első hűtött tárcsa.

Otthoni szerelési tippek fék témában...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Kenny wrote:Itt Capri 2.8i tárcsával csinálják. :wink:
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... -4pots.php

Az igen csak ez nem capri gólyaláb. :wink:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

Nitrobuster wrote:
Kenny wrote:Itt Capri 2.8i tárcsával csinálják. :wink:
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... -4pots.php

Az igen csak ez nem capri gólyaláb. :wink:
A Capri és a Mk2-es Escort fékje teljesen megegyezik. És a gólyaláb se sokban különbözik, max a hosszában.
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Post by DavidMolnar »

Kenny wrote: A Capri és a Mk2-es Escort fékje teljesen megegyezik. És a gólyaláb se sokban különbözik, max a hosszában.
Ígyígy! De akár össze is hasonlíthatjuk! :wink:
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Kenny wrote:
Nitrobuster wrote:
Kenny wrote:Itt Capri 2.8i tárcsával csinálják. :wink:
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... -4pots.php

Az igen csak ez nem capri gólyaláb. :wink:
A Capri és a Mk2-es Escort fékje teljesen megegyezik. És a gólyaláb se sokban különbözik, max a hosszában.
Meg a toronycsapágy más a 77-utáni MK2 Escortokon.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Süni wrote:
Kenny wrote:
Nitrobuster wrote:
Az igen csak ez nem capri gólyaláb. :wink:
A Capri és a Mk2-es Escort fékje teljesen megegyezik. És a gólyaláb se sokban különbözik, max a hosszában.
Meg a toronycsapágy más a 77-utáni MK2 Escortokon.
már nem az a gumi izé ami csapágy helyett van???
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

bogyo28 wrote: már nem az a gumi izé ami csapágy helyett van???
De. Akkor toronyszilent. Így jobb ? 8) :wink:
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

Süni wrote:
bogyo28 wrote: már nem az a gumi izé ami csapágy helyett van???
De. Akkor toronyszilent. Így jobb ? 8) :wink:
Jó-jó, más a lyuk kiosztása, ..optunk is vele mert az Mk1-é olyan mint a Capri.

De ez nem igazán befolyásolja a fék dolgot.
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Re: első hűtött tárcsa.

Post by Mad Max »

Kérdés, volt e nálatok probláma a Saxo hűtött felrakásánál, hogy a fékdugattyú porvédője bele érhet a féktárcsa külő felébe, ha nagyon ki jön a dugattyú (vagyis amikor kopott)!!??

Érthető?
Menyire lehet érezni a 2.8i fékcderét sima V6 után?
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: első hűtött tárcsa.

Post by Nitrobuster »

Mad Max wrote:Kérdés, volt e nálatok probláma a Saxo hűtött felrakásánál, hogy a fékdugattyú porvédője bele érhet a féktárcsa külő felébe, ha nagyon ki jön a dugattyú (vagyis amikor kopott)!!??

Érthető?
Menyire lehet érezni a 2.8i fékcderét sima V6 után?
Pont most kopott el a fékbetétem úgy, hogy holnap megvizsgálom, hogy beleér-e. A fékhatás meg ég és föld. Igaz nekem nem csak hűtött hanem barázdás is.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: első hűtött tárcsa.

Post by capriv6 »

Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: első hűtött tárcsa.

Post by Bogyo28 »

capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?

tapasztalat: az enyém nem csinálja...csak sajnos fogalmam sincs hogy milyen betét is van benne, anno a Meteorban vettem...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: első hűtött tárcsa.

Post by Nitrobuster »

capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?

Szerencsére nincs vele ilyen problémám. Ferodo premium betéteket használok (sima utcai). Igaz 10000-mentem el vele és most cserés.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: első hűtött tárcsa.

Post by capriv6 »

Nitrobuster wrote:
capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?

Szerencsére nincs vele ilyen problémám. Ferodo premium betéteket használok (sima utcai). Igaz 10000-mentem el vele és most cserés.
Ugy tünik mindig benyelem rendsen:(
Ez van...
Ferodo premium betétnek mi az ÁRA?
Mi a pontos tipusa?
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Re: első hűtött tárcsa.

Post by Mad Max »

Nekem nem Granada nyeregem van, teljes 2.8i!
Lehet, hogy nem jól alátételezted ki a nyerget?
Én 4 mm-es hengerfejcsavar alátéteket teszek aká.
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: első hűtött tárcsa.

Post by capriv6 »

Esztergáltam hozzá távtatókat és középen fut a tárcsa a nyereghez képest..
Post Reply