nitro
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
jogos, elfogadom.
de nemtom mi lenne 100-ban neked, 40-ért mennek "i" motorok, azt beteszi az ember, megfújja bármilyen feltöltéssel és ha pukkan vmi, ennyi volt. ki mondta, hogy azt fel kell újitani előtte?
szétszed, elpucol, tömítéskészlet (kb 16.000Ft) és összerak.
ennyi egy moci, nemrég csináltam.
de próbákra, kísérletezni ennyi sem kell, csak egy működő motor.
de nemtom mi lenne 100-ban neked, 40-ért mennek "i" motorok, azt beteszi az ember, megfújja bármilyen feltöltéssel és ha pukkan vmi, ennyi volt. ki mondta, hogy azt fel kell újitani előtte?
szétszed, elpucol, tömítéskészlet (kb 16.000Ft) és összerak.
ennyi egy moci, nemrég csináltam.
de próbákra, kísérletezni ennyi sem kell, csak egy működő motor.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Addig be sem rakom a nitrot mig nincs meg hozza minden,ennyire nem akarom a veletlenre bizni,hogy vagy elpukkan a motor vagy nem. :)
Gondolom nem mondok ujat azzal,hogy a motor tuning alapja eloszor a gyari allapotra felhozas kene legyen es utana mehetne a veztengely,feltoltes stb.
Te a legoptimistabb elpukkanast a tomitest hibajat emlited,relative olcso kicserelni,de ha attol `pukkan` el, mert szar a csapagy,vagy a szelepek `lotyognek` a hengerfejben es szetuti a szelepuleket vagy a gyuruk kopottasak,akkor ott tartasz,hogy mert nem csinaltam meg rendesen...
Nem tudom milyen aron es allapotban mennek otthon a 2.8as mocik,de ha 40ert lehet ~12es kompresszioju,csapagyak,hengerfej oke motort venni akkor en vagyok bena, minek koltottem 70et az enyemre... :(
Gondolom nem mondok ujat azzal,hogy a motor tuning alapja eloszor a gyari allapotra felhozas kene legyen es utana mehetne a veztengely,feltoltes stb.
Te a legoptimistabb elpukkanast a tomitest hibajat emlited,relative olcso kicserelni,de ha attol `pukkan` el, mert szar a csapagy,vagy a szelepek `lotyognek` a hengerfejben es szetuti a szelepuleket vagy a gyuruk kopottasak,akkor ott tartasz,hogy mert nem csinaltam meg rendesen...
Nem tudom milyen aron es allapotban mennek otthon a 2.8as mocik,de ha 40ert lehet ~12es kompresszioju,csapagyak,hengerfej oke motort venni akkor en vagyok bena, minek koltottem 70et az enyemre... :(
nem vagy bena, csak te maskepp kezdtel bele.gigford wrote:Addig be sem rakom a nitrot mig nincs meg hozza minden,ennyire nem akarom a veletlenre bizni,hogy vagy elpukkan a motor vagy nem. :)
Gondolom nem mondok ujat azzal,hogy a motor tuning alapja eloszor a gyari allapotra felhozas kene legyen es utana mehetne a veztengely,feltoltes stb.
Te a legoptimistabb elpukkanast a tomitest hibajat emlited,relative olcso kicserelni,de ha attol `pukkan` el, mert szar a csapagy,vagy a szelepek `lotyognek` a hengerfejben es szetuti a szelepuleket vagy a gyuruk kopottasak,akkor ott tartasz,hogy mert nem csinaltam meg rendesen...
Nem tudom milyen aron es allapotban mennek otthon a 2.8as mocik,de ha 40ert lehet ~12es kompresszioju,csapagyak,hengerfej oke motort venni akkor en vagyok bena, minek koltottem 70et az enyemre... :(
masrol beszelunk, folytatni is felesleges.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen

:) komment: szeria civic megnitrozva mennyt bir...helyesebben mennyit nem

csak infonak meg annyit hogy egy normal V8as kb150lovat bir ki stabilan a 250et mar eleg komoly V8ra lovik
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Szerintem nyugodtan tegyél bele mindent amit ajánlanak és ami oda való!
Én az ilyenekben elég óvatos vagyok, azaz minden ami lehet gyári és komplett legyen, csak semmi mókolás!
Én az ilyenekben elég óvatos vagyok, azaz minden ami lehet gyári és komplett legyen, csak semmi mókolás!

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.