váltók

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
FehérCapri Sanca
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by FehérCapri Sanca »

Tegnap váltottam egy rosszat, hogy a fene egye meg, de nagyon kellett a lelkemnek az a kis versenyzés, hát olyat reccsent a váltóm, mint állat. Azóta 1-2-3-5-ben olyan hangja van, mintha hátramenetben huzatnám a kocsit, de a négyes tiszta maradt, ott nincs semmi hangja. Veszi a sebességeket, bár a rükvercnél reccsen, ha beváltok. Ráadásul a kilóméterórám sem megy, mert állítólag a Cz. Robi szerint elszállt benne egy alkatrész, amit csak váltószétszedésnél lehet cserélni, ami 30ezernél indul... (?) Ha minden igaz, ma megnézzük Balage-zsal a szerkentyűt Érden, remélem, odáig kibírja az utat!

Végre itt a jó idő, nehogymá... :cry:


Mennyibe fájhat egy másik, működő váltó, ha ennek a felújitása az egeket verdesné? Jobban járnék egy egyszerű cserével vagy szerelgessük? milyen alternatívák vannak? Van valakinek tippje, megjegyzése, esetleg BIZTOSAN működő sor4-es sierra váltója? Most így hirtelen még egy négyes angol is megtenné, úgy is ki akartam próbálni... Viszont bármilyen a megoldás, SOS kellene, SZERELÉSSEL, HOZZÁÉRTÉSSEL együtt!

Kurvaélet... :cry:
BOSS MK III
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Hi!

Balage-nak nagy gyakorlata van, multkor Terka gépében cseréltünk váltót... ha másik kardán is kell, azt elég macerás lesz szerezni, legjobb lenne ha találánál egy olyan váltót mint ami most van benne... :idea:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
FehérCapri Sanca
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by FehérCapri Sanca »

Ez tuti, Balage hozzáértésében egyáltalán nem kételkedem, ő volt az első, akit felhívtam ez ügyben, s mint vártam, ma már fogad is. A gondom az, hogy gyorsan szeretném megoldani a dolgot, akár egy másik váltóval, amit kicsit később fizetek ki, mert nemsokára megjön a pénzem, akkor nem lesz gond, de nem szeretnék autó nélkül maradni se a jó idő, se pedig a munkáim miatt...
BOSS MK III
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

szerintem e sierrásoknál is akadhat éppen ilyen váltó. sok sierrán volt ilyen. szerintem próbáld ott. A Te Caprid állt multkor Rókahegyen?

Üdv! Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

megoldódott 8)

mert itt mindenki olyan jófej és mert szeretem Sanca barátom nagy búra fejét :D
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

:ru: :laza: :ba:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
FehérCapri Sanca
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by FehérCapri Sanca »

Blant wrote:szerintem e sierrásoknál is akadhat éppen ilyen váltó. sok sierrán volt ilyen. szerintem próbáld ott. A Te Caprid állt multkor Rókahegyen?

Üdv! Bence
Hi!

Nem hiszem, mert nem is tudom, hol van az a Rókahegy...

Azaz nem tudom, lehet, hogy én voltam, hiszen fogalmam sem lehetett, hogy éppen akkor hol is vagyok...


:fu:
BOSS MK III
User avatar
FehérCapri Sanca
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by FehérCapri Sanca »

CAPRI-3 wrote:megoldódott 8)

mert itt mindenki olyan jófej és mert szeretem Sanca barátom nagy búra fejét :D

Hehehe, szóval ahogy mondottam, vasárnap kiautóztam Balage-hoz, hogy vigyorba szedjük a ráncokat. Mialatt mentünk ki Érdre, jött egy telefon, German üzent, hogy van váltó, mehetünk! Nosza, több se kellett, irány Horány, de sajnos az a váltó nem volt toppon, ezért törtük a fejünket, hogyan tovább, majd "Hííííívjukmááááfeel a Remetéééét"-című előadás, és egy jó kis túra után ott pihent mellettünk a zsír váltó, ami most Érden van Balage garázsában, elvileg holnap rakjuk be a cuccot az ő irányításával. Szóval ÓTVAR NAGY THX Lacinak és Tibinek, mert reggel dobtam fel ide a témát, de 3 váltóinfó is jött a képbe, nagyon kösz a gyors és összetartó segítséget mindenkitől.

