Bogyo28 wrote:a tulaj engedéje nélkül készült képeket láthatnak a kedves érdeklődők, ugyanis mult szombaton kikerültek az "extrák" az autóból. A motortérben ezen "extrák" voltak:
egy igazi kuriozum, amit a régi tulaj nem kevés munkával rakott bele (nekem csak az összes szar kibontása kb 3 óra volt...):
Bogyo28 wrote:a tulaj engedéje nélkül készült képeket láthatnak a kedves érdeklődők, ugyanis mult szombaton kikerültek az "extrák" az autóból. A motortérben ezen "extrák" voltak:
Kép0006.jpg
a gyári köteg is elég gatya volt, ezért az sem maradt a helyén:
Kép0007.jpg
egy igazi kuriozum, amit a régi tulaj nem kevés munkával rakott bele (nekem csak az összes szar kibontása kb 3 óra volt...):
Kép0005.jpg
volt gond a műszerfal alatt is:
Kép0009.jpg
és a k-jet reléinek bekötése sem túl ideális:
Kép0008.jpg
a javításról még majd lesznek képek....
Annyira DEJAVU érzésem volt smikor ezeket a képeket néztem.
Anno amikor megvettem a kicsinyemet s elkezdtük szétbontani,hasonló kép tárult rémült szemeim elé csak fekete fehérben .
Ugyanis minden vezeték Szürke volt.
néhol elvétve találtál egy két barnát.
Biztitábla sehol.
a könyeim meg rövidre zártak mindent.
Nem is tom egyáltalán akik ilyet összehoznak azok nem is gondolnak bele hogy mit is csinálnak. ??
Vagy csak az a lényeg menjen osz jóvan ??? :x
Na gyerekek nagy dolog történt a mai nap folyamán! A sokat látott, és mostanában sokat állott Capri Balázs, és Bogyó segítségével újra erőre kapott és kevés huzavona után ma sikeresen átment a Műszaki Vizsgán!!!
Nagyon örülök neki! Meg annak is, h végre nem, vagy egyre kevésbé életveszélyes közlekedni az autóval... ugyh jó úton haladunk.
Örüljetek velem, aztán a részleteket később mondom.