Dozer Cossija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Hattyu »

Tibi wrote:
Dozer wrote:Mit szeretnél tudni?
Hol találtad, netes bolt, hazai termék, mennyi pénz, referenciák ? Csak tájékozódok, felkell készülni minden eshetőségre, ugye nekem is ilyen mocim van de én leghamarabb jövő nyár végén tudom/akarom megbontani ilyen mértékben. Addigra jó lenne képben lenni, hogy mivel is számoljak.
Sok sok pénzzel :roll:
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Tibi »

Hattyu wrote: Sok sok pénzzel :roll:
Most nem erre a fajta bölcsességre van szükségem ;)
1980 Capri MK3
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Dozer Cossija

Post by Dozer »

OK sorolom...

Vezérlés 200
Dugók 280
Hajtókarok 250
Főtengely és hajtókar csapágysor 40
hengerfejek felújítása képlékeny....ha minden ok és csak egy szelepbecsiszolás kell meg szimmering cserék akkor az olcsó,
ha akar az ember nitrót is akkor kellenek nagy szakítószilárdságú csavarok is de ezek már elhanyagolható tételek a többi mellett...
cca 800-1 misi körül van egy zsír új moci...
Ha azt nézem hogy ennek a 3x áért lehet kapni egy 3 éves passatot, ami nem ér egy kalap szart se, továbbá nulla vezetési élményt ad akkor én azt mondom rohadtul megéri...
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Dozer Cossija

Post by Dozer »

Ilyenek a dugók...
Attachments
bffc_1.jpg
bffc_1.jpg (17.33 KiB) Viewed 6495 times
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Hattyu »

Dozer wrote:Ilyenek a dugók...
Gyönyörű :shock:
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Tibi »

Dozer wrote:Ilyenek a dugók...
Ez nem olyan ami nincs befejezve ? Néztem neten én is (bár v6-hoz nem találtam) és árulnak olyat ami nincs készre munkálva.
1980 Capri MK3
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Dozer Cossija

Post by Dozer »

illeszteni kell a hengerhez plusz nincsenek belemarva a szelepek fészkei, mert ugye abból is lehet több méretet is kapni, de ezt már a motorgenerálosok fillérekért elintézik...a lényeg hogy nem öntött hanem kovácsolt a dugó...
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:Nem semmi ami itt folyik. Jó hogy beavatsz minket is a folyamatba, eléggé meglepődtem a képeken. Még szerencse, hogy féltéglánál nagyobb dolgok nem voltak a blokkban szabadjára engedve. Gondolom az enyém is hasonlóan szép lehet.
ne agodj annyira, vagy ilyen vagy tök jó. legalábbis amit én eddig olvastam külföldről, vagy semmi baja van vagy totál kész. de ha valaki kozét vesz, az készüljön föl a vezérlés cserére...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by capriv6 »

Osztom szavaid!
Én is most élem meg a dolgot és azt kell mondanom hogy nem egyszerü a helyzet!
Január 10.-ota lövöm az alkatrészeket de még mindig hiányos vagyok:(
Hát igen ez M.O. hiába van pénz alkatrész az + 0....
Hihetetlen hogy 10-12 éves autóhoz nincs alkatrész....
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Dozer Cossija

Post by Dozer »

Sajna az új törvények szerint 8 évig kell csak alkatrészt biztosítani
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Dozer Cossija

Post by szszaby »

Dozer wrote:Sajna az új törvények szerint 8 évig kell csak alkatrészt biztosítani
Ilyesmit én is tapasztaltam, 82 Opel benne sincs a gyári alaktrészes programban. Nálunk toyotáéknál 20 éves autóhoz általában van még minden.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:
Dozer wrote:Sajna az új törvények szerint 8 évig kell csak alkatrészt biztosítani
Ilyesmit én is tapasztaltam, 82 Opel benne sincs a gyári alaktrészes programban. Nálunk toyotáéknál 20 éves autóhoz általában van még minden.
hát igen, a yenkik és a japók gondolnak az öreg vasak szerelmeseire...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Süni »

A Ford-nál még oly probléma is adódik, hogy 1981-ben, vagy 82-ben leégett a központi alkatrészraktár, és onnantól már csak a futó típusokhoz indították újra az alkatrészgyártást.
User avatar
ittyu
nemleszgondhasegítis
Posts: 136
Joined: Mon Mar 24, 2008 6:34 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: deby

Re: Dozer Cossija

Post by ittyu »

Süni wrote:A Ford-nál még oly probléma is adódik, hogy 1981-ben, vagy 82-ben leégett a központi alkatrészraktár, és onnantól már csak a futó típusokhoz indították újra az alkatrészgyártást.
ahhoz képest mk1 sierához luf_sz sincs.pláne meg xr4hez. :(
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Süni »

ittyu wrote:
Süni wrote:A Ford-nál még oly probléma is adódik, hogy 1981-ben, vagy 82-ben leégett a központi alkatrészraktár, és onnantól már csak a futó típusokhoz indították újra az alkatrészgyártást.
ahhoz képest mk1 sierához luf_sz sincs.pláne meg xr4hez. :(
Ennek nem a leégés a nyitja, hanem az eu által kötelezővé tett 8 év.
Post Reply