Viszont külön köszönet illeti Balage-t, ugyanis addig el sem engedett, amíg el nem fogadtam tőle a BalageCaprit, azaz az ő 2.8-as fehér Disznóját, amiből az előbb is rohadt nehezen szálltam ki, mert még mindig remeg térdem-zsákom, akkora feeling ez a V-motor... :twisted: (Azt már tudom, hogy majd az új hátsógumi-garnitúrádba be kell szállnom... :lol: )

Szóval ilyen szerelőbarátot még nem látott a világ. Most komolyan, ki adná oda a saját Capriját napokra (amit minden nap használ), amíg a cimbié váltódefektes és meg nem javítják?? Hát ő, Balage. Le a kalappal, Balázs, még egyszer nagyon köszönöm! Full riszpekt. Rengeteg kellene belőled ebbe az országba...
BOSS MK III
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

az igen! :smt023 Balázs már nekem is igen sokmindenben segített... Ahogyan a German "család" is, Capri-3, B. Balázs... vannak ám itt jó fej emberek! :ru:

akkor most nálad van a Balage caprija? Ajjjajjj..... :twisted:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
FehérCapri Sanca
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by FehérCapri Sanca »

gizmo wrote:az igen! :smt023 Balázs már nekem is igen sokmindenben segített... Ahogyan a German "család" is, Capri-3, B. Balázs... vannak ám itt jó fej emberek! :ru:

akkor most nálad van a Balage caprija? Ajjjajjj..... :twisted:

Nálam, bizony! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


MÉ? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Gondolod hajtom? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Vagy gyorsan megyek...? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

nem emlékszem ilyesmire... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Vagy minden kanyarban kicsi drift? Nem hinném... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Assetudom, mijaz.... :smt102
BOSS MK III
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

Ha tudunk segítünk egymásnak ez a lényeg ezért vagyunk CAPRISOK:)Nameg persze baszogatjuk is egymást nem gyengén néha,de ez is kell milyen uncsi lenne ha minden szép és jó lenne:)A felajánlás tényleg szép dolog volt Balage kollégától!!!!!!!!!!!!
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
balagecapri
márokosanistudnézni
Posts: 66
Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd

Post by balagecapri »

Azért ha kész lesz Sanca autóját is leteszteljük ám! :twisted: A hetvenesen együtt mentünk egy darabig de hátulról mást se hallottam csak guminyikorgást! :D De hát ezért szeretjük a CAPRIT nem?????? :laza:
Balage
User avatar
FehérCapri Sanca
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by FehérCapri Sanca »

balagecapri wrote:Azért ha kész lesz Sanca autóját is leteszteljük ám! :twisted: A hetvenesen együtt mentünk egy darabig de hátulról mást se hallottam csak guminyikorgást! :D De hát ezért szeretjük a CAPRIT nem?????? :laza:



:fcp48:
BOSS MK III
User avatar
FehérCapri Sanca
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by FehérCapri Sanca »

Fúvazze, most jöttem haza, a pénzem benzinben fekszik (feküdt), azért ez az induló nyomaték kicsit más! Kell egy kurvanagy 2.8...




Vagy nagyobb...


:fcp212:
BOSS MK III
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

FehérCapri Sanca wrote:
Blant wrote:szerintem e sierrásoknál is akadhat éppen ilyen váltó. sok sierrán volt ilyen. szerintem próbáld ott. A Te Caprid állt multkor Rókahegyen?

Üdv! Bence
Hi!

Nem hiszem, mert nem is tudom, hol van az a Rókahegy...

Azaz nem tudom, lehet, hogy én voltam, hiszen fogalmam sem lehetett, hogy éppen akkor hol is vagyok...


:fu:
Dehonnem te voltál Ombre... Le is fotóztalak... Ott figyel a Boss MkIII matrinca a vason nem, most nézem, hogy az az aláírásod... :twisted:

Na csak hogy tudd, mikor ott csillaghegynél felmész a meredeken, abba az új lakóparkba, na az a rókahegy. lehet üröm felől is menni :-)
Na ugye.. :-)

Örülök az új váltódnak. Balage télleg full respect. nekem is segített már soxor.. Pl mikor nem jól tudtam, hogy mi a hengerek számozásának menete a V6on :oops:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Post Reply