Kun Laci Mk1

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by Bogyo28 »

nyujoe wrote:...valószínűleg 1973-as utolsó szériás, faceliftes mk1 (amúgy írta is a srác...) és akkor már kb. minden cáfolva amit felhoztatok ellene hogy esetleg nem az volna...

...de mindig röhögnöm kell amikor egy 40 éves autón, isten tudja hány szét-összeszerelés után, az alapján akarjátok azonosítani hogy honnan merre áll egy csavar, vagy esetleg hányas az a csavar, vagy hogy hol az aksitálca...
...pont Ti tudjátok a legjobban hogy mennyi minden csereszabatos, mennyi mindent Ti is átszereltek, átépítetek, hogy kb. 25 féleképen lehet összerakni dolgokat, és ha valaki először csinálja lehet hogy pont fordítva tesz be egy csavart, főleg ha olyan valaki csinálja aki nem ért hozzá pl. mint ahogy én sem...
és azt még nem is tettük hozzá, hogy sokszor a gyár produkál olyan dolgot, ami elvéileg nem létezne, mégis van. pl a pudva féle 4 gangos váltó annó, meg sok egyéb apróság, amit könyv szerint nem szereltek, de ha az volt csak a raktárban akkor meg mégis...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
kun laci
nemleszgondhasegítis
Posts: 188
Joined: Sat Feb 19, 2011 7:33 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Marosvasarhely, Ro

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by kun laci »

proteus wrote:
kun laci wrote:ok:0, erettem,hat ezert is csatoltam most mar normalisan a mototer kepet
Nézd körbe a blokkot, hogy milyen számok vannak az öntvényen, az el fogja dönteni a kérdést. Később készült 1.6 is 32/36 dgav-vel, meg hát minden mindenre felszerelhető...
A-A mig tartobak es a bode kozti reszen .
az az igazsag h en is egyelore csak szeretem a Caprikat es altalaban a regi autokat,most szepen lassan
meg is kell tanuljam oket :-)
amugy a tegnap sikerult beinditani normalisan a vasat, es mar ugyis kaptam egy par MOK-ot:), a
tegnap pont ezt kuszobiltem ki es ezert nem ment mostanug az auto, a karbiba elvert 1,2 duznik voltak,
erre kb akkor jottem rea amikor mar mindent kiprobaltam, gyertyak, elogyujtas,kabelek, stb.
amugy a ruckverzem pont a masik felen van mint a 69es caprinak, magyarul jobb es hatra.melyik a normalis poz. ball hatra vagy jobb hatra?
Last edited by kun laci on Tue Apr 16, 2013 8:41 pm, edited 1 time in total.
Ford Capri Mk1 x2 projekt - volt mar csak de lessz meg :metla:
XC90 mindennapi, ugy xar ahogy van pedig hibatlan


facebook : Kun Laci
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by Bogyo28 »

kun laci wrote: amugy a ruckverzem pont a masik felen van mint a 69es caprinak, magyarul jobb es hatra.melyik a normalis poz. ball hatra vagy jobb hatra?
bármelyik normális, attól függ milyen váltó van alatta.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
kun laci
nemleszgondhasegítis
Posts: 188
Joined: Sat Feb 19, 2011 7:33 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Marosvasarhely, Ro

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by kun laci »

ez az,
mindketton csattogos, hogy jol meg lehyek aldva :-?
Ford Capri Mk1 x2 projekt - volt mar csak de lessz meg :metla:
XC90 mindennapi, ugy xar ahogy van pedig hibatlan


facebook : Kun Laci
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by szszaby »

Csattogóson jobb hátul???
Ford Capri MkI Essex
kun laci
nemleszgondhasegítis
Posts: 188
Joined: Sat Feb 19, 2011 7:33 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Marosvasarhely, Ro

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by kun laci »

igen,ezert furcsalom en is
logikam szerint angol csattogos van rajta, maskepp nem magyarazom,
de 1-2,3-4 az "jol" van, vezettem mar jobbkormanyost de nem emlekszem h azok
is meg voltak-e vagy nem fordulva.
Ford Capri Mk1 x2 projekt - volt mar csak de lessz meg :metla:
XC90 mindennapi, ugy xar ahogy van pedig hibatlan


facebook : Kun Laci
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by proteus »

