2.3 v6 segitség kellene
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Szedd szét a mocidat és hasonlítsd össze a két dugót.
Ford Capri MkI Essex
Re: 2.3 v6 segitség kellene
szszaby wrote:Szedd szét a mocidat és hasonlítsd össze a két dugót.
Hát igen, ez a lehetőség marad.
Abban bíztam, hátha valaki találkozott már ezzel a szituval.
Köszi a segítséget!!

- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Dugattyú mérettáblázat:
http://www.paldugattyu.hu/katalogus/Ford01.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.paldugattyu.hu/katalogus/Ford01.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Köszi Süni!!Süni wrote:Dugattyú mérettáblázat:
http://www.paldugattyu.hu/katalogus/Ford01.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ebből a katalógusból meg van a válasz.
Hát van difi, Blant-nak volt igazsága a csapszeghelyzetet illetően, és a dugattyúhosszban is van pici difi.
2.3-nál dug.hossz 79.2, csapszeg helyzete 32.7 mm
2.8-nál 68.08 mm 28.08mm
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Granada 1977 2.0i V6
Re: 2.3 v6 segitség kellene
És már kőröznek is aÁrpi wrote:Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.



http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.3 v6 segitség kellene
konkrét állapota:Árpi wrote:Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
a rák tudja, valószinüleg szar....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Igen, értettem amit Blant ajánlott, ez volt a 2-es számú verzió amiben gondolkoztam.
Köszi a felajánlást, segítő szándékot de hál istennek motor az akad nálam is. Csak motorkódra/YYN/ egyik sem egyezik, és nem akartam cserélni stb.
Nekem tök elég a 2.3-as, tatásan szoktam vezetni, csak ritkán bolondozok.
Van itt a 2.0-tól a 2.8-ig minden. Ebből a 2.0 V6 az pöpec, meg van egy tűrhető 2.3-as granada motor.
Ez a kettő beszerelhető, csak gondoltam ha már a kasznit rendbevágtam,akkor illene hozzá a gyári mocit is.
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Á én TCsak egy kis kezdőTÉCSÉ wrote:És már kőröznek is aÁrpi wrote:Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.k és a
k.........


Ilyesmi ráktudjás 2.8 am nelkem is van azért bátorkodtam rákérdezni.
Granada 1977 2.0i V6
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.3 v6 segitség kellene
akkor nem értem a kérdést. jó csak az lesz amit megcsináltatsz, venni jó mocit ocsoé nem lehet. ha valaki rákölt pl egy ötvenest egy mocira, nem fogja neked egy tizesért eladni. csináld meg azt ami van, és akkor az biztos jó lesz...Árpi wrote:Ilyesmi ráktudjás 2.8 am nelkem is van azért bátorkodtam rákérdezni.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Jogos , a felujitás 3 éve elvileg folyamatban van csak valahogy nem akar elkészülniBogyo28 wrote:akkor nem értem a kérdést. jó csak az lesz amit megcsináltatsz, venni jó mocit ocsoé nem lehet. ha valaki rákölt pl egy ötvenest egy mocira, nem fogja neked egy tizesért eladni. csináld meg azt ami van, és akkor az biztos jó lesz...Árpi wrote:Ilyesmi ráktudjás 2.8 am nelkem is van azért bátorkodtam rákérdezni.

Granada 1977 2.0i V6
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Igen arra gondoltam, amit Bogyó is írt!Lacóka wrote:Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Igen, értettem amit Blant ajánlott, ez volt a 2-es számú verzió amiben gondolkoztam.
Köszi a felajánlást, segítő szándékot de hál istennek motor az akad nálam is. Csak motorkódra/YYN/ egyik sem egyezik, és nem akartam cserélni stb.
Nekem tök elég a 2.3-as, tatásan szoktam vezetni, csak ritkán bolondozok.
Van itt a 2.0-tól a 2.8-ig minden. Ebből a 2.0 V6 az pöpec, meg van egy tűrhető 2.3-as granada motor.
Ez a kettő beszerelhető, csak gondoltam ha már a kasznit rendbevágtam,akkor illene hozzá a gyári mocit is.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Igen arra gondoltam, amit Bogyó is írt!Lacóka wrote:Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Igen, értettem amit Blant ajánlott, ez volt a 2-es számú verzió amiben gondolkoztam.
Köszi a felajánlást, segítő szándékot de hál istennek motor az akad nálam is. Csak motorkódra/YYN/ egyik sem egyezik, és nem akartam cserélni stb.
Nekem tök elég a 2.3-as, tatásan szoktam vezetni, csak ritkán bolondozok.
Van itt a 2.0-tól a 2.8-ig minden. Ebből a 2.0 V6 az pöpec, meg van egy tűrhető 2.3-as granada motor.
Ez a kettő beszerelhető, csak gondoltam ha már a kasznit rendbevágtam,akkor illene hozzá a gyári mocit is.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.3 v6 segitség kellene
szszaby wrote:Ha megfúrni nem lehet akkor perselyezni se lehet.Blant wrote:Szia!
Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!
Lehet, hogy igazad van, nem vagyok benne biztos, de akkor sem lehet, mert hol találsz hozzá hajtókart?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.