hajrá! :)
én nem vezettem, ezért nem tudom. egyenlőre az a gond, hogy valamiért nem forogja ki magát rendesen, valami letilt, lehet hogy a gyári EDIS gyujtásmodulban van tiltás, ami nem engedi 6500 fölé, lehet hogy a k-jet nem tud elég nyálat adni azon a fordulaton. de alatta szépen dolgozik, Sunyával próbálgatták Lacáék a német autopályán. az a cél hogy jobb legyen mint a gyári, legalábbis gondolom :lol:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Jatis
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: cosworth

Post by Jatis »

Bogyo28 wrote:
Peti wrote:Aham... Köszi a választ! Arra lettem volna kíváncsi, hogy legalább érzésre milyen a különbség pl. a Te kozédhoz képest. Kíváncsian várom a fejleményeket! Hajrá! :)
én nem vezettem, ezért nem tudom. egyenlőre az a gond, hogy valamiért nem forogja ki magát rendesen, valami letilt, lehet hogy a gyári EDIS gyujtásmodulban van tiltás, ami nem engedi 6500 fölé, lehet hogy a k-jet nem tud elég nyálat adni azon a fordulaton. de alatta szépen dolgozik, Sunyával próbálgatták Lacáék a német autopályán. az a cél hogy jobb legyen mint a gyári, legalábbis gondolom :lol:
Nem is kellene 6500 fölé pörgetni, mert nem bírja.
Zentaiék raktak bele 4 tengely, meg vems-et, aztán 8000-ig pörgetve hamar csapágyas is lett.
A hamar az pár kört jelent!!
PFB-k előre!!!

http://www.pfb.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Re: cosworth

Post by CapriTurbo »

A helyzet: kb 6100-et forog, ott meg áll, 6500-6800 elég lenne. A szívósorba túl sok a derékszög, ezért felül kevés a levegő, szerintem.
Nekem kevésnek tűnik ,de én még nem vezettem efi-t, lehet, hogy telhetetlen vagyok. :smt102
Kép 033 2.jpg
User avatar
Jatis
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: cosworth

Post by Jatis »

Elvileg 6250-nél van a szabályzás. Azt a picit csalhatja az óra is.
Nekem felpörög 7000-ig, de azonnal szabályoz és visszaesik 6300 köré. Mondjuk kicsit pörgős lett a motor. :mrgreen:
PFB-k előre!!!

http://www.pfb.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply