Marci Caprija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Marci Caprija
Kicsit keményebb lesz nyomni a féket. Rá kell készülni combilag, de kivitelezhető.
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Marci Caprija
Szerintem ne vontassátok így (tapasztalat). Ha szar az AC, úgy is venned kell, akkor meg vidd oda, és kösd be. Tipp:Termosztátot, vegyél bele eggyel alacsonyabb hőfokút mint ami benne van (volt). Nézd meg a viszkót, hogy műxik e, vagy csak úgy lendületből forog.
csak azért is......batman
- Kenny
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 127
- Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
Re: Marci Caprija
Simán el lehet vontatni, csak valaki olyannal aki már csinált ilyet.
Viszkót meg le kell cserélni egy fix lapátra.
Viszkót meg le kell cserélni egy fix lapátra.
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: Marci Caprija
Hehe, épp most értem haza, egy motor nélküli Astrát vontattunk haza. Budapest-Balaton, 100km. Nem volt semmi gáz, sztem vontasd nyugodtan.
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Nagyon király lett!levelboss wrote:No, a várakozásoknak megfelelően mára kész lett az autó cakkumpakk. Szépen működik meg minden, frankón érezni, h nincs ott az a csúnya holtjáték a kikopott napkerék-behajtó fogaskerék találkozásánál. Csodálkozom, h Jatis nem tudta, h sierrában, meg scorpioban is van olyan T-elosztó, de mindegy. Megcsináltuk a wartbourgéval.
Hol vetted az fék elosztót? A légtelenítésnél nem volt gond? Van légtelenítő csavar az elosztón is? Milyen menet van a hollandereknél?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Marci Caprija
Az elosztón nem szokott légtelenítő lenni, abban nem ragad meg a levegő.
Ford Capri MkI Essex
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Köszii!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Hát az elosztót valahol ott Jatiséktól nem messze pesterzsébeten vettük egy autósboltban, de sajnos se a nevére nem emlékszem, se a címre. Jatis tudja... meg talán Kenny is...Blant wrote:Nagyon király lett!levelboss wrote:No, a várakozásoknak megfelelően mára kész lett az autó cakkumpakk. Szépen működik meg minden, frankón érezni, h nincs ott az a csúnya holtjáték a kikopott napkerék-behajtó fogaskerék találkozásánál. Csodálkozom, h Jatis nem tudta, h sierrában, meg scorpioban is van olyan T-elosztó, de mindegy. Megcsináltuk a wartbourgéval.
Hol vetted az fék elosztót? A légtelenítésnél nem volt gond? Van légtelenítő csavar az elosztón is? Milyen menet van a hollandereknél?
A hollandereket pedig szintén nem tudom pontosan...

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Köszi 

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Marci Caprija
a tulaj engedéje nélkül készült képeket láthatnak a kedves érdeklődők, ugyanis mult szombaton kikerültek az "extrák" az autóból. A motortérben ezen "extrák" voltak:
a gyári köteg is elég gatya volt, ezért az sem maradt a helyén:
egy igazi kuriozum, amit a régi tulaj nem kevés munkával rakott bele (nekem csak az összes szar kibontása kb 3 óra volt...):
volt gond a műszerfal alatt is:
és a k-jet reléinek bekötése sem túl ideális:
a javításról még majd lesznek képek....
a gyári köteg is elég gatya volt, ezért az sem maradt a helyén:
egy igazi kuriozum, amit a régi tulaj nem kevés munkával rakott bele (nekem csak az összes szar kibontása kb 3 óra volt...):
volt gond a műszerfal alatt is:
és a k-jet reléinek bekötése sem túl ideális:
a javításról még majd lesznek képek....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Marci Caprija
zöldet meg feketét sikerült lopni biztos :)szszaby wrote:Vezeték színből sincs túl sok fajta.
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Marci Caprija
na de Tibi úr!!!!! 8) 8) 8) nem lopott cucc, hanem ez a 2 szin meg a kék kapható mindenhol egyszerüen a villanyszerelési boltokban, ezért lehetett ebből minden utolagosan berakott cuccTibi wrote:zöldet meg feketét sikerült lopni biztos :)szszaby wrote:Vezeték színből sincs túl sok fajta.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: Marci Caprija
Na valami ilyesmi van a Tauban is,főleg a gyújtáskapcsoló körül lóg több mittomén hova toldozott drót,tegnap egyszercsak szép fehér füst jött a műszerfal alól,elment a jobb oldal első-hátsó helyzetjelző de más minden műkszik,ki még úgysem gyulladt egy autóm se,ha lesz rá egy délutánod Bogyó,tudom hogy nincs- de valamikor rendbe tudnánk rakni?Bogyo28 wrote:
volt gond a műszerfal alatt is:

Last edited by stpetya on Fri Nov 13, 2009 1:48 pm, edited 1 time in total.
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.