Egyáltalán, a saját kulisszája van benne? Mintha rémlene valami, hogy típusidegen dolgokkal is összeházasítható. :roll:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
kun laci
nemleszgondhasegítis
Posts: 188
Joined: Sat Feb 19, 2011 7:33 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Marosvasarhely, Ro

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by kun laci »

hirtelen nezesre ugy nez ki mint sajat, de nem zarom ki h mas Ford-tol van, mielott visszatettem volna
le is fenykepeztem
Attachments
S5024242.JPG
Ford Capri Mk1 x2 projekt - volt mar csak de lessz meg :metla:
XC90 mindennapi, ugy xar ahogy van pedig hibatlan


facebook : Kun Laci
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by proteus »

Ez gyári, sőt, ez a megoldás európai Fordok között csak a Capriban volt.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
kun laci
nemleszgondhasegítis
Posts: 188
Joined: Sat Feb 19, 2011 7:33 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Marosvasarhely, Ro

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by kun laci »

:mrgreen: speci Caprim van 8-)
hamarosan van nalunk s a szezonnyito majd akkor legkesobb lefilmezem mindkettot, h hol van ruckverze
de akkkor csak az angol hibrid marad labon...
Ford Capri Mk1 x2 projekt - volt mar csak de lessz meg :metla:
XC90 mindennapi, ugy xar ahogy van pedig hibatlan


facebook : Kun Laci
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by White Shark »

kun laci wrote::mrgreen: speci Caprim van 8-)
hamarosan van nalunk s a szezonnyito majd akkor legkesobb lefilmezem mindkettot, h hol van ruckverze
de akkkor csak az angol hibrid marad labon...
A helyzet az hogy ez első látásra tényleg Capri ,de az angol váltón is ugyanott vannak a sebességek ,csak a váltóharang más ,a másik oldalon van az önindító !( már bontottam angol autót )
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by proteus »

kun laci wrote: 7 OHM 6015 A-A mig tartobak es a bode kozti reszen 29 J 75.
Ez akkor tényleg 1.6-os.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
kun laci
nemleszgondhasegítis
Posts: 188
Joined: Sat Feb 19, 2011 7:33 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Marosvasarhely, Ro

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by kun laci »

pedifg mar remeltem h erosebb :lol: mond el nekem is legysz h hol lehet kikodolni
Ford Capri Mk1 x2 projekt - volt mar csak de lessz meg :metla:
XC90 mindennapi, ugy xar ahogy van pedig hibatlan


facebook : Kun Laci
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by proteus »

kun laci wrote:pedifg mar remeltem h erosebb :lol: mond el nekem is legysz h hol lehet kikodolni
Külföldi fórumokban turkáltam. Az alapján amit írtak, ha AA a kód vége akkor 1.6, ha BA akkor 2.0.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
kun laci
nemleszgondhasegítis
Posts: 188
Joined: Sat Feb 19, 2011 7:33 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Marosvasarhely, Ro

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Post by kun laci »

hat kezd elet lenni a muszerfalamba,olajnyomas ok, fordulatszammero ok, homerseklet ok(ossze
volt kotve jofene tudja miert a fordulatszammero kabelel),
maradt meg a ket piros checklampa,
a jobboldali egyfolytaban eg-nem tudom mi az,
a baloldali inditaskor es leallaskor eg-ez sem tudom mi kene legyen, mert az olajnyomas gomba nincs bekotve meg,
a toltes kabelt nem sikerult meg bent meg kapjam kekkent indul,
meg a benzin szint mutatot ne is tudom hogyan keressem a tartaly csupasz nem indul semmi....

hosszu meg az ej :-? de segitseget azt elfogadok....:)
igen , hatlampas a muszerfalam:)
Ford Capri Mk1 x2 projekt - volt mar csak de lessz meg :metla:
XC90 mindennapi, ugy xar ahogy van pedig hibatlan


facebook : Kun Laci
Post Reply