M12x1,5Natalie Driver Gabe wrote:Helló urak !!!
Nem tudná valaki megírni SS.OO.SS
A Capri kerékanya pontos paramétereit menetemelkedés meg ilyesmik. Adam-nak fontos lenne
futómű
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: futómű
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: futómű
Azért ennyire nem volt SOSvasparipa wrote:M12x1,5Natalie Driver Gabe wrote:Helló urak !!!
Nem tudná valaki megírni SS.OO.SS
A Capri kerékanya pontos paramétereit menetemelkedés meg ilyesmik. Adam-nak fontos lenne

köszi

Adam
Sosem lesz kész, csak alakul...
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: futómű
Azért MKI-es caprinál nem lenne ilyen egyértelmű a helyzet.
Szaby a tiéd véletlenül nem prefacelift-es?
Szaby a tiéd véletlenül nem prefacelift-es?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: futómű
Szabynak egyszer adtam egy garnitura tőcsavart , ugyhogy az övé már M12x1,5, nem UNF menetüNitrobuster wrote:Azért MKI-es caprinál nem lenne ilyen egyértelmű a helyzet.
Szaby a tiéd véletlenül nem prefacelift-es?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: futómű
Pontosan, most már normális csavarokkal gurulok. Az enyém valamikor 11X1,25 volt.Bogyo28 wrote:Szabynak egyszer adtam egy garnitura tőcsavart , ugyhogy az övé már M12x1,5, nem UNF menetüNitrobuster wrote:Azért MKI-es caprinál nem lenne ilyen egyértelmű a helyzet.
Szaby a tiéd véletlenül nem prefacelift-es?
Ford Capri MkI Essex
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: futómű
Tudtam én, hogy trükk van benne. Mondjuk ismerek olyat aki kombinálta a kettőt. Meghúzni meg lehetett, de a meglazítás kudarcba fulladt.szszaby wrote:Pontosan, most már normális csavarokkal gurulok. Az enyém valamikor 11X1,25 volt.Bogyo28 wrote:Szabynak egyszer adtam egy garnitura tőcsavart , ugyhogy az övé már M12x1,5, nem UNF menetüNitrobuster wrote:Azért MKI-es caprinál nem lenne ilyen egyértelmű a helyzet.
Szaby a tiéd véletlenül nem prefacelift-es?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: futómű
Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván.
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván.

Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: futómű
Nekem anno az (első) kerekek centírozása segített, de nálam 80 és 100 km/h között csinálta a rázást.stpetya wrote:Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván.
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: futómű
Kerék centírozás, féktárcsa szabályzás.stpetya wrote:Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván.
Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: futómű
Tisztelt Péter !stpetya wrote:Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván.
Panaszát olvasva jelentős erőket mozgósítottunk, hogy problémájára megoldást találjunk. A teszt során ( különböző Ford gépkocsikkal ) futott mintegy 4500 km alatt arra a következtetésre jutottunk, hogy ne hajtson 45 és 60 km/h-s sebesség határok között. Főleg ne durván. Vibrációs ártalmak ellen a következőt tudnám javasolni : http://www.vektorkft.hu/index.php?id=&p ... 81#galerie" onclick="window.open(this.href);return false;
Tisztelettel :
Tibi Úr
CKM
1980 Capri MK3
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: futómű
Köszönöm a válaszokat! Megpróbálom holnap hogy lecserélem a kerekeket,ha az a baj,centír,pedig gumifelrakás idején megcsinálták,azóta meg pár ezret gurultak csak,a féktárcsák vadi újak.szszaby wrote:Kerék centírozás, féktárcsa szabályzás.stpetya wrote:Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván.
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
Re: futómű
Tibi wrote:Tisztelt Péter !stpetya wrote:Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván.
Panaszát olvasva jelentős erőket mozgósítottunk, hogy problémájára megoldást találjunk. A teszt során ( különböző Ford gépkocsikkal ) futott mintegy 4500 km alatt arra a következtetésre jutottunk, hogy ne hajtson 45 és 60 km/h-s sebesség határok között. Főleg ne durván. Vibrációs ártalmak ellen a következőt tudnám javasolni : http://www.vektorkft.hu/index.php?id=&p ... 81#galerie" onclick="window.open(this.href);return false;
Tisztelettel :
Tibi Úr
CKM

....és ne fékezzen


http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: futómű
Tisztelt Tibor úr!Tibi wrote:Tisztelt Péter !stpetya wrote:Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván.
Panaszát olvasva jelentős erőket mozgósítottunk, hogy problémájára megoldást találjunk. A teszt során ( különböző Ford gépkocsikkal ) futott mintegy 4500 km alatt arra a következtetésre jutottunk, hogy ne hajtson 45 és 60 km/h-s sebesség határok között. Főleg ne durván. Vibrációs ártalmak ellen a következőt tudnám javasolni : http://www.vektorkft.hu/index.php?id=&p ... 81#galerie" onclick="window.open(this.href);return false;
Tisztelettel :
Tibi Úr
CKM
Igen nagyra értékelem fáradozásaikat,ügyem kicsinysége ellenére. A teszt (bár nem jeleztem külön) csupán Capri típusú gépjárművük igénybe vételével is,túlzó idő és energia felhasználás lett volna. Megtisztel és megrendít eme elhivatottság a márka/klubtársak segítése mellett. Amellett a levont következtetés építő és jellemformáló hatásai elképesztő méretűek. Az ajánlott védőfelszerelés bár tetszetős,úgy érzem nem válik nélkülözhetetlen tartozékká az autóvezetés gyakorlatában.
Mély tisztelettel:
Péter
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
-
- szerszámadogató
- Posts: 31
- Joined: Sun May 25, 2008 10:54 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Csömör
Re: futómű
Hello!
A Féktárcsa cseréjénél fontos,hogy a felfekvő felületek alaposan fel legyenek pucolva,csiszolva! Különben hasonló jelenséget lehet tapasztalni,mint a rossz féktárcsánál (fékezéskor beráz).
És ha nincs időben orvosolva ez a kérdés akkor dobhatod el az új féktárcsákat!
A Féktárcsa cseréjénél fontos,hogy a felfekvő felületek alaposan fel legyenek pucolva,csiszolva! Különben hasonló jelenséget lehet tapasztalni,mint a rossz féktárcsánál (fékezéskor beráz).
És ha nincs időben orvosolva ez a kérdés akkor dobhatod el az új féktárcsákat!
