a gyári híd középső csapja a képek szerint már eléggé odavan...levelboss wrote:Na adós vagyok vagyok már egy ideje a fejleményekkel.
Visszakerül a gyári híd. A diffi ilyen volt, ilyen lett:
Kiderül, hogy majd minden kanyarban eldobom-e, vagy csak minden másodikban?
Marci Caprija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Marci Caprija
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Ezért lett annó lecserélve. Éreztem már, h a halálán van.Bogyo28 wrote:
a gyári híd középső csapja a képek szerint már eléggé odavan...
A Sunya hőskölteménye alapján ez az autó valaha egy "Szakács" becenevű srácé volt, aki csak on/off

Hát ez valahogy így történt. Szép álmokat gyerekek.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Marci Caprija
Sefa volt az ember neve, és szeretett főzni, mindig volt nála a csomiban minden kellék a főzéshez (szó szerint lehet érteni)levelboss wrote:Ezért lett annó lecserélve. Éreztem már, h a halálán van.Bogyo28 wrote:
a gyári híd középső csapja a képek szerint már eléggé odavan...
A Sunya hőskölteménye alapján ez az autó valaha egy "Szakács" becenevű srácé volt, aki csak on/offállásban használta a gázpedált. Aztán egyszer keresett 205-s gumit hátra, de nem talált akkoriban, mert akkor még nem volt annyi lehetőség mint most... viszont valahogy emberünk talált egy nem kis szélességű slick gumit! Na abba belevágatott valami mintát, aztán azzal nyomta on/off-ba tovább. Valószínűleg ez erősen megpecsételte a további sorsát...
Hát ez valahogy így történt. Szép álmokat gyerekek.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Kicsit elmaradásban vagyok a kocsi haladásának közhírré tételével, de most pótolom.
Balázsnál készült a kasztni. Volt vele macera, de azt hiszem sikerült orvosolni
Balázsnál készült a kasztni. Volt vele macera, de azt hiszem sikerült orvosolni
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Aztán kiderültek a turpisságok a csodálatosan méretezett sárvédővel kapcsolatban is.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Most meg már a fényezőnél van. Az ajtók már elvileg készen vannak a gitteléssel, meg ilyenekkel.
A fényező ott van Szigethalmon, őt ismerte Balázs. Nem hőkölt vissza a munkától, csinált már más hasonló autót is, pl Mustangot is. A csíkozás se okoz gondot, úgyhogy szerintem jó kezekbe került.
Nem nagyon voltam határozott a színnel kapcsolatban. Először Opel Insignia Emerald Green színt szerettem volna, de az sajnos csak a képeket ütős. Élőben nem egy nagy szám. Úgyhogy tovább gondolkodtam és végül egy klasszik megoldás lesz. Kék szín, fehér csíkkal, csak a motorháztetőn, egy kis narancssárga kontúrral.
Valami ehhez hasonló hangulata lesz talán:
A fényező ott van Szigethalmon, őt ismerte Balázs. Nem hőkölt vissza a munkától, csinált már más hasonló autót is, pl Mustangot is. A csíkozás se okoz gondot, úgyhogy szerintem jó kezekbe került.
Nem nagyon voltam határozott a színnel kapcsolatban. Először Opel Insignia Emerald Green színt szerettem volna, de az sajnos csak a képeket ütős. Élőben nem egy nagy szám. Úgyhogy tovább gondolkodtam és végül egy klasszik megoldás lesz. Kék szín, fehér csíkkal, csak a motorháztetőn, egy kis narancssárga kontúrral.
Valami ehhez hasonló hangulata lesz talán:
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Az autó egyenlőre így áll:
Az ígéret szerint kb. két hét múlva kész lesz!

Sokféle színe volt már, az már biztos.Az ígéret szerint kb. két hét múlva kész lesz!


Ford Capri 1978 2600 GT :D
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Marci Caprija
Nem szeditek szét ? Így lesz fényezve ?
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Úgy tűnik...White Shark wrote:Nem szeditek szét ? Így lesz fényezve ?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Marci Caprija
Én ehhez nem értek ,vagy csak ezt a módszert nem ismerem ?
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Marci Caprija
Kíváncsi vagyok a színére, de biztos ütős lesz!
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
A Balázs aszonta, hogy macera kiszedni (a szélvédő is bent maradt a sérülékenysége és értéke miatt) és a fényező ügyesen ki tudja takarni. Meglátjuk.White Shark wrote:Én ehhez nem értek ,vagy csak ezt a módszert nem ismerem ?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Ez jópofának hangzik, én is gondolkodom ilyesmikben csak más színekkel.levelboss wrote: Úgyhogy tovább gondolkodtam és végül egy klasszik megoldás lesz. Kék szín, fehér csíkkal, csak a motorháztetőn, egy kis narancssárga kontúrral.
Valami ehhez hasonló hangulata lesz talán:
Szélvédőt én kivettem volna az alatt is (mint midenhol) lehet meglepetés (nálam is volt), de Ti tudjátok.
Erre a színösszeállításra kiváncsi vagyok.
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Re: Marci Caprija
Nekem nem is vállalta el üvegekkel, de legalább nem volt gaz kiszedni, ketten tíz perc alatt kiszedtük. Bár eléggé be voltam szarva miatta :)
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Szerintem is jobb lenne kiszedni - nehogy fényezés után másszon ki a zsizsik...Töcs wrote:
Szélvédőt én kivettem volna az alatt is (mint midenhol) lehet meglepetés (nálam is volt), de Ti tudjátok.
Erre a színösszeállításra kiváncsi vagyok.