Sásdi a verda?Tibi wrote:azzzzziggennnn
2.3 v6 segitség kellene
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
taunus73sw wrote:Bocs Bogyó, de a Regadót elhagytad. Ez most 500 000 Ft a fenti csere esetén, és megfizetése nélkül nincs motorcsere:(bogyo28 wrote:Ha a magyar papirban hivatalosan van 1.6-os moci, akkor a német papir nem számít. Ha nagyobb mocit akarsz bele, és le is akarod papirozni, kell venni egy nagyobb mocit, a legegyszerübb az eset ha capriból van. Kell kérni egy átépítési engedéjt. Összerakni az autót, elmegy levizsgázni és utánna átírják a forgalmiba az okmányirodán. Akkor vagy kicsit nagyobb gondban, ha nem csak a mocit cserélte le az elöző matador. Én ugyanis gyárilag 1.6-os caprit vettem anno, és a 2.8 átépítéshez ki kellett cserélni a váltót, a kardánt, a hátsó hidat és a kipuff rendszert. Ha szerncséd van csak egy váltóharang, moci és kipuff rendszer csere. Akkor hozd el az MK II-öt töle, hga az V6-os volt, és megvan benne a kardán, difi, váltó stb, mert akkor csak egy mocit kell szerezned, az meg elég egyszerü.
Bogyó
A regadó csak első Mo.-i üzembehelyezésnél kell, ennek meg már eleve van magyar forgalmija meg műszaki is van, tehát nem kell regadó.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:
Szóval:a Regadó ccm-szerint van meghatározva. Az nem érdekes a kib.... kormányunknak, hogy te egy már 20 éve itthon tárolt motort raksz bele a gépedbe.gigford wrote:a más sávba eső motor mit jelent? s4ből v6?gizmo wrote:sajnos én is úgy tudom, hogy ha más sávba eső motort raksz bele, akkor kell regadó is
A lényeg. Ha a regadó táblázatban a két motor külön kategóriába esik, és abban Ft külömbség van, azt sajnos fizetni kell. Úgy jársz jól, ha pl Euro 1 es 2000-es motor helyett Euro 3-as 2,8-at raksz bele katalizátorral, akkor a táblázat szerint pl alig van külömbség, és csak azt kell fizetned. De visszaalakításkor viszont fizetned kell megint




De most mindenki azt rebesgeti, hogy talán jövőre eltörlik ezt a rendszert, és akkor nem lesz regadó. Tehát várni kell a papírozással:(
1973 TAUNUS SW 1600 XL
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Szasz!
Az MKII engem is érdekel, persze az elsőbbség az elsőnek rájarepülő kollégáé (German Capri). Meg osztozhatunk is ám azon ha neki sem kell minden...
Esetleg ha külön csak az MKII-től vállna meg (így a te válladról is leveszünk egy terhet) gondolom az is ok, vagy ha neked az általad kinézett nem fog kelleni akkor passzints légyszi egy kontaktot.
Ja! Meg persze képeket akár ide, akár pü, akár mail, vagy link, vagy mittudoménmi.
Az MKII engem is érdekel, persze az elsőbbség az elsőnek rájarepülő kollégáé (German Capri). Meg osztozhatunk is ám azon ha neki sem kell minden...
Esetleg ha külön csak az MKII-től vállna meg (így a te válladról is leveszünk egy terhet) gondolom az is ok, vagy ha neked az általad kinézett nem fog kelleni akkor passzints légyszi egy kontaktot.
