Igen, de az a váltó után van közvetlen, ez meg a kardáncsapágy után és ez nem hardy.holecz wrote: A Sierrákon is kör alakú Hardy van.
kardán
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: kardán
Capri 2.8i-é.
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: kardán
Nekem is ilyen van
2.8i és 3.0 kardán (golyos)

2.8i és 3.0 kardán (golyos)
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: kardán
Na akkor nem szart vettem...köszi a segítséget!
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Re:
Jobb későn mint soha :)holecz wrote:A Sierrákon is kör alakú Hardy van.Tibi wrote:Helóka !
Mt 75. Nincs még itthon, szóval csak halvány emlékképeimre támaszkodva mondom a következőt. Ha az automata Scorpio kardán első tagját rápattintom a Capri kardánra, akkor az jó lesz nekem? Úgy néztem, hogy egyforma hosszúak.Hatszög alakú a Hardy elől. ( úgy hallottam van köralakú is ). Na, mit szóltok?
1980 Capri MK3
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: kardán
A Hirdetett piros Capri kapcsán ami hardys kardánnal szerelt,Proti kérdésére válaszolva:
Azért írtam h nem nyerő a hardys kardán mert próbáltam dehát nagy volt a dőlésszög amit Capriban ki kéne bírjon a váltócsatlakozás és a kardán középső felfogatása közt,amit meg is erősitettek bennem többen,nekem nem volt érdemes olyat feltenni,így a sűrű ricnis csuklós kardán első tagja az 5ös váltóhoz a 2,8as Capriról jött.
Sőt a 2 sierrámban és a 2 taumban ami volt,is szar állapotú volt a hardy,a zöld tauban szét is szakadt,tehát inkább az acélban bízok.Biztos az új jó is,meg más felfogatással,de nekem széttépte volna a Capriban pár hét alatt.
Azért írtam h nem nyerő a hardys kardán mert próbáltam dehát nagy volt a dőlésszög amit Capriban ki kéne bírjon a váltócsatlakozás és a kardán középső felfogatása közt,amit meg is erősitettek bennem többen,nekem nem volt érdemes olyat feltenni,így a sűrű ricnis csuklós kardán első tagja az 5ös váltóhoz a 2,8as Capriról jött.
Sőt a 2 sierrámban és a 2 taumban ami volt,is szar állapotú volt a hardy,a zöld tauban szét is szakadt,tehát inkább az acélban bízok.Biztos az új jó is,meg más felfogatással,de nekem széttépte volna a Capriban pár hét alatt.

Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: kardán
stpetya wrote:A Hirdetett piros Capri kapcsán ami hardys kardánnal szerelt,Proti kérdésére válaszolva:
Azért írtam h nem nyerő a hardys kardán mert próbáltam dehát nagy volt a dőlésszög amit Capriban ki kéne bírjon a váltócsatlakozás és a kardán középső felfogatása közt,amit meg is erősitettek bennem többen,nekem nem volt érdemes olyat feltenni,így a sűrű ricnis csuklós kardán első tagja az 5ös váltóhoz a 2,8as Capriról jött.
Sőt a 2 sierrámban és a 2 taumban ami volt,is szar állapotú volt a hardy,a zöld tauban szét is szakadt,tehát inkább az acélban bízok.Biztos az új jó is,meg más felfogatással,de nekem széttépte volna a Capriban pár hét alatt.
no, azért te is csak-csak költöttél rá...
ide süss:
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: kardán
Ne szívass,csak nem fémet raktatok hézagkitöltés céljából a rohadásokra? :D Gondolom a légüres tér képződésének megelőzésére 230km/h fölött?! 

Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: kardán
140x50 cmes darab ment bele, de nem lett elég, a hátsó sárvédő kerékív mögötti részére nem jutott ebből. az a oszlop újraépítve, mert nem volt, a padlólemez nem találkozott a belső küszöbbel, a nyúlvány fölé belement egy szép darab, és hát a kerékív eleje is hiányzott kívül-belül. na, azt ki kellett szobrászkodni rendesen. ma csinálom a másik oldalt, de az nem lesz ennyire gáz, ott megvan a padló-küszöb találkozás, "csak" foltozni kell.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: kardán
Ide is leírom:
Lehet kardán, de sajna nem tudom. 145 felett fura ütemes remegés jön bele ami egyre erősödik. Nem mertem még tovább nyomni neki még, annyira beremeg. Azt meg nem tudom mitől van. Olyan egy másodperces gyakorisággal megrezegteti az egész bódét, az üteme a sebességgel nem változik csak az erőssége, de az nagyon.
Szerintetek mi lehet?
Szeretném ezt a kardán csapágyat elhagyni, hogy egyben legyen a kardánom mint a 4-es váltóval is volt, de ilyen nem hinném hogy létezne a Type9-hez. A gyártást meg tudnám oldani de ki centírozná ki?
Lehet kardán, de sajna nem tudom. 145 felett fura ütemes remegés jön bele ami egyre erősödik. Nem mertem még tovább nyomni neki még, annyira beremeg. Azt meg nem tudom mitől van. Olyan egy másodperces gyakorisággal megrezegteti az egész bódét, az üteme a sebességgel nem változik csak az erőssége, de az nagyon.
Szerintetek mi lehet?
Szeretném ezt a kardán csapágyat elhagyni, hogy egyben legyen a kardánom mint a 4-es váltóval is volt, de ilyen nem hinném hogy létezne a Type9-hez. A gyártást meg tudnám oldani de ki centírozná ki?
Ford Capri MkI Essex
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: kardán
Régen nekem is remegett a bódém. Persze kiderült, hogy nem csak a kardán, hanem inkább az eggyik kerék volt rossz. Érdekesség képp nekem írdatlanul lötyög a gumiház a kardáncsapágynál, de az csak indulásnál ráz. Nagy temponál semmi. Ha van tarcsi kereked a helyedben feldobnám egy próba erejéig.szszaby wrote:Ide is leírom:
Lehet kardán, de sajna nem tudom. 145 felett fura ütemes remegés jön bele ami egyre erősödik. Nem mertem még tovább nyomni neki még, annyira beremeg. Azt meg nem tudom mitől van. Olyan egy másodperces gyakorisággal megrezegteti az egész bódét, az üteme a sebességgel nem változik csak az erőssége, de az nagyon.
Szerintetek mi lehet?
Szeretném ezt a kardán csapágyat elhagyni, hogy egyben legyen a kardánom mint a 4-es váltóval is volt, de ilyen nem hinném hogy létezne a Type9-hez. A gyártást meg tudnám oldani de ki centírozná ki?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: kardán
Volt nekünk olyan is, hogy feltapadt a szutyok a felni belső peremére és bizonyos sebesség felett majd szétszakadt az autó. Mintha félre lenne téve a súly a felnin.
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: kardán
itt a nagyfalu környékén tudok 2 céget is aki csinál centírt kardánra, de nem olcsó mulatság, legutobb ugy 30 pénzt mondtak. próbából kerékcsere az nem egy rossz ötlet.szszaby wrote:Ide is leírom:
Lehet kardán, de sajna nem tudom. 145 felett fura ütemes remegés jön bele ami egyre erősödik. Nem mertem még tovább nyomni neki még, annyira beremeg. Azt meg nem tudom mitől van. Olyan egy másodperces gyakorisággal megrezegteti az egész bódét, az üteme a sebességgel nem változik csak az erőssége, de az nagyon.
Szerintetek mi lehet?
Szeretném ezt a kardán csapágyat elhagyni, hogy egyben legyen a kardánom mint a 4-es váltóval is volt, de ilyen nem hinném hogy létezne a Type9-hez. A gyártást meg tudnám oldani de ki centírozná ki?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4