Lehet, hogy egy Type 9-el 6800-nál 288-at menne a gép 5.-ben
váltók
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Capripower wrote:Számításaim szerint egy angol 4-es váltóval még 0,5s-t tudnál az idődön javítani, az már 10s körül lenne 1/8-ad mérföldön.gigford wrote:Csattogós német négyes és 2.3as híd szorított difivel.
Hogy mennyit jelent a kétkerékhajtás:
11.4nél jobbat sehogy nem tudtam menni míg nem volt megszorítva a difi![]()
Sőtt a rövidebb végáttétel miatt (2.3-as híd) ennél is jobbnak kell lennie!
(Nekem a gyári 2.8i angol 4-es váltóval ment 10,9-et)
Nem gondoltál még váltócserére?
Gondoltam már váltócserére,de valahogy mindig elmaradt a dolog...
Rövidebb végáttéttel jobbat menne, de ahhoz már elkelne egy slick gumi is, mert a szinterkuplung miatt így is figyelnem kell indulásnál, hogy a 235ösöket ne pörgesse el.
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Azt hittem 185 R13 slickkel mész. Akkor lehet, hogy azért nem sikerült megdönteni a 10.6-ot mert most nagyobb átmérőjű kerékkel mentél.
A szinterkuplung már a szorított diffid előtt is meg volt? -tudtommal az is tizedeket számít gyorsulásnál.
És ha lehet tudni, hol és mennyiért csináltattad?
A szinterkuplung már a szorított diffid előtt is meg volt? -tudtommal az is tizedeket számít gyorsulásnál.
És ha lehet tudni, hol és mennyiért csináltattad?
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Capripower wrote:Azt hittem 185 R13 slickkel mész. Akkor lehet, hogy azért nem sikerült megdönteni a 10.6-ot mert most nagyobb átmérőjű kerékkel mentél.
A szinterkuplung már a szorított diffid előtt is meg volt? -tudtommal az is tizedeket számít gyorsulásnál.
És ha lehet tudni, hol és mennyiért csináltattad?
Nem slickel mentem ,mert eladtam őket, többért mint vettem
Meg Keszthely miatt sem lett volna már hely nekik a kocsiban.
Valószínű hogy a slick hiánya miatt nem ment a 10.6, de a sok csomagot sem tudtam hova rakni verseny előtt így volt némi + súly is, meg csak 2 futamot mentem.
A szinterkuplung valóban számíthat tizedeket( a tizedek csak igazán erős autóknál jelentkeznek, gyengébb autóknál max 1-2 tized) de csak úgy ha van megfelelő tapadás, ez egy jó slicket vagy spert jelent, ha nincs egyik sem akkor könnyen ronthat az ember a startnál, mert nem csúszik meg a kuplung és könnyeben kipörög a kerék.
A Whistler racingnél , 4 ágú volt kb 2 éve 30ezer, ez kiszolgál 200lóig.
http://www.whistlerracing.hu/
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Hogy meg teljesebb legyen a kep,engem erdekelne az MT75os valto tortenete is,mert azon csak most lepodok meg, mikor mania beirta,hogy a MT75 erteke 0Ft, amit mostmar azert furcsallok,mert az angol capris kollegak tobbsege azt hasznalja a type9 helyett ami allitolag megdoglik 200lo koruli teljesitmenynel.
Tehat akkor erosebbnek kell lennie mint a type9nek...
Meg az is erdekelne, hogy mit kell atalakitani az MT75on hogy ramenjen a V6ra.?
Tehat akkor erosebbnek kell lennie mint a type9nek...
Meg az is erdekelne, hogy mit kell atalakitani az MT75on hogy ramenjen a V6ra.?
akinek nem kell, annak tényleg 0 Ft, de amúgy 30-40 vagy több az ára.
elég jó a fokozatkiosztása, 1-2 között duplaszinkron van, gyorsabban és pontosabban vált, átlag 10 évvel fiatalabb és kevésbé kopott mint a T9-ek, stb stb
át kell alakítani a kardánt és a kardánalagutat, mert az MT magasabb.
amíg jó a T9, addíg csak nyűg az átépítése.
elég jó a fokozatkiosztása, 1-2 között duplaszinkron van, gyorsabban és pontosabban vált, átlag 10 évvel fiatalabb és kevésbé kopott mint a T9-ek, stb stb
át kell alakítani a kardánt és a kardánalagutat, mert az MT magasabb.
amíg jó a T9, addíg csak nyűg az átépítése.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
thx az infot, azt probalom merlegelni,hogy majd ha hazamegyek akkor a csattogosrol ty9re valtsak vagy inkabb fektessek be egy MT75be+atalakitas.
Gondolom T5ost nem lehet otthon beszerezni...
Telleg driver,neked hogy sikerult felrakni a cossira az MT75ot,kellett vele szivni,vagy mennyire megbizhato ez a kardan atalakitas dolog?
Tud valaki olyan caprirol amin ilyen mokolt MT75os verzio van es nem volt problemaja az atalakitas utan?
Gondolom T5ost nem lehet otthon beszerezni...
Telleg driver,neked hogy sikerult felrakni a cossira az MT75ot,kellett vele szivni,vagy mennyire megbizhato ez a kardan atalakitas dolog?
Tud valaki olyan caprirol amin ilyen mokolt MT75os verzio van es nem volt problemaja az atalakitas utan?
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Ha már váltózol, akkor a Type9 hez is egy picit kell mókolni, ráadásulgigford wrote:Veletlenul ki ne fejtsd bovebben! :)
kardánt is kell cserélned.
Ha jól tudom t5-ös váltó nincs V harangal.
Az mt75 hardys, ezért az elejét a váltótól a csapágyig, scorpio kardánnal
kell helyetesíteni.
Röviden ennyit
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
nem rossz az oldal, de szerintem pontatlan. Amit mi angol váltonak hivunk, az itt 2000E, amit a könyv pedig TYPE 5-nek hiv, és sokkal több modellbe szerelték. igy hirtelen ennyi, bár lehet hogy több hiba is van benne...Tibi wrote:http://www.zetecinside.com/xr2/gearbox.htm
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4