képek

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: képek

Post by Nitrobuster »

FEFE wrote:
szszaby wrote:
FEFE wrote:Szegény rövid menetes gyertyák ott fetrengenek. :cry:
Az olyan különlegesség?
Igen mert itthon a Sámsonba jól jönne, újat úgy is sajnálok bele venni.
Nem is tudtam, hogy itt van sámli fun. Ha ezt tudom nem viszem méhbe a 3 tejesládányi sámli motyót.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: képek

Post by Tibi »

mi az a sámson / sámli ?
1980 Capri MK3
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: képek

Post by Süni »

Tibi wrote:mi az a sámson / sámli ?
Simson gondolom.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: képek

Post by szszaby »

Tibi wrote:mi az a sámson / sámli ?
Hmmm... ezt nem tudni. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: képek

Post by FEFE »

Nitrobuster wrote:
Nem is tudtam, hogy itt van sámli fun. Ha ezt tudom nem viszem méhbe a 3 tejesládányi sámli motyót.
ÁÁÁÁ ne is mond! Mióta rám jött a Simson láz azóta 2 másik haver is ugyan így cselekedett. :cry:
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: képek

Post by TÉCSÉ »

FEFE wrote:
Nitrobuster wrote:
Nem is tudtam, hogy itt van sámli fun. Ha ezt tudom nem viszem méhbe a 3 tejesládányi sámli motyót.
ÁÁÁÁ ne is mond! Mióta rám jött a Simson láz azóta 2 másik haver is ugyan így cselekedett. :cry:
Látod-látod - én mondtam , hogy senki sem szeret ... :twisted: :twisted: :twisted:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: képek

Post by nyujoe »

...én egy kr51/1-el nyomom, Te mit hajtasz kolléga? 8-)
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: képek

Post by FEFE »

nyujoe wrote:...én egy kr51/1-el nyomom, Te mit hajtasz kolléga? 8-)
Hú baz! akkor te igazi szakértő vagy. Én most jelenleg egy hybrid cuccot raktam össze, s51 vázban s50 blokk kireszelve meg parafázott főtengellyel. De most építek egy 4 felömlős membrános vízhűtéses konverziót babcsi gyújtással.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: képek

Post by szszaby »

Vizes 50-es sámsonom nekem is volt, sk kezűleg készítettem.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: képek

Post by FEFE »

szszaby wrote:Vizes 50-es sámsonom nekem is volt, sk kezűleg készítettem.
És csak simán a thermo üzemmódon működött vagy volt esetleg vízpumpa?
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: képek

Post by szszaby »

Sima termoszifonos elven. A hengeren megmaradt az alsó és a felső borda, és körbelemezelve a h fejbe meg két gumigyűrűs tömítésen keresztül ment át a víz. A hűtő meg egy 850-es kispók fűtőradiátora volt. Régi folyadékos hőfokmérő.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: képek

Post by FEFE »

szszaby wrote:Sima termoszifonos elven. A hengeren megmaradt az alsó és a felső borda, és körbelemezelve a h fejbe meg két gumigyűrűs tömítésen keresztül ment át a víz. A hűtő meg egy 850-es kispók fűtőradiátora volt. Régi folyadékos hőfokmérő.
THX! Én biguli fűtőradiátorral tervezem, de ugyan erre gondoltam nagyjából.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: képek

Post by szszaby »

A legnehezebb meló a h fej átalakítása volt. A biguli radiátora ugyanakkora, de elvileg jó lenne a Caprié is. :mrgreen: Méretben megfelelő.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: képek

Post by Süni »

szszaby wrote:.... 850-es kispók ...
OFF
Ilyen állat pedig nem létezik. Vagy kispók, vagy 850-es FIAT.

Különben is, mint 3db 850-es extulaja, kikérem magamnak! :-?
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: képek

Post by szszaby »

Süni wrote:
szszaby wrote:.... 850-es kispók ...
OFF
Ilyen állat pedig nem létezik. Vagy kispók, vagy 850-es FIAT.

Különben is, mint 3db 850-es extulaja, kikérem magamnak! :-?
Akkor az elnézésedet kérem ha megsértettem az urat. :ru: :mrgreen:
Fityó??? Az jó?
Ford Capri MkI Essex
Post Reply