
cosworth
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: cosworth

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Kenny
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 127
- Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
Re: cosworth
Ezek szerint felfelé is kevesebb hely van a Escort motorterében mint a Capriéban. :)
(A géptető még újra lesz fújva, a borításon pedig az írások 24V, Ford, Cosworth az autó szinére lesznek festve)
(A géptető még újra lesz fújva, a borításon pedig az írások 24V, Ford, Cosworth az autó szinére lesznek festve)
- ittyu
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 136
- Joined: Mon Mar 24, 2008 6:34 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: deby
Re: cosworth
ezek tényleg patika láncvezetők. :DBogyo28 wrote: a moci előző tulaja ugy látszik gondos gazdi volt, és nem sokkal az előtt hogy eladta az autót, kicseréltette a vezérlést, szinte minden tök uj benne!!!!! ilyen mázlim se volt még soha. leszedtem a 2 szélső cspágyat meg egy hajtókar csapágyat is, az sem futott még tul sokat, szerintem az is volt már benne cserélve. most spórolt nekem a régi tulaj kb 120 pénzt. öröm e bódogság....
blokkot szétfűzöd?fúrva lesz?esetleg valami tyúning?
a tőkéket mért kavartad úgy össze?


- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: cosworth
a block és a 2 HF már megjárta a gépmühelyt. 4 hétig ültek rajte, de remélem jó lesz. meg lett hüvelyezve a block mert már oválos volt, kapott uj gyűrűket, hajtókarcsapágyat. a HF-eket átnézték, lesíkolták, szimeringet cserélték. most rakom össze, majálison szeretném kezdeni a bejáratást. kap még uj kábelköteget is.ittyu wrote:ezek tényleg patika láncvezetők. :DBogyo28 wrote: a moci előző tulaja ugy látszik gondos gazdi volt, és nem sokkal az előtt hogy eladta az autót, kicseréltette a vezérlést, szinte minden tök uj benne!!!!! ilyen mázlim se volt még soha. leszedtem a 2 szélső cspágyat meg egy hajtókar csapágyat is, az sem futott még tul sokat, szerintem az is volt már benne cserélve. most spórolt nekem a régi tulaj kb 120 pénzt. öröm e bódogság....
blokkot szétfűzöd?fúrva lesz?esetleg valami tyúning?
a tőkéket mért kavartad úgy össze?![]()
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: cosworth
zsír, igy már látom!!!!CapriTurbo wrote:Bogyónak
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: cosworth
Kiváncsi lennék, hogy mit tud így a gép?
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: cosworth
nem rossz, bár mért érték nincs, és épp fejlesztés van tervbe, hogy jobb legyen...Peti wrote:Kiváncsi lennék, hogy mit tud így a gép?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: cosworth
Aham... Köszi a választ! Arra lettem volna kíváncsi, hogy legalább érzésre milyen a különbség pl. a Te kozédhoz képest. Kíváncsian várom a fejleményeket! Hajrá! :)
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: cosworth
én nem vezettem, ezért nem tudom. egyenlőre az a gond, hogy valamiért nem forogja ki magát rendesen, valami letilt, lehet hogy a gyári EDIS gyujtásmodulban van tiltás, ami nem engedi 6500 fölé, lehet hogy a k-jet nem tud elég nyálat adni azon a fordulaton. de alatta szépen dolgozik, Sunyával próbálgatták Lacáék a német autopályán. az a cél hogy jobb legyen mint a gyári, legalábbis gondolomPeti wrote:Aham... Köszi a választ! Arra lettem volna kíváncsi, hogy legalább érzésre milyen a különbség pl. a Te kozédhoz képest. Kíváncsian várom a fejleményeket! Hajrá! :)

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Jatis
- márokosanistudnézni
- Posts: 60
- Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: cosworth
Nem is kellene 6500 fölé pörgetni, mert nem bírja.Bogyo28 wrote:én nem vezettem, ezért nem tudom. egyenlőre az a gond, hogy valamiért nem forogja ki magát rendesen, valami letilt, lehet hogy a gyári EDIS gyujtásmodulban van tiltás, ami nem engedi 6500 fölé, lehet hogy a k-jet nem tud elég nyálat adni azon a fordulaton. de alatta szépen dolgozik, Sunyával próbálgatták Lacáék a német autopályán. az a cél hogy jobb legyen mint a gyári, legalábbis gondolomPeti wrote:Aham... Köszi a választ! Arra lettem volna kíváncsi, hogy legalább érzésre milyen a különbség pl. a Te kozédhoz képest. Kíváncsian várom a fejleményeket! Hajrá! :)
Zentaiék raktak bele 4 tengely, meg vems-et, aztán 8000-ig pörgetve hamar csapágyas is lett.
A hamar az pár kört jelent!!
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: cosworth
A helyzet: kb 6100-et forog, ott meg áll, 6500-6800 elég lenne. A szívósorba túl sok a derékszög, ezért felül kevés a levegő, szerintem.
Nekem kevésnek tűnik ,de én még nem vezettem efi-t, lehet, hogy telhetetlen vagyok.
Nekem kevésnek tűnik ,de én még nem vezettem efi-t, lehet, hogy telhetetlen vagyok.

- Jatis
- márokosanistudnézni
- Posts: 60
- Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: cosworth
Elvileg 6250-nél van a szabályzás. Azt a picit csalhatja az óra is.
Nekem felpörög 7000-ig, de azonnal szabályoz és visszaesik 6300 köré. Mondjuk kicsit pörgős lett a motor.
Nekem felpörög 7000-ig, de azonnal szabályoz és visszaesik 6300 köré. Mondjuk kicsit pörgős lett a motor.
