
http://duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz& ... 125&s=3244
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Ferodo FDB168capriv6 wrote:Ugy tünik mindig benyelem rendsen:(Nitrobuster wrote:capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?
Szerencsére nincs vele ilyen problémám. Ferodo premium betéteket használok (sima utcai). Igaz 10000-mentem el vele és most cserés.
Ez van...
Ferodo premium betétnek mi az ÁRA?
Mi a pontos tipusa?
Gyerkőcök voltunk és ugyanez a visítós probléma volt egyik haveromnak a biciklijén. Ő bekente zsírral és megszünt a visítás . :D :D :Dcapriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?
No igen , fékezni már nehezebb volt veleszszaby wrote:Ezt azért ne kend be!![]()
![]()
Ja kimaradt....Süni wrote:Bocsi, hogy megkérdem, de ezt milyen nyereg/tárcsa konfigurációhoz kísérletezted ki ?
A közbtétet eszergáltam 1,6 saxo ami hütött az csak egy méret van tudtommal..Blant wrote:A granada nyereg közbetéttel van fönn, vagy egy az egyben? A saxo tárcsa milyen(évjárat, motor)? Hol/kivel furatod ki a tárcsát?
A közbetétről nincs ábra, vagy mintadarab ? Vagy esetleg csináltatnál nekem is ? Állítólag az a Volvo 4 dugattyús nyereg, amihez a fékbetéted jár, az csont nélkül felmegy a csonkállványra. Vhol Kenny kifejtette...capriv6 wrote:A közbtétet eszergáltam 1,6 saxo ami hütött az csak egy méret van tudtommal..Blant wrote:A granada nyereg közbetéttel van fönn, vagy egy az egyben? A saxo tárcsa milyen(évjárat, motor)? Hol/kivel furatod ki a tárcsát?
A furatokat nálunk a kisöreg csinálta de bárki képes rá.....(esztergányos)
Süni wrote:A közbetétről nincs ábra, vagy mintadarab ? Vagy esetleg csináltatnál nekem is ? Állítólag az a Volvo 4 dugattyús nyereg, amihez a fékbetéted jár, az csont nélkül felmegy a csonkállványra. Vhol Kenny kifejtette...capriv6 wrote:A közbtétet eszergáltam 1,6 saxo ami hütött az csak egy méret van tudtommal..Blant wrote:A granada nyereg közbetéttel van fönn, vagy egy az egyben? A saxo tárcsa milyen(évjárat, motor)? Hol/kivel furatod ki a tárcsát?
A furatokat nálunk a kisöreg csinálta de bárki képes rá.....(esztergányos)
OK, csak itthon ez a rohadt laptop, és utálom kezelni.....Bogyo28 wrote: minden info ebben a topikban van, rajz meg minden, csak vissza kellene olvasni. de egyébként Krisz annyiban nem pontosan irta a dolgot, hogy ugye a közbetét az gyárilag benne van a nyeregben, mert amiben nincs közbetét az a kissebbik granada nyereg, amibe ugyanakkora betét kellene mint a capriba, azzal nem nagyon vagy előrébb. tehát a granada 2.8i nyeregben van egy közbetét, de ha neked nincs olyanod, azt esztergálni nem is lehet, csak marogéppel lehet megcsinálni, mivel szögletes forma nem kerek. amit esztergáltatni kell közdarab az nem a nyereg 2 fele közt van, hanem a nyereg és a golyaláb között, arról van itt rajz még valahol az elején. meg kell 4 db hosszabb csavar, a Fabory-nál beszerezhető...
Krisz megy mindenért a Sunyával, mert a Sunyának kell a szűrő, de képben vannak mind a ketten, el tudják mondani... kell a laptophoz külön bill meg egér az egyszerübb kezelésért?Süni wrote:OK, csak itthon ez a rohadt laptop, és utálom kezelni.....Bogyo28 wrote: minden info ebben a topikban van, rajz meg minden, csak vissza kellene olvasni. de egyébként Krisz annyiban nem pontosan irta a dolgot, hogy ugye a közbetét az gyárilag benne van a nyeregben, mert amiben nincs közbetét az a kissebbik granada nyereg, amibe ugyanakkora betét kellene mint a capriba, azzal nem nagyon vagy előrébb. tehát a granada 2.8i nyeregben van egy közbetét, de ha neked nincs olyanod, azt esztergálni nem is lehet, csak marogéppel lehet megcsinálni, mivel szögletes forma nem kerek. amit esztergáltatni kell közdarab az nem a nyereg 2 fele közt van, hanem a nyereg és a golyaláb között, arról van itt rajz még valahol az elején. meg kell 4 db hosszabb csavar, a Fabory-nál beszerezhető...![]()
Úgy is jössz a szűrőé, Krisz meg a vezérlésé ! Majd jól kikérdezlek tikteket !