
tomtom
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: tomtom
lámpatartóval miujs ? Galvanizálva van vagy csak árány fezstík vót kéznél ? 

1980 Capri MK3
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: tomtom
...szigorúan galvanizálva 

"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: tomtom
valami csak-csak készül.
(nem, nem fekete, kék!)
(nem, nem fekete, kék!)
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: tomtom
azokat, amelyek 2 hengert etetnek?szszaby wrote:Növeld meg a közös szívócsatornákat, sokkal jobb lesz vele a moci.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: tomtom
Igen.tomtom wrote:azokat, amelyek 2 hengert etetnek?szszaby wrote:Növeld meg a közös szívócsatornákat, sokkal jobb lesz vele a moci.
Ford Capri MkI Essex
Re: tomtom
Lehetőség szerint polírozd fel.szszaby wrote:Növeld meg a közös szívócsatornákat, sokkal jobb lesz vele a moci.
Annak is nagyon fog örülni.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: tomtom
Alap motornál semmit se jelent.Natalie Driver Gabe wrote:Lehetőség szerint polírozd fel.szszaby wrote:Növeld meg a közös szívócsatornákat, sokkal jobb lesz vele a moci.
Annak is nagyon fog örülni.
Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: tomtom
Valahol olvastam, hogy nem is érdemes teljesen simára polírozni de nem emlékszek, hogy volt. Valakinek rémlik valami ilyesmi ?
1980 Capri MK3
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: tomtom
Karbisnál van jelentősége, hogy legyen egy kis érdesség a szívócsőben, ezáltal is "kavarva" a benzin-levegő elegyet.Tibi wrote:Valahol olvastam, hogy nem is érdemes teljesen simára polírozni de nem emlékszek, hogy volt. Valakinek rémlik valami ilyesmi ?
Re: tomtom
Van olyan aki meg a simára esküszik.Süni wrote:Karbisnál van jelentősége, hogy legyen egy kis érdesség a szívócsőben, ezáltal is "kavarva" a benzin-levegő elegyet.Tibi wrote:Valahol olvastam, hogy nem is érdemes teljesen simára polírozni de nem emlékszek, hogy volt. Valakinek rémlik valami ilyesmi ?
a levegőnek nem jobb ha sima ??
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: tomtom
valami olyasmi a mondás, hogy karbisnál ha túl sima a felület akkor cseppekbe összeáll a benzin és nem képez jó keveréket. Most az érdes felületet ne úgy képzeld el mint egy sajtreszelőt. Régen olvastam és csak fél szemmel. Nem tudom 100 % megmagyarázni. Mondjuk tomtom cucca nem karbis. Valószínűleg a lelked megnyugszik ha kipolírozod a k-jet szívócsatornáit de akkor is marad egy közösített leömlős hengerfej a mocidon amit nem kifejezetten verseny alkalmazásokra fejlesztettek ki. Tehát szerintem nem éri meg foglalkozni vele, max a féltéglákat leütöd bentről csak is kizárólag a miheztartás végett. Szerintem.Natalie Driver Gabe wrote:a levegőnek nem jobb ha sima ??
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: tomtom
Valami ilyesmi.Tibi wrote:valami olyasmi a mondás, hogy karbisnál ha túl sima a felület akkor cseppekbe összeáll a benzin és nem képez jó keveréket. Most az érdes felületet ne úgy képzeld el mint egy sajtreszelőt. Régen olvastam és csak fél szemmel. Nem tudom 100 % megmagyarázni. Mondjuk tomtom cucca nem karbis. Valószínűleg a lelked megnyugszik ha kipolírozod a k-jet szívócsatornáit de akkor is marad egy közösített leömlős hengerfej a mocidon amit nem kifejezetten verseny alkalmazásokra fejlesztettek ki. Tehát szerintem nem éri meg foglalkozni vele, max a féltéglákat leütöd bentről csak is kizárólag a miheztartás végett. Szerintem.Natalie Driver Gabe wrote:a levegőnek nem jobb ha sima ??
Ford Capri MkI Essex