Nem is tudtam, hogy itt van sámli fun. Ha ezt tudom nem viszem méhbe a 3 tejesládányi sámli motyót.FEFE wrote:Igen mert itthon a Sámsonba jól jönne, újat úgy is sajnálok bele venni.szszaby wrote:Az olyan különlegesség?FEFE wrote:Szegény rövid menetes gyertyák ott fetrengenek.
képek
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: képek
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: képek
ÁÁÁÁ ne is mond! Mióta rám jött a Simson láz azóta 2 másik haver is ugyan így cselekedett.Nitrobuster wrote:
Nem is tudtam, hogy itt van sámli fun. Ha ezt tudom nem viszem méhbe a 3 tejesládányi sámli motyót.

Re: képek
Látod-látod - én mondtam , hogy senki sem szeret ...FEFE wrote:ÁÁÁÁ ne is mond! Mióta rám jött a Simson láz azóta 2 másik haver is ugyan így cselekedett.Nitrobuster wrote:
Nem is tudtam, hogy itt van sámli fun. Ha ezt tudom nem viszem méhbe a 3 tejesládányi sámli motyót.



http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: képek
Hú baz! akkor te igazi szakértő vagy. Én most jelenleg egy hybrid cuccot raktam össze, s51 vázban s50 blokk kireszelve meg parafázott főtengellyel. De most építek egy 4 felömlős membrános vízhűtéses konverziót babcsi gyújtással.nyujoe wrote:...én egy kr51/1-el nyomom, Te mit hajtasz kolléga?
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: képek
Sima termoszifonos elven. A hengeren megmaradt az alsó és a felső borda, és körbelemezelve a h fejbe meg két gumigyűrűs tömítésen keresztül ment át a víz. A hűtő meg egy 850-es kispók fűtőradiátora volt. Régi folyadékos hőfokmérő.
Ford Capri MkI Essex
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: képek
THX! Én biguli fűtőradiátorral tervezem, de ugyan erre gondoltam nagyjából.szszaby wrote:Sima termoszifonos elven. A hengeren megmaradt az alsó és a felső borda, és körbelemezelve a h fejbe meg két gumigyűrűs tömítésen keresztül ment át a víz. A hűtő meg egy 850-es kispók fűtőradiátora volt. Régi folyadékos hőfokmérő.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: képek
Akkor az elnézésedet kérem ha megsértettem az urat.Süni wrote:OFFszszaby wrote:.... 850-es kispók ...
Ilyen állat pedig nem létezik. Vagy kispók, vagy 850-es FIAT.
Különben is, mint 3db 850-es extulaja, kikérem magamnak!


Fityó??? Az jó?
Ford Capri MkI Essex