Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by holecz »

VÉNYÓC!!!!!!
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Pudva »

szerény véleményem szerint, a tuningolást a féknél szokták/illik elkezdeni... :roll:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Bogyo28 »

Pudva wrote:szerény véleményem szerint, a tuningolást a féknél szokták/illik elkezdeni... :roll:
illene, de nem azzal szokták (sajnos). Gabe-nek a cossie projectből pedig jelenleg csak a fék van fenn a kocsin, tehát még le se b@szhatjuk a mulasztásért, bár nyerget még nem rakott nagyobbat előre. viszont ahhoz a projecthez tuti hogy a mostani kábelezést igen erősen át kell variálni (gyakorlatilag csere)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

De jól esik látni hogy mennyire 1 irányba jár az agyunk.
A Cossie-t lenyűgözőnek találom azért szeretném.
Bár még csak a scorpiban volt alkalmam lepróbálni,s ott annyira nem nyűgözött le.
(biztos mert automata+ nehezebb kasztni)
Szerettem volna majálison bekéreckedni krisz mellé de nme volt rá mód s idő. :-(
ott biztos többet mutatott volna magából. :-(

De nekem is a V8 irányába húz aszívem.
Sírtam is mikor kész lettem a 2.3 al , s rá 1 nappal jelent meg a hírdetés arról a mociról amit szerettem volna.


A tuningot télleg a féknél illik kezdeni.
És én e szerint is jártam el anno.
De azt hiszem ezt le is írtam.
a nagyobb nyergek folyamatban
A hátsó tárcsához elvileg majdnem minden megvan.
a futóművet is igyekeztwem megerősíteni.
De szeretném még javítani ha van rá lehteőség.
De a motor még mindig nem eldöntött dolog(teljesen).
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Pudva »

nem leszek népszerű: de ha már V8 motor és Charger kinézet akkor tessék amerikai autót venni :-P
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by stpetya »

Azért a Charger-tól nagyon messze vagyunk...
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Pudva wrote:nem leszek népszerű: de ha már V8 motor és Charger kinézet akkor tessék amerikai autót venni :-P
igazad van Kálmi
Most ettől nem lettél népszerűbb.

nem akarok amcsi verdát.
A SAJÁTOMat akarom.
S szerintem ezzel megérti mindenki mire célzok.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Pudva »

stpetya wrote:Azért a Charger-tól nagyon messze vagyunk...
akkor Challenger ;-)
challenger.jpg
challenger.jpg (3.08 KiB) Viewed 5639 times
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

elutasítva !!!!!

annak nics személyisége :lol:

S nem az amiért megküzdöttél.
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by holecz »

Natalie Driver Gabe wrote:elutasítva !!!!!

annak nics személyisége :lol:

S nem az amiért megküzdöttél.
Ez így szép volt!!
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

holecz wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:elutasítva !!!!!

annak nics személyisége :lol:

S nem az amiért megküzdöttél.
Ez így szép volt!!
Köszönöm !

S a legszebb hogy soem gondoltam másképp.
Nem tudnám azzal úgy élvezni még a 230 km/h -t sem ,
mint Natalieval akár a pöfögős 50-et.
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Régen irtam ide mert hát nem is volt mit.
de megint lett egy kis varia .
Ott kezdödött hogy sikerült hozzájutnom egy hátsó tárcsa fék szetthez.
Ami kisseb harcok árán s nem kevés anyázások közepette felszerelésre került.
S végre már hátul is a megérdemelt tárcsa fék teljesít szolgálatot.
Mint kiderült nem hiába mert a hátsó dobfékem hatásfoka eléggé közel állt a nullához.
Attachments
remélem látszik
remélem látszik
Fénykép0271.jpg (70.59 KiB) Viewed 5595 times
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

az új hátsófék felszerelésével ogen gyorsan kiderült hogy az elsőfékem igen kevés.
Ezt minden fékezett kanyarban a tudtomra adta a gép.
gyorsan lebutítottam a hátsó fékem egy nymiszabályzóval majd nekiláttam az elsőfék fejlesztésnek.
Volt egy alapterv de sajnos az elvetélésre lett itélve.
Úgyhogy maradtunk a bevált módszernél.
SAXO Brembo Tárcsa.
+ Volvo ferodo betét. (köszönön Krisz)
kisseb harc után sikerült felszerelni az első féket is.
Attachments
Ilyen volt
Ilyen volt
Fénykép0266.jpg (73.12 KiB) Viewed 5595 times
ilyen lett
ilyen lett
Fénykép0267.jpg (60.7 KiB) Viewed 5595 times
Fénykép0273.jpg
Fénykép0273.jpg (69.72 KiB) Viewed 5595 times
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

S egy igen régi vágyam teljesült azzal hogy be lett végre téve egy rendes hűtő is.
méghozzá egy Cossi ventivel.
Így végre a melegedési gondok megoldodtak.
Igaz nem volt olyan egyszerű a befaragás, mivel itt a méretek s a lehetőségek szűkösebbek mint egy II-III-as capri esetében.
de papival nem ismervén a lehetetlent megoldottuk.
Jelenleg a ventik manuálisan kapcsolnak.
MÉG.
Attachments
A régi hűtő. Jó volt csak Kevés
A régi hűtő. Jó volt csak Kevés
Az új
Az új
Fénykép0274.jpg (85.03 KiB) Viewed 5593 times
a cossi ventik
a cossi ventik
Fénykép0275.jpg (87.64 KiB) Viewed 5593 times
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Tibi »

Van ótésított megoldás melegedésre ha érdekel...
1980 Capri MK3
Post Reply