Kérdés, volt e nálatok probláma a Saxo hűtött felrakásánál, hogy a fékdugattyú porvédője bele érhet a féktárcsa külő felébe, ha nagyon ki jön a dugattyú (vagyis amikor kopott)!!??
Érthető?
Menyire lehet érezni a 2.8i fékcderét sima V6 után?
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
Mad Max wrote:Kérdés, volt e nálatok probláma a Saxo hűtött felrakásánál, hogy a fékdugattyú porvédője bele érhet a féktárcsa külő felébe, ha nagyon ki jön a dugattyú (vagyis amikor kopott)!!??
Érthető?
Menyire lehet érezni a 2.8i fékcderét sima V6 után?
Pont most kopott el a fékbetétem úgy, hogy holnap megvizsgálom, hogy beleér-e. A fékhatás meg ég és föld. Igaz nekem nem csak hűtött hanem barázdás is.
Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?
capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?
tapasztalat: az enyém nem csinálja...csak sajnos fogalmam sincs hogy milyen betét is van benne, anno a Meteorban vettem...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?
Szerencsére nincs vele ilyen problémám. Ferodo premium betéteket használok (sima utcai). Igaz 10000-mentem el vele és most cserés.
capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?
Szerencsére nincs vele ilyen problémám. Ferodo premium betéteket használok (sima utcai). Igaz 10000-mentem el vele és most cserés.
Ugy tünik mindig benyelem rendsen:(
Ez van...
Ferodo premium betétnek mi az ÁRA?
Mi a pontos tipusa?