Ja! Meg persze képeket akár ide, akár pü, akár mail, vagy link, vagy mittudoménmi.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
amikor én csináltattam (kb 3 éve) akkor még nem volt regadó, ezért ezt nem tudtam. egy egyszerü motorcseréhez is kell? mert akkor érdemes megtartani az eredeti mocit, azzal mehet vizsgára, a vizsgák köszti két évre meg mehet bele ami kell...taunus73sw wrote:Bocs Bogyó, de a Regadót elhagytad. Ez most 500 000 Ft a fenti csere esetén, és megfizetése nélkül nincs motorcsere:(bogyo28 wrote:Ha a magyar papirban hivatalosan van 1.6-os moci, akkor a német papir nem számít. Ha nagyobb mocit akarsz bele, és le is akarod papirozni, kell venni egy nagyobb mocit, a legegyszerübb az eset ha capriból van. Kell kérni egy átépítési engedéjt. Összerakni az autót, elmegy levizsgázni és utánna átírják a forgalmiba az okmányirodán. Akkor vagy kicsit nagyobb gondban, ha nem csak a mocit cserélte le az elöző matador. Én ugyanis gyárilag 1.6-os caprit vettem anno, és a 2.8 átépítéshez ki kellett cserélni a váltót, a kardánt, a hátsó hidat és a kipuff rendszert. Ha szerncséd van csak egy váltóharang, moci és kipuff rendszer csere. Akkor hozd el az MK II-öt töle, hga az V6-os volt, és megvan benne a kardán, difi, váltó stb, mert akkor csak egy mocit kell szerezned, az meg elég egyszerü.
Bogyó
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
A motorszámot nem nézik már műszakivizsgán, mióta beléptünk az euba már nem kötelező.
Csak eredetvizsgán nézik, hogy egyezik-e. Tehát ha megvan az eredetvizsga akkor már nincs vele gond, én két éve úgy járok vele, hogy nem írattam át a 2.3at 2.8ra....
Ha eladnám,akkor lenne gáz,de nem kell eladni! :)
Csak eredetvizsgán nézik, hogy egyezik-e. Tehát ha megvan az eredetvizsga akkor már nincs vele gond, én két éve úgy járok vele, hogy nem írattam át a 2.3at 2.8ra....
Ha eladnám,akkor lenne gáz,de nem kell eladni! :)
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 62
- Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Sziasztok!
Egy kerdes merult fel bennem:
Neztem a 2.3-as es a 2.8-as Capri arakat es kb 2x olyan draga a nagyobb motoros. A dillema pedig az lenne, hogy fol lehet-e tuningolni a 2.3-as motort, hogy a teljesitmenye megkozelitoleg egyenlo legyen a 2.8-assal, mert akkor inkabb 2.3-ast vennek mivel abbol altalaban nagyobb a valasztek...
koszi,
Gobbo
Egy kerdes merult fel bennem:
Neztem a 2.3-as es a 2.8-as Capri arakat es kb 2x olyan draga a nagyobb motoros. A dillema pedig az lenne, hogy fol lehet-e tuningolni a 2.3-as motort, hogy a teljesitmenye megkozelitoleg egyenlo legyen a 2.8-assal, mert akkor inkabb 2.3-ast vennek mivel abbol altalaban nagyobb a valasztek...
koszi,
Gobbo
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
a 2,8as injektora rátehető a 2,3 asra is 2,8 v6 szívósorral.
Az is plusz 20 LE! Tuning hengerfej, veztebgely, meg persz turbóó!
:P
Az is plusz 20 LE! Tuning hengerfej, veztebgely, meg persz turbóó!
:P
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
okosak vagytok, csak azt nem mondjatok el, hogy miert is dragabb valojaban a 2.8-as:)
azert, mert a 2.8i a maga koranak a fullos verzioja volt, na nem kenyelemben, hanem extrakban. ez ugyebar a masfelszer erosebb motor, a sibedach, J-B belulrol allithato tukrok, 7 collos alufelni, bilstein futomu, vastagabb stabilizator, egylapos hatso rugo, 5 sebesseges valto, extra karpitok, fenyszoromoso, etc etc... fel sem lehet sorolni.
azert, mert a 2.8i a maga koranak a fullos verzioja volt, na nem kenyelemben, hanem extrakban. ez ugyebar a masfelszer erosebb motor, a sibedach, J-B belulrol allithato tukrok, 7 collos alufelni, bilstein futomu, vastagabb stabilizator, egylapos hatso rugo, 5 sebesseges valto, extra karpitok, fenyszoromoso, etc etc... fel sem lehet sorolni.