Suhe
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Suhe
Nem sokat alszol mostanában, mi?..Tibi wrote:Én vagyok tök és nem értek valamit vagy egy pillanatig is kérdés volt, hogy a két sor nincs összeköttetésben ?

Blant nem vágta, hogy a két sor összeköttetésben van.

'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Suhe
Úgy nézem ez k-jet megoldás, a karbis rendszeren nincs kipufogógáz szabályzás az átkötő cső a jobb hengersorról egy az egybe megy a turbóba.Csak a töltőlevegő van szabályozva a scoopba épített lefújószeleppel ,a turbó mindkét fele szabályzatlan.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Suhe
Nem jó! Épp ezért kérdeztem, hogy a Sue is ilyen-e.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Suhe
White Shark wrote:Úgy nézem ez k-jet megoldás, a karbis rendszeren nincs kipufogógáz szabályzás az átkötő cső a jobb hengersorról egy az egybe megy a turbóba.Csak a töltőlevegő van szabályozva a scoopba épített lefújószeleppel ,a turbó mindkét fele szabályzatlan.
Ez érdekes, hogy a karbis megoldásnál nincs wastgate. Bár akkor mi szabályozza a turbo fordulatszámát

Bár akkora turbina ház van rajta. Neked mekkora fordulatszámon adja le a max nyomást ill az mennyi

1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Suhe
Mert mostanába nem a max teljesítmény elérése a cél, hanem minél több forgatónyomaték alacsony fordulatszámon.Tibi wrote:Mérjó ? Kevesebb csövet köll venni a gyárnak ?Süni wrote:No meg mostanában egyre többen alkalmazzák a "V egyik sora hajt,de mindet tölti" elvet.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Suhe
És hogyan van ez kihatással a forgatónyomaték növekedésére ? Kell ott lenni másnak is.Nitrobuster wrote: Mert mostanába nem a max teljesítmény elérése a cél, hanem minél több forgatónyomaték alacsony fordulatszámon.
1980 Capri MK3
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Suhe
No meg a környezetvédelem....Nitrobuster wrote:Mert mostanába nem a max teljesítmény elérése a cél, hanem minél több forgatónyomaték alacsony fordulatszámon.Tibi wrote:Mérjó ? Kevesebb csövet köll venni a gyárnak ?Süni wrote:No meg mostanában egyre többen alkalmazzák a "V egyik sora hajt,de mindet tölti" elvet.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Suhe
Süni wrote: No meg a környezetvédelem....

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Suhe
A turbó fordulatszámát csak a motorfordulat szabályozza (vagyis semmi )de mivel szerintem alapból elméretezett nincs esély a szétforgásra ,viszont már 1000 fordulaton durvát tölt amit a lefújó 0,7-0,8 báron elenged (én még nem hallottam lefújni) ehez a karbinak mindenhol teljesen tömítettnek kellene lennie de nem az (vagy a szivató tengelyének kis müanyag fedelét vagy a karbi tetejét vagy míg nem volt jó a benzinnyomás szabályzó a benzint nyomta vissza a tankba )Nitrobuster wrote:White Shark wrote:Úgy nézem ez k-jet megoldás, a karbis rendszeren nincs kipufogógáz szabályzás az átkötő cső a jobb hengersorról egy az egybe megy a turbóba.Csak a töltőlevegő van szabályozva a scoopba épített lefújószeleppel ,a turbó mindkét fele szabályzatlan.
Ez érdekes, hogy a karbis megoldásnál nincs wastgate. Bár akkor mi szabályozza a turbo fordulatszámát
Bár akkora turbina ház van rajta. Neked mekkora fordulatszámon adja le a max nyomást ill az mennyi