Hátha tud valaki segíteni.... Ugyanis eladtam egy ilyen vasat a kereskedésünkben, és megígértem a leendő tulajnak hogy megcsináltatom.A köv. a problem:
Hidegen lefullad, horkol,nem veszi a fordulatot.10-perc eltelte után már jó.A szerelőim kicserélték a lambdát,a légtömegmérőt, de nem lett jó.Mi lehet még a baja??
holecz wrote:Hátha tud valaki segíteni.... Ugyanis eladtam egy ilyen vasat a kereskedésünkben, és megígértem a leendő tulajnak hogy megcsináltatom.A köv. a problem:
Hidegen lefullad, horkol,nem veszi a fordulatot.10-perc eltelte után már jó.A szerelőim kicserélték a lambdát,a légtömegmérőt, de nem lett jó.Mi lehet még a baja??
hát olyan igy hallomásból, inkább vízhőjeladó vagy valami hasonló, mert mintha hidegen nem megfelelő mennyiségü nyálat kapna. a lambda hidegen nem játszik, azt kár volt cserélni... benzinnyomást még mérnék hidegen ha megoldható...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Sok a levegő. Én megnézném a fojtószelepet a fojtószelep kapcsolóval és a pótlevegő tolattyút. Én erre tippelek. Vagy nem zár el rendesen a fojtószelep és amíg nem melegszik be rendesen addig sok neki a levegő, vagy ha elzár akkor a pótlevegő szabályozó motor nem az igazi.
Zacy wrote:Sok a levegő. Én megnézném a fojtószelepet a fojtószelep kapcsolóval és a pótlevegő tolattyút. Én erre tippelek. Vagy nem zár el rendesen a fojtószelep és amíg nem melegszik be rendesen addig sok neki a levegő, vagy ha elzár akkor a pótlevegő szabályozó motor nem az igazi.
és mindezt egyben elég sürün az EGR szokta okozni, amitől az egész szívosor belül tiszta korom is tud lenni. haver poloján a levegőhőmérö szenzor és a pillango szelep is vastagon (kb 2mm ) állt a korom, és ezért rángatott mint állat. tehát ezeket sem árt átnézni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Zacy wrote:Ezen elzáródás pontosan a goré által említett EU-s, motorbutító kipufogógáz visszavezetés miatt szokott kialakulni.
szeretjük is nagyon, hogy szülne sünt aki kitalálta... nekem még a szelepdekni belseje is kormos volt a kozén, alig bírtam lepucolni, na meg a homokszorásra 2x ráment a block
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
driver wrote:Nézzétek meg a gyujtástrafókat külön külön kell ellenőrizni.A twin spark motor nagyon
érzékeny a gyujtásra!
Megnézetem azt is a srácokkal, utolsó infóim szerint lehet hogy az üzemanyagellátással lesz problem. vagy szűrő, vagy AC. Azért köszi mindenkinek a segít-segget!!!