Az egyik ismerősöm rallyzik és neki amikor a tuningolt motoron megcsinálták semmi különbséget nem vett észre.Natalie Driver Gabe wrote:Ezt fejtsd ki egy kicsit.
tomtom
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: tomtom
Ford Capri MkI Essex
Re: tomtom
Csak mert én megcsináltam v6on és érzem a külöNbségetszszaby wrote:Az egyik ismerősöm rallyzik és neki amikor a tuningolt motoron megcsinálták semmi különbséget nem vett észre.Natalie Driver Gabe wrote:Ezt fejtsd ki egy kicsit.
Last edited by Natalie Driver Gabe on Tue Nov 23, 2010 3:51 pm, edited 1 time in total.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: tomtom
OFF lesz, majd kapok a pofámra.Natalie Driver Gabe wrote: Csak mert én megcsináltam v6on és érzem a külömbséget
Te külöm-külöm válogatsz mondjuk alkatrészeket, vagy külöN-külöN?
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: tomtom
tehát akkora a különbség, hogy érdemes a képen illusztrált állapotot megbolygatni és bukni a vadi zsír szívósortömítést, leszerelni a munkák kedvéért a szívósort a kibővítéshez, vagy hagyjam a piccsbe, ahogy van?
(most kell szólni, b@sszátok meg?!)
(most kell szólni, b@sszátok meg?!)
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: tomtom
Most már nem. Úgy is kellene egy másik szívósor is hozzá, hogy meg lehessen csinálni.tomtom wrote:tehát akkora a különbség, hogy érdemes a képen illusztrált állapotot megbolygatni és bukni a vadi zsír szívósortömítést, leszerelni a munkák kedvéért a szívósort a kibővítéshez, vagy hagyjam a piccsbe, ahogy van?
Ez így sikerült.tomtom wrote: (most kell szólni, b@sszátok meg?!)

Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: tomtom
Ne szégyelld magad, néma gyereknek ...szszaby wrote:Ez így sikerült.
Egyébként szép termék lesz ez, ha kék - ha fekete.
1980 Capri MK3
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: tomtom
"Most már nem. Úgy is kellene egy másik szívósor is hozzá, hogy meg lehessen csinálni."
miért kell hozzá másik? van 3.
miért kell hozzá másik? van 3.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: tomtom
Ahoz, hogy meg tud növelni a járatokat kell egy donor amit szét kell vágni és annak a darabjait beépíteni. Ugyanúgy mint ahogy a Lórié is készült.
Ford Capri MkI Essex
- Midnight Blue
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Tue Jun 07, 2005 11:48 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Tatabánya
Re: tomtom
Érdemes lesz megbolygatni! Legalábbis a szelepfödőket. (Különben)tomtom wrote:tehát akkora a különbség, hogy érdemes a képen illusztrált állapotot megbolygatni és bukni a vadi zsír szívósortömítést, leszerelni a munkák kedvéért a szívósort a kibővítéshez, vagy hagyjam a piccsbe, ahogy van?
(most kell szólni, b@sszátok meg?!)


Az Isteni Capri !
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: tomtom
na látod azt pont nem tudom, hogy hogy készült. szívesen megnéznék egy ilyet, de sztem nem állok neki alut hekkelni...szszaby wrote:Ahoz, hogy meg tud növelni a járatokat kell egy donor amit szét kell vágni és annak a darabjait beépíteni. Ugyanúgy mint ahogy a Lórié is készült.
a k-jet egyebek mellett maga a tuning, mert eredetileg ez karbis volt.
Last edited by tomtom on Wed Nov 24, 2010 9:29 am, edited 1 time in total.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: tomtom
Midnight Blue wrote:Érdemes lesz megbolygatni! Legalábbis a szelepfödőket. (Különben)tomtom wrote:tehát akkora a különbség, hogy érdemes a képen illusztrált állapotot megbolygatni és bukni a vadi zsír szívósortömítést, leszerelni a munkák kedvéért a szívósort a kibővítéshez, vagy hagyjam a piccsbe, ahogy van?
(most kell szólni, b@sszátok meg?!)![]()
ez alapon egy 2.3. kapott egy olyan vez.tengelyt, hogy kézben tartva is veszélyes. a h.fejek kiportolva- kipolírozva (annak idején, amikor csináltam térdig álltam a vasporban), 2.8-as szelepekkel.

ennyi volt a bolygatás eddig.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: tomtom
á-hááááá! így már értem a dolgot.
ha valamiért szét kell szednem majd a mocit, akkor megcsinálom...
köszi a képeket.
ha valamiért szét kell szednem majd a mocit, akkor megcsinálom...
köszi a képeket.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
Re: tomtom
jól hangzik nekem is ez van csak karbival.tomtom wrote: ez alapon egy 2.3. kapott egy olyan vez.tengelyt, hogy kézben tartva is veszélyes. a h.fejek kiportolva- kipolírozva (annak idején, amikor csináltam térdig álltam a vasporban), 2.8-as szelepekkel.![]()
ennyi volt a bolygatás eddig.
Tecceni fog.
Elég skrizofén motor
