váltók
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: váltók
A ricniszám az ugyan az. A váltó kivülről nagyon hasonlít a type9-re. Ha esetleg type f lenne alatta az külső kulisszás. De ahhoz ritka ricnis kardán kell. De ilyen váltót még nem láttam soros motorhoz.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- patuha
- szerszámadogató
- Posts: 34
- Joined: Wed Nov 18, 2009 4:14 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Ercsi
Re: váltók
Nitrobuster wrote:A ricniszám az ugyan az. A váltó kivülről nagyon hasonlít a type9-re. Ha esetleg type f lenne alatta az külső kulisszás. De ahhoz ritka ricnis kardán kell. De ilyen váltót még nem láttam soros motorhoz.
Hát.. Magyarázta a kolega, hogy kívül van rajta valami cucc. Lehet valahol találni a neten (rendes) képeket ezekről a váltókról? Az sem lenne rossz ami ennek a topicnak az elején van rajz, de azon nem sikerült beazonosítanom, hogy melyik milyen.
Mindenesetre beszélek vele, hogy valamikor másszunk már alá annak az autónak és ha más nem lefényképezem mi van alul.
Csak egy Sierra 2.0i ami 92-ben született.
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: váltók
Itt esetleg megtudod nézni melyik milyen...patuha wrote:Nitrobuster wrote:A ricniszám az ugyan az. A váltó kivülről nagyon hasonlít a type9-re. Ha esetleg type f lenne alatta az külső kulisszás. De ahhoz ritka ricnis kardán kell. De ilyen váltót még nem láttam soros motorhoz.
Hát.. Magyarázta a kolega, hogy kívül van rajta valami cucc. Lehet valahol találni a neten (rendes) képeket ezekről a váltókról? Az sem lenne rossz ami ennek a topicnak az elején van rajz, de azon nem sikerült beazonosítanom, hogy melyik milyen.
Mindenesetre beszélek vele, hogy valamikor másszunk már alá annak az autónak és ha más nem lefényképezem mi van alul.
http://www.burtonpower.com/parts-by-fit ... x-all.html
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: váltók
Itt már nézted?
http://www.capri.pl/garage/
http://www.capri.pl/garage/
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: váltók
patuha wrote:[... kívül van rajta valami cucc...

1980 Capri MK3
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: váltók
Legalább a képről beugrott, hogy a type f-nek bal lent van a rükije.Tibi wrote:patuha wrote:[... kívül van rajta valami cucc...http://www.capri.pl/garage/gearbox-type-f" onclick="window.open(this.href);return false;
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- patuha
- szerszámadogató
- Posts: 34
- Joined: Wed Nov 18, 2009 4:14 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Ercsi
Re: váltók
Köszönöm a sok képet, ez tutira segít beazonosítani. Meg fogom a kollégának mutatni a képeket és rögtön kiderül.
Csak egy Sierra 2.0i ami 92-ben született.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: váltók
Kolléga úr miért nem jön ide ?patuha wrote:Köszönöm a sok képet, ez tutira segít beazonosítani. Meg fogom a kollégának mutatni a képeket és rögtön kiderül.
1980 Capri MK3
- patuha
- szerszámadogató
- Posts: 34
- Joined: Wed Nov 18, 2009 4:14 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Ercsi
Re: váltók
Tibi wrote:Kolléga úr miért nem jön ide ?patuha wrote:Köszönöm a sok képet, ez tutira segít beazonosítani. Meg fogom a kollégának mutatni a képeket és rögtön kiderül.
Ezt már én is kérdeztem tőle :) Említette, hogy még régebben valahol volt, de aztán ez elmúlt. Majd megemlítem neki. (egyébként azért vagyok ilyen lelkes, mert tőlem akarja megvenni a váltót, és nyilván nem akarok neki úgy adni valamit, hogy nincs rendesen körbejárva a téma.)
Csak egy Sierra 2.0i ami 92-ben született.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: váltók
patuha wrote:egyébként azért vagyok ilyen lelkes, mert tőlem akarja megvenni a váltót

az nem baj ha mindenki örül a végén, csattogós ( mert ha minden igaz az van emberünknek ) nem tudom van-e elraktározva, elvileg holnap meg tudjuk nézni, hogy miujs...
1980 Capri MK3
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: váltók
találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy (főleg) hidegen üresbe állított váltónál (t9) a kuplungpedál felengedésekor egyenes talajon elindul az autó. az alapjárat is jelentősen (150-250F/perc) leesik. tehát üresen van vmi, ami fogja vissza a nyelestengelyt. sűrű lehet benne az olaj? vagy sok? (most nincs kedvem -3 fokban alámászni)
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
Re: váltók
Nem klehet hogy valamilyen szorulása van ??tomtom wrote:találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy (főleg) hidegen üresbe állított váltónál (t9) a kuplungpedál felengedésekor egyenes talajon elindul az autó. az alapjárat is jelentősen (150-250F/perc) leesik. tehát üresen van vmi, ami fogja vissza a nyelestengelyt. sűrű lehet benne az olaj? vagy sok? (most nincs kedvem -3 fokban alámászni)
Vagy télleg sűrű az olaj.
Ahoz azért elég nagy gebasz kell hogy legyen el tudja mozdítani a kocsit.
Vagy valami félautomata váltókülönlegességed van

- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: váltók
Nem mert mi csak melegben használjuktomtom wrote:találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy (főleg) hidegen



(de mielőtt szétszeded vidd el hozzá a mocit is hogy legyen értelme szétkapni)
Sosem lesz kész, csak alakul...
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: váltók
Nekem az Escort képes erre főleg hidegben, de a kézikönyv szerint ez normális...tomtom wrote:találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy (főleg) hidegen üresbe állított váltónál (t9) a kuplungpedál felengedésekor egyenes talajon elindul az autó. az alapjárat is jelentősen (150-250F/perc) leesik. tehát üresen van vmi, ami fogja vissza a nyelestengelyt. sűrű lehet benne az olaj? vagy sok? (most nincs kedvem -3 fokban alámászni)

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: váltók
vágom, hogy nem a legjobb állapotú, mert a 2-t is nehezen nyeli be, de ez a "kúszás" azért fura.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT