erre én isdaytona wrote:Erre kivancsi lennek! Szoljatok, ha ott tartotok!
szólok persze !
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
erre én isdaytona wrote:Erre kivancsi lennek! Szoljatok, ha ott tartotok!
A tauba kellene egy jó motor meg váltó. Esetleg a capriba a szervokormány meg a szélvédő a többi mehet a vasba.Pudva wrote:Halló! Pofon leszNitrobuster wrote:És őt mikor vágjátok
http://fordcapri.hu/ftp/Fotok/Muhely/12 ... C06172.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Mi kéne belőle, valjad be!
ilyen a bmw váltó :szszaby wrote:Ha az eredeti harang a váltóra csavarozva van nem nehéz rámókolni ezt a mostanit. Központosító furatnak ott van a mostani lyuk. Azt szépen fel lehet használni bázisnak.
szemből nincs képem sajnos, nem rossz amit mondasz egyébként valami hasonlót kell csinálniszszaby wrote:Így már izgalmasabb lesz. Harang felől, hogy néz ki?
Én úgy csinálnám, hogy nagyázva leflexelni róla a harangot és egy nagyobb esztergába befogva a váltót a nyeles és kimenő tengelynél befogva egy bázis felületet kialakítani rajta. Ugyanígy a haranggal és egy központosító darabot csinálni a harangon lévő furat és a nyeles tengely hüvelye közzé és úgy össze hegeszteni. Kérdés, hogy a nyeles tengely hossza hogyan passzol így az új haranghoz.
a nagy esztergánál egyszerübb lehuzni a váltó elejét, flexxel nagyjából levágni, majd marógépen síkba huzni a tetejét. váltóharangot ismétcsak marógépen megfelelő magasságúra venni. üres blockot arcára fordítani, rácsavarozni a lendkereket és a megmaradt harangdarabot. rátenni a megcsonkított váltót, hogy a nyelestengely pont a helyére logjon be egyenesen. váltó lefogat pl spanifer. harnag meghegeszt. Anno az Énekes Árpi mustangjához készült igy a váltó az LS7 motor mögé, csak már a weboldal nem elérhető ahol a képek voltak fenn. de az is igy készült, és még bírja, pedig az nem 200 ló.szszaby wrote:Így már izgalmasabb lesz. Harang felől, hogy néz ki?
Én úgy csinálnám, hogy nagyázva leflexelni róla a harangot és egy nagyobb esztergába befogva a váltót a nyeles és kimenő tengelynél befogva egy bázis felületet kialakítani rajta. Ugyanígy a haranggal és egy központosító darabot csinálni a harangon lévő furat és a nyeles tengely hüvelye közzé és úgy össze hegeszteni. Kérdés, hogy a nyeles tengely hossza hogyan passzol így az új haranghoz.
köszi,Blant wrote:Hat ez kurva nagy lesz, ha kész lesz!
Lenne két építő jellegű észrevételem!
Mert nem omega Valto? Egy az egyben rámegy! Tudom, hogy nem elég bonyolult, de időt lehet vele megtakarítani! Mondjuk a 150 LE-s c20xe vagy a 2.2 ecotec.szerintem bírna!
Amivel meg vigyázzatok ennél a motornál, az a láncos vezérlés! Olyan egy soros vezermulanca van, hogy fuxnak is ciki lenne!!! Saab markaszervizes srácok itt Óbudán nagyon jofejek, nagyon sok mindenben segítettek. Elemondtak, hogy max 160-200e km,es de, az a fura hang amit hallok az a vezérlés,cserélném ki!!!! Azt mindenképp lessétek meg! Én nagyot néztem, mikor szetszedtem, hogy milyen kis ropi a lanc!
Ez egyszerűbb. Jó megoldás.Bogyo28 wrote:
a nagy esztergánál egyszerübb lehuzni a váltó elejét, flexxel nagyjából levágni, majd marógépen síkba huzni a tetejét. váltóharangot ismétcsak marógépen megfelelő magasságúra venni. üres blockot arcára fordítani, rácsavarozni a lendkereket és a megmaradt harangdarabot. rátenni a megcsonkított váltót, hogy a nyelestengely pont a helyére logjon be egyenesen. váltó lefogat pl spanifer. harnag meghegeszt.
kiegyensúlyozni a motor rezgéseit. Egyébként a V4 mociban is vannak.Gondolom most ezzel pont neked nem mondtam újat. Amire én kíváncsi vagyok, hogy ezek kényelmi funkciók vagy technológiából adódó elengedhetetlen dolgok. Ehhez kevés vagyok, nem tudom megítélni. -most hirtelen nem tudom írtam-e fentebb de a főtengely fordulatának a kétszeresével forognak. Az nem kevés. Valami szisztéma szerint kb 2 lityó amit balansz tengelyek nélkül fel tud dolgozni egy négy hengeres motor de rohadtul nem tudom a műszaki hátterét felidézni ezeknek a dolgoknak. Talán valaki jártasabb vagy kurva sok netezés.Blant wrote:Mi a szerepe a balansztengelynek? Mert van belőle kettő?
a ford 2.3-ban is van, míg az ugyanolyan 2.0-ban nincs.Tibi wrote:kiegyensúlyozni a motor rezgéseit. Egyébként a V4 mociban is vannak.Gondolom most ezzel pont neked nem mondtam újat. Amire én kíváncsi vagyok, hogy ezek kényelmi funkciók vagy technológiából adódó elengedhetetlen dolgok. Ehhez kevés vagyok, nem tudom megítélni. -most hirtelen nem tudom írtam-e fentebb de a főtengely fordulatának a kétszeresével forognak. Az nem kevés. Valami szisztéma szerint kb 2 lityó amit balansz tengelyek nélkül fel tud dolgozni egy négy hengeres motor de rohadtul nem tudom a műszaki hátterét felidézni ezeknek a dolgoknak. Talán valaki jártasabb vagy kurva sok netezés.Blant wrote:Mi a szerepe a balansztengelynek? Mert van belőle kettő?