Biztos, hogy szükséges a beavatkozás? Arra gondolok amiről már beszéltünk, hogy lehet más különbség is van a gyengébb és erősseb 2.0 közt. Nem biztos, hogy megoldás lesz ez.szszaby wrote:Kompresszió növelés céljából ha leszedetek a h.fejből 2mm -kb. annyit lehet max, de számításaim szerint elég lenne- akkor az úgy jó ha a dugokon is lejjebb maratom a szelepeknek a süllyesztékét?
Akkor elméletileg nem verne bele a felső holtponton sem.
V4 motor
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Azt már tudom mik a különgségek, (dugó, veztengely,karbi) de az egyik út csak így járható.Tibi wrote:Biztos, hogy szükséges a beavatkozás? Arra gondolok amiről már beszéltünk, hogy lehet más különbség is van a gyengébb és erősseb 2.0 közt. Nem biztos, hogy megoldás lesz ez.szszaby wrote:Kompresszió növelés céljából ha leszedetek a h.fejből 2mm -kb. annyit lehet max, de számításaim szerint elég lenne- akkor az úgy jó ha a dugokon is lejjebb maratom a szelepeknek a süllyesztékét?
Akkor elméletileg nem verne bele a felső holtponton sem.
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
én beraknám ugy ahogy van, tovább birja, és a mostani moci után az is elég jó lenne. meg ha balul sül el a project, nehéz lesz hozzá bármit is szeretniszszaby wrote:Azt már tudom mik a különgségek, (dugó, veztengely,karbi) de az egyik út csak így járható.Tibi wrote:Biztos, hogy szükséges a beavatkozás? Arra gondolok amiről már beszéltünk, hogy lehet más különbség is van a gyengébb és erősseb 2.0 közt. Nem biztos, hogy megoldás lesz ez.szszaby wrote:Kompresszió növelés céljából ha leszedetek a h.fejből 2mm -kb. annyit lehet max, de számításaim szerint elég lenne- akkor az úgy jó ha a dugokon is lejjebb maratom a szelepeknek a süllyesztékét?
Akkor elméletileg nem verne bele a felső holtponton sem.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Valószínüleg ez lesz mert kb 10%-al nőne csak a teljesítmény, az meg nem sok, nem ér annyi vesződést.bogyo28 wrote:én beraknám ugy ahogy van, tovább birja, és a mostani moci után az is elég jó lenne. meg ha balul sül el a project, nehéz lesz hozzá bármit is szeretniszszaby wrote:Azt már tudom mik a különgségek, (dugó, veztengely,karbi) de az egyik út csak így járható.Tibi wrote: Biztos, hogy szükséges a beavatkozás? Arra gondolok amiről már beszéltünk, hogy lehet más különbség is van a gyengébb és erősseb 2.0 közt. Nem biztos, hogy megoldás lesz ez.
Ford Capri MkI Essex
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Igazából fordét elég régen láttam, hogy az hogyan van a szívőcsőbe beépítve, de biztos megoldható valahogy.proteus wrote:A szívósort ha megoldod, akkor a többi résszel nem szabad, hogy probléma legyen.
Toyotánál van egy sima furat megfelelő szögben persze és a közös üa. csővel le van fogatva. ezt a fajta megoldást könnyen lehet kivitelezni.
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
A fordon is ugyanugy van, ha kell tudok fényképezni sor4 és V6 injektorsort. Ha megveszed egy sierra/scorpio pinto efi cuccait (computer, kábelköteg, szivosor, légtömegmérö, gyujtáselosztó) akkor minden hozzávaló meglesz, csak faragni kell egy kicsit meg kábelezni...szszaby wrote:Igazából fordét elég régen láttam, hogy az hogyan van a szívőcsőbe beépítve, de biztos megoldható valahogy.proteus wrote:A szívósort ha megoldod, akkor a többi résszel nem szabad, hogy probléma legyen.
Toyotánál van egy sima furat megfelelő szögben persze és a közös üa. csővel le van fogatva. ezt a fajta megoldást könnyen lehet kivitelezni.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Hát a valóságban egy picit bonyolultabb.szszaby wrote:Akkor gondolom a V4 se lenne akadály.proteus wrote:Pintot EFI-re átépíteni nem nagy kunszt...szszaby wrote:Valaki csinált már injektorosra 4 hengerest?
A karbikkal már tele van a tö...m.
Legfőképp az EFI-s érdekelne.
Kell egy teljesen egyedi szívósor. 2 injector híd, valami fojtószelep.
alapjárati motor, egy fojtószelep szenzor, egy elektronyos gyújtás ami kommunikál az EEC IV-el. Meg egy pár dolog amivel el lehet lenni időtlen időkig. :D
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
ha van ember aki megfaragja/hegeszti a szivosorba a szenzorok és injektorok helyét, valamint ráhekkeli a pillangószelepet, a gyujtás és az elektronika max 2 nap...Nitrobuster wrote:Hát a valóságban egy picit bonyolultabb.szszaby wrote:Akkor gondolom a V4 se lenne akadály.proteus wrote: Pintot EFI-re átépíteni nem nagy kunszt...
Kell egy teljesen egyedi szívósor. 2 injector híd, valami fojtószelep.
alapjárati motor, egy fojtószelep szenzor, egy elektronyos gyújtás ami kommunikál az EEC IV-el. Meg egy pár dolog amivel el lehet lenni időtlen időkig. :D
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
bogyo28 wrote:Nitrobuster wrote:Hát a valóságban egy picit bonyolultabb.szszaby wrote: Akkor gondolom a V4 se lenne akadály.
Kell egy teljesen egyedi szívósor. 2 injector híd, valami fojtószelep.
alapjárati motor, egy fojtószelep szenzor, egy elektronyos gyújtás ami kommunikál az EEC IV-el. Meg egy pár dolog amivel el lehet lenni időtlen időkig. :D
ha van ember aki megfaragja/hegeszti a szivosorba a szenzorok és injektorok helyét, valamint ráhekkeli a pillangószelepet, a gyujtás és az elektronika max 2 nap...
Hát ez az ha van ember :D És mi ez a 2 nap


